معفری هتل پارس مشهد | هتل های 5 ستاره مشهد

هتل پارس مشهد | رزرو هتل پارس مشهد

یکی از مقاصد گردشگری بزرگ ایران، مشهد مقدس است. هتل پارس مشهد، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد است که با بهترین امکانات از زائران خارجی و داخلی پذیرایی می کند.

هتل پارس مشهد
ویکی گردی:

هتل پارس مشهد، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره است که در شهر مشهد می توانید پیدا کنید. این هتل در یکی از محبوب ترین و خوش آب و هواترین خیابان های مشهد، در بلوار وکیل آباد قرار گرفته است. مسافرانی که هتل پارس مشهد  را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کرده اند بیشترین امتیاز را در بخش های مختلف به آن داده اند. همچنین وجود انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، مراکز تفریحی و سرگرمی ویژه، تالارها و سالن‌ها و مراکز خرید، هتل پارس مشهد را به یکی از مجهزترین هتل‌ ها تبدیل کرده است.

اتاق های هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد دارای 229 واحد اقامتی در 6 طبقه می باشد. هر کدام از این واحد ها با بهترین امکانات رفاهی و مدرن مجهز شده اند. اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت یک خوابه و دو خوابه، واحد های اقامتی هتل پارس مشهد را تشکیل می دهند. اتاق های هتل پارس مشهد مشرف به باغ و دریاچه هستند و چشم اندازی زیبا را به دور از شلوغی شهر برای شما فراهم آورده اند. تمامی این اتاق ها دارای امکاناتی مانند یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و روم سرویس هستند. اینترنت و صبحانه رایگان از دیگر امکانات هتل پارس مشهد هستند.

هتل پارس مشهد

امکانات هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد علاوه بر داشتن اتاق های با کیفیت، با داشتن امکانات مختلف دیگری نظیر استخر، سونا، پارک بازی و سالن های پذیرایی و جلسات، وظیفه خود را به عنوان یک هتل 5 ستاره به خوبی ادا کرده است. 

امکانات تفریحی و ورزشی

زمین تنیس، سالن بدنسازی، استخر، اتاق دارت، ماهیگیری، کورت اسکواش، قایق سواری و سالن بیلیارد امکانات ورزشی و تفریحی این هتل هستند.

هتل پارس مشهد

تاکسی سرویس

هتل پارس مشهد با در اختیار داشتن چندین خودروی حمل و نقل مسافران، در شلوغ ترین زمان های سال نیز می تواند به مسافران در گشت و گذار در شهر مشهد کمک کند. همچنین یکی از ویژگی های مهم این هتل در خدمات حمل و نقل، رفت و برگشت رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد.

مرکز تجاری

یکی دیگر از مزیت های هتل پارس مشهد، امکان گشت و گذار در فروشگاه ها و غرفه های آن و خرید وسایل مورد نیازتان است. در این فروشگاه ها هر چیزی که مد نظرتان باشد را به آسانی می توانید پیدا کنید.

هتل پارس مشهد

سالن های هتل پارس مشهد

امکان برزگاری مراسم های مختلف، مانند جلسات رسمی، کنفرانس ها، جشن ها و حتی تئاتر های نمایشی ازامکاناتی است که هتل پارس مشهد همانطور که از یک هتل 5 ستاره انتظار می رود آن را به خوبی فراهم کرده است. در سالن آمفی تئاتر این هتل می توانید انواع تئاتر هایی که در حال برگزاری هستند همراه با خانوده تان مشاهده کنید. اتاق جلسات محلی برای برگزاری جلسات رسمی و اداری می باشد. سالن چند منظوره هتل نیز با به روزترین امکانات آماده پذیرایی از میهمانان محترم است.

هتل پارس مشهد

رستوران های هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد رستورانی دارد که انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را با کیفیتی فوق العاده سرو می کند. منو رستوران هتل پارس مشهد متنوع بوده و غذاهای خود را به‌ صورت منو بوفه سلف سرویس ارائه می دهد. بوفه صبحانه هتل پارس مشهد نیز با انواع صبحانه‌ های سرد و گرم چیده شده است.

در رستوران این هتل آشپزها و پرسنلی فعالیت می کنند که مجرب بوده و سرویس دهی سریعی را به مدعوین ارائه می نمایند. تمیزی و نظافت همراه سیستم تهویه مطبوع از شاخصه های رستوران این هتل در شهر بهشت می باشد. کافی شاپ هتل نیز بهترین مکان برای سپری کردن لحظاتی آرام همراه نوشیدن یک فنجان قهوه یا آبمیوه خنک است.

هتل پارس مشهد

رزرو هتل پارس مشهد

برای رزرو هتل پارس مشهد می توانید به سایت های مختلف رزرو هتل مانند iranhotelonline مراجعه کنید.

آدرس هتل پارس مشهد

بلواروکیل آباد ، تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

تلفن هتل پارس مشهد

05138689201

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر