اطلاعات هتل لاله تهران | عکس های هتل لاله تهران

هتل لاله تهران | معرفی هتل لاله تهران

هتل لاله تهران، از مجموعه گروه هتل های لاله، هتلی بین المللی و 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق شهر تهران و با بهترین امکانات آماده خدمت رسانی به مسافران است.

هتل لاله تهران
ویکی گردی:

هتل لاله تهران، با قرار گرفتن در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر تهران، در میان بهترین هتل های 5 ستاره پایتخت جای دارد. این هتل مجلل، در کنار پارک بزرگ لاله تهران و  با هوایی بسیار مطبوع و نزدیکی به مراکز تجاری و دسترسی آسان به بزرگراه ها، دارای چشم اندازی بسیار زیبا از رشته کوه های البرز و قله زیبای دماوند و همچنین شهر تهران می باشد. در مجموعه گروه هتل های لاله، هتل لاله تهران را می توان یکی از درخشان ترین هتل های این مجموعه نام برد. اگر قصد اقامت در یکی از بهترین هتل های شهر تهران با بهترین امکانات را دارید هتل لاله تهران را فراموش نکنید.

اتاق های هتل لاله تهران

هتل لاله تهران دارای 370 واحد اقامتی است و همه این واحد ها هر سلیقه و نیازی را درانتخاب اقامتگاه پوشش می دهند. فضای داخلی واحدهای اقامتی هتل حس نوستالژیک روزهای گذشته را زنده می‌کند.  در انتخاب مبلمان، تخت خواب و دیگر وسایل واحد های اقامتی هتل هر سلیقه ای در نظر گرفته شده است و چیدمان اتاق ها در عین سادگی، ظاهر بی نظیری را به اتاق ها داده اند. چشم اندازی که اتاق ها از قله دماوند و همچنین شب های زیبای پایتخت در اختیار شما قرار می دهند؛ ویژگی های خاص آنها را کامل می کند. در این اتاق ها شما می توانید از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، یخچال، وسایل بهداشتی، سیستم اطفا حریق، اینترنت و صبحانه رایگان بهره مند شوید.

اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و سوئیت نرمال از واجد های اقامتی این هتل هستند.

هتل لاله تهران

رستوران های هتل لاله تهران

در رستوران های هتل لاله تهران، بهترین و کامل ترین منوها در اختیار شما قرار می گیرد که و هر نوع غذایی که مطابق سلیقه شماست در این رستوران ها قابل سفارش می باشد. رستوران چینی تیاره هتل، با ظرفیت 80 نفر در طبقه سیزدهم این هتل قرار گرفته و شما می توانید در هنگام صرف غذایتان از چشم انداز زیبای رشته کوه البرز و قله دماوند لذت ببرید. در رستوران سنتی نمکدون، با کیفیت ترین غذاهایی که دوست دارید سرو می شوند و قرار گرفتن این رستوران در طبقه همکف باعث محبوب شدن آن در میان کسانی است که دوست ندارند برای صرف غذا انرژی زیادی مصرف کنند! در رستوران فرانسوی روتیسری، انواع غذاهای فرانسوی و حتی نوشیدنی هایی که در کافی شاپ های فرانسه سرو می شوند، با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می گیرند.

هتل لاله تهران

امکانات هتل لاله تهران

در هتل لاله تهران به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند.

همچنین هتل دارای یک استخر روباز در محوطه و یک باشگاه بدنسازی است. بعد از ورزش یا گذراندن یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید در سونا و جکوزی هتل ریلکس کرده یا از خدمات ماساژ بهره مند شوید. در سالن بیلیارد هم می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید.

از دیگر خدمات ارائه شده می‌توان به فروشگاه‌های متنوع، بانک، پارکینگ و غیره اشاره کرد. به طور خلاصه در این هتل هرآنچه برای یک اقامت آسوده نیاز دارید فراهم شده‌است.

هتل لاله تهران

رزرو هتل لاله تهران

www.lalehhotels.com

آدرس هتل لاله تهران

تهران - خیابان فاطمی - نبش خیابان حجاب - هتل بین المللی لاله 

تلفن هتل لاله تهران

 021-88965021-9

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر