اطلاعات هتل ویستریا تهران | تلفن هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران | رزرو هتل ویستریا تهران

در میان هتل های 5 ستاره پایتخت، هتل ویستریا تهران، با ویژگی های خاص و امکانات منحصر به فردی که دارد انتخاب بسیاری از افرادی است که به شهر تهران سفر می کنند.

هتل ویستریا تهران
ویکی گردی:

هتل ویستریا تهران، یکی از هتل های بین المللی 5 ستاره این شهر، با همکاری برند های ایرانی و کانادایی ساخته شده است. قرار گرفتن هتل در یکی از بهترین مناطق شهر تهران، باعث پرطرفدار بودن آن در بین کسانی است که به دنبال اقامتگاهی مناسب برای خود هستند. بهتر است بدانید هتل ویستریا تهران، تمام استاندارد های هتل‌داری دنیا را دارا است و در طول مدت اقامتتان در این هتل، کمترین احساس نارضایتی را تجربه نخواهید کرد. برای آشنایی با هتل ویستریا تهران و ررزو آن، این مقاله را از دست ندهید.

امکانات هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا، یک هتل 21 طبقه و مجلل است که 98 سوئیت و اتاق مجزا دارند. این هتل باشکوه در سال 1395 ساخته شده است و چشم انداز بسیار زیبایی به رشته کوه البرز دارد. در این هتل شما می توانید از میان اتاق های دو نفره لوکس، اتاق های دو نفره تجاری، اتاق های استاندارد، اتاق های کانکتد (متصل)، سوئیت های لوکس و سوئیت های ویستریا، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. در هتل ویستریا تهران، خدمات باربری، خدمات ترانسفر، خدمات بیدار باش، صرافی و روم سرویس انجام می شود. در این هتل، خدمات لاندری و خشکشویی انجام می شود و شما می توانید برای تمیز نگه داشتن لباسهای خود از این خدمات استفاده کنید. در هتل ویستریا، یک اتاق پزشک نیز وجود دارد که مهمانان هتل می توانند در مواقع ضروری به پزشک مراجعه کنند. وجود آرایشگاه در هتل ویستریا، یکی دیگر از مزیتهای این هتل مجلل و درجه یک است. هتل ویستریا دارای سالن همایش و تالار عروسی است و یک رستوران کامل دارد. در کنار آن، رستوران روف گاردن و کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد. توریستی بودن منطقه ساختمان و حضور گردشگران خارجی در این منطقه، از دیگر مزیت های منحصر به فرد هتل است.

هتل ویستریا تهران

اتاق ها و سوئیت های هتل ویستریا تهران

در اتاق های هتل ویستریا تهران تمام امکانات مورد نیاز شما با بهترین کیفیت قرار گرفته اند. در این اتاق ها شما می توانید از امکاناتی مانند یخچال، مینی بار و چای ساز استفاده کنید. در اتاق های این هتل وسایل بهداشتی مانند حوله، مسواک، دستمال، خمیر دندان و ... نیز در بهداشتی ترین بسته بندی برای استفاده شما قرار داده شده اند. دکوراسیون اتاق های هتل ویستریا تهران با یکدیگر متفاوتند اما در همه آنها بهترین و مجلل ترین وسایل اقامتی قرار گرفته اند. فضای نشیمن اتاق های هتل ویستریا دلباز و اتاق خواب های آن نیز دنج و راحت هستند. به علت قرار گرفتن هتل در یکی از مرتفع ترین خیابان های تهران، در بیشتر اتاق ها شما چشم اندازی زیبا از شهر تهران و کوه های اطراف آن را مشاهده می کنید. همچنین خدمات دیگر این هتل مانند صبحانه رایگان و روم سرویس راحتی این اتاق ها را دو چندان می کنند. سوئیت ویستریا، سوئیت پرزیدنت، اتاق کینگ و اتاق های استاندارد، واحد های اقامتی این هتل 5 ستاره هستند.

هتل ویستریا تهران

رستوران ها و کافی شاپ های هتل ویستریا تهران

وجود رستوران ها و کافی شاپ های مجلل با بهترین و با کیفیت ترین غذاها و نوشیدنی ها باعث شده که حتی ساکنین خود تهران، برای صرف غذا و یا نوشیدن قهوه این هتل را انتخاب کنند. در رستوران های هتل ویستریا تهران، کامل ترین منوها در اختیار شما قرار می گیرند و شما می توانید لذت چشیدن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در بهترین کیفیت موجود تجربه کنید. یکی از رستوران های هتل ویستریا، اسکای لانچ و روف گاردن ویستریا نام دارد که یک رستوران بام است. این رستوران بام، فضای بسیار جالبی دارد و انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند. در این رستوران، یک گریل بار بزرگ برای آماده کردن کباب ها و مواد گریل شده وجود دارد. سرآشپز رستوران رویال هتل ویستریا، یک فرد آموزش دیده و باتجربه است و غذاهای مختلف را با مهارت زیادی آماده می کند. در رستوران رویال، انواع پیش غذاها مانند انواع سوپ، سالاد و اردور ،دسر و چای به صورت بوفه سرو می شود. مهمانان هتل برای صرف صبحانه، ناهار و شام می توانند به رستوران رویال هتل ویستریا بروند.

کافی شاپ های هتل ویستریا تهران فضایی مدرن و آرام دارند و شما می توانید بهترین نوشیدنی ها را در این فضای دلنشین میل کنید و لذت ببرید.

هتل ویستریا تهران

خدمات هتل ویستریا تهران

در هتل ویستریا تهران، خدمات باربری، خدمات ترانسفر، خدمات بیدار باش، صرافی و روم سرویس انجام می شود. در این هتل، خدمات لاندری و خشکشویی انجام می شود و شما می توانید برای تمیز نگه داشتن لباسهای خود از این خدمات استفاده کنید. در هتل ویستریا، یک اتاق پزشک نیز وجود دارد که مهمانان هتل می توانند در مواقع ضروری به پزشک مراجعه کنند. وجود آرایشگاه در هتل ویستریا، یکی دیگر از مزیتهای این هتل مجلل و درجه یک است.

اگر با ماشین شخصی خود به تهران سفر کرده اید، می توانید خودروی خود را در پارکینگ اختصاصی هتل پارک کنید. پارکینگ اختصاصی این هتل بسیار بزرگ است و ظرفیت 98 خودرو را دارد. لابی هتل، فضایی دنج و آرام است که برای استراحت کردن و گفتگو می توانید از این قسمت استفاده کنید.

در هتل ویستریا تهران، همانند هر هتل 5 ستاره دیگر، سالن های همایش و میهمانی وجود دارد که شما می توانید بسته به نوع مراسم خود با خیال راحت برگزاری مراسم خود را به کادر با تجربه هتل ویستریا تهران بسپارید.

هتل ویستریا تهران

رزرو هتل ویستریا تهران

www.wisteriahotel.com

آدرس هتل ویستریا تهران

تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱

تلفن هتل ویستریا تهران

021-72071

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر