معرفی هتل سی نور مشهد | امکانات هتل سی نور مشهد

رزرو هتل سی نور مشهد | اطلاعات هتل سی نور مشهد

در میان 5 هتل معروف شهر مشهد، نام یکی از هتل های 5 ستاره آن، یعنی هتل سی نور مشهد نیز به چشم می خورد و با بهترین امکانات به زائران امام رضا(ع) خدمت رسانی می کند.

هتل سی نور مشهد
ویکی گردی:

هتل سی نور مشهد، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره این شهر می باشد. این هتل با قرار گرفتن در میدان هفده شهریور از موقعیت مکانی محصر به فردی برخوردار است. 286 واحد اقامتی هتل سی نور مشهد در 22 طبقه و در دو برج دو قلوی آن قرار گرفته اند. همچنین این هتل دارای یک مجموعه آبی است تا میهمانان راحتی بیشتری را تجربه کنند. کیفیت امکانات و خدمات هتل سی نور مشهد برای شما به یاد ماندنی ترین اقامت را به ارمغان می آورد.

اتاق ها و سوئیت های هتل سی نور مشهد

این هتل مشهد اتاق های متنوعی را برای میهمانان خود در نظر گرفته است تا هر سلیقه ای را پوشش دهد. اتاق‌های تمیز، دلباز، و روشن هتل سی نور مشهد، که بعضی از آنها چشم‌انداز شهر را هم دارند، احساس آرامش و راحتی را به شما منتقل می‌کنند. اتاق های این هتل متراژ های مختلفی دارد که سوئیت های رویال؛ بالاترین متراژ را به خود اختصاص داده اند. سوئیت های رویال شامل سوئیت پریزیدنت و سوئیت پرنسس می شود. لازم به ذکر است سوئیت های مذکور، گران ترین اتاق های هتل هستند.

این هتل در سوئیت های رویال خود امکانات فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است. سیستم تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی و … از جمله این امکانات هستند. از دیگر امکانات داخل اتاق می توان به تخت هایی نرم، تلویزیون صفحه تخت و … اشاره کرد. سوئیت ها با جدید ترین متد روز طراحی شده اند.

هتل سی نور مشهد

در هتل مذکور سوئیت های دیگری مانند سوئیت رضوی و سوئیت سلام وجود دارد؛ که از قیمت مناسب تری نسبت به سوئیت های رویال برخوردار هستند. در سوئیت رضوی و سوئیت سلام امکانات مطلوبی فراهم شده است که میهمانان احساس راحتی و آرامش کنند. اتاق های 3 تخته و اتاق های سینگل و دبل از دیگر اتاق های این هتل مشهد هستند که قیمت مناسبی دارند. تمامی اتاق های هتل خدمات روم سرویس و اینترنت رایگان را به میهمانان ارائه می دهند.

هتل سی نور مشهد

رستوران های هتل سی نور مشهد

ستوران هتل سی نور مشهد میز سالاد بار دارد که انواع سالاد ها، ترشی ها، دسر ها، سوپ و …. را بر روی آن چیده است. این امر موجب می شود تا شما عزیزان در کنار لذت بردن از غذای اصلی، مشغول به میل کردن ترشی و سالاد هم شوید. یکی دیگر از رستوران های هتل، رستوران روف گاردن می باشد که در محیط باز قرار گرفته است. این رستوران فوق العاده زیبا در میان میهمانان هتل از محبوبیت خاص تری برخوردار است. طراحی و دیزاین این رستوران کمی با رستوران اصلی هتل فرق دارد. 

هتل سی نور مشهد

رستوران مرتفع واقع در طبقات شانزدهم و هفدهم با ظرفیت 450 نفر با چشم انداز حرم مطهر که با به کارگیری سرآشپزهای ممتاز، یکی از ده رستوران برتر شهر مشهد محسوب می شود. این رستوران در ساعات یک تا سه و نیم و هشت تا ده و نیم شب می باشد. 

رستوران دیگری نیز به نام روف گاردن در طبقه سوم واقع شده است با ظرفیت 100 نفر که با سرو نوشیدنی های گرم و سرد در فضای باز، آماده ارائه‌ی خدمت به مهمانان گرامی می باشد.

هتل سی نور مشهد

 امکانات هتل سی نور مشهد

جهت ایجاد بهترین خاطره از حضور در هتل سی نور امکانات ویژه ای نیز در اختیار مهمانان عزیز قرار داده شده است؛ شامل: پارکینگ مسقف (با ظرفیت 100 اتومبیل)، مجموعه آبی (استخر با سه عمق متفاوت، جکوزی، سونا، حمام ترکی، غار نمکی، حوضچه ماساژ پا، حوضچه نمک، میز پینگ پنگ) و سالن بدنسازی. علاوه بر موارد ذکر شده در روزهای زوج و جمعه پخش فیلم در سالن آمفی تئاتر هتل سی نور (ساعت 10 صبح و 5 بعدازظهر) انجام می‌شود.

هتل سی نور مشهد

برای خرید سوغات و پوشاک نیز علاوه بر نزدیکی به مراکز خرید، هتل سی نور مرکز خریدی در کنار هتل احداث نموده که شما به راحتی می توانید از آنجا خرید کنید. برای افرادی که به صورت هوایی به مشهد سفر می کنند ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل با انجام هماهنگی قبلی نیز درنظر گرفته شده است.

هتل سی نور مشهد

رزرو هتل سی نور مشهد

www.hotelsinoor.com

آدرس هتل سی نور مشهد

مشهد -انتهای بازار رضا-نبش دانش شرقی

تلفن هتل سی نور مشهد

05132021000 و 05133438000

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر