معرفی هتل پرشین پلازا تهران | آدرس هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا تهران | رزرو هتل پرشین پلازا تهران

شهر تهران، پایتخت کشور، با داشتن هتل های 5 ستاره بین المللی که با هتل های مدرن جهان رقابت می کنند، اقامتی دلچسب را در اختیارتان می گذارد. هتل پرشین پلازا تهران نیز در مجوعه این هتل ها قرار می گیر که در ادامه با آن آشنا می شوید.

هتل پرشین پلازا تهران
ویکی گردی:

هتل پرشین پلازا تهران از مجهزترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره این شهر می باشد که با اختیار داشتن بیش از 100 واحد اقامتی و امکانات مدرن دیگر به دنبال فراهم کردن محیطی آرام برای مسافران است. خدمات و امکانات مدرن و با کیفیت هتل پرشین پلازا تهران می تواند هر سبک و سلیقه ای را در انتخاب هتل و اقامتگاه پوشش دهد. در این هتل شما می توانید از انواع خدمات و امکانات مانند سالن های ورزشی، تالار های مراسم و رستوران های لوکس بهره مند شوید. همچنین هتل پرشین پلازا تهران با ساختمان سفید و بلندش در خیابان عباس‌آباد (بهشتی)، یکی از خیابان‌های مهم تهران، قرار گرفته است و دارای دسترسی مناسبی به دیگر نقاط شهر تهران می‌باشد و این ویژگی آن را به یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تهران تبدیل کرده است.

اتاق ها و سوئیت های هتل پرشین پلازا تهران

هر 100 واحد اقامتی هتل پرشین پلازا با بهترین و با کیفیت ترین امکانات مجهز شده اند تا مسافران بهترین اقامت را در هتل تجربه کنند. اتاق‌ها و سوئیت‌ها با سلیقه، شیک، مرتب، و دلباز چیده شده‌اند و هر کدام مجهز به امکانات و خدمات رفاهی کامل و مدرن می‌باشند. یکی از ویژگی هایی که اتاق های هتل را خاص تر می کند، داشتن چشم اندازی زیبا از شهر تهران به ویژه در شب است. اتاق های دو تخته هتل پرشین پلازا شامل دوتخته دابل، دوتخته برای یک نفر، دو تخته بالکنی و دو تخته توئین بالکنی می شود. 

از اتاق های دیگر هتل پرشین پلازا تهران می توان به اتاق سینگل، اتاق تریپل و سوئیت دو خوابه ویژه اشاره کرد. 

هتل پرشین پلازا تهران

رستوران های هتل پرشین پلازا تهران

در رستوان های هتل می توانید انواع غذاهای با کیفیت داخلی و خارجی را تهیه کنید و برای صرف غذا نیازی به خروج از هتل ندارید. هتل پرشین پلازا تهران، دارای رستوران با منوهای ایرانی، فرنگی، و فست فود می‌باشد و در کافه دنج هتل می‌توانید یک نوشیدنی سرد یا گرم نوش‌جان کنید.

هتل پرشین پلازا تهران

امکانات هتل پرشین پلازا تهران

مجموعه ورزشی

در طبقات زیرینِ پنجم و چهارم مجموعه ورزشی هتل شامل سالن بدنسازی ، سیستم حمام سنتی ، سیستم ماساژ با اتاقهای مجزا ، سوناهای خشک و بخار می باشد و مجموعه استخر می باشد.

سالن بدنسازی با تجهیزاتِ به روز و استاندارد مثل اسکوات هاک و هالترها تا دستگاه های سیم کش دوطرفه و کتل بل و الپتیکال و تردمیل برای آماده سازی بدن شما در محیطی کاملا بهداشتی پذیرای شما خواهد بود.

همچنین سیستم سونای خشک و بخار با هیتر ها و گرمکن های ایتالیایی دارای سیستم های صوتی و روشنایی فضایی لذت بخش را برای حداکثر لذت و آرامش شما فراهم نموده است.

هتل پرشین پلازا تهران

صرافی سفیر

در منتها علیه بخش لابی هتل پنج ستاره پرشین پلازا صرافی سفیر که بیش از بیست سال تجربه کاری را در پس خود دارد، بعنوان شعبه مرکزی در ایران در این هتل تمامیِ خدمات ارزی شما راتسهیل میکند.

صرافی سفیر تمامی فاکتورهای یک صرافی معتبر را از امنیت انتقال و جابجایی ارز بصورتی مطمئن و در زمان سریع داراست و رِیت تبدیلهای آن کاملا آپدیت و منصفانه محاسبه میشود.

هتل پرشین پلازا تهران

گیم روم

یکی دیگر از امکانات خاص هتل پرشین پلازا گیم روم مجهز آن است که شما می توانید با بازی های مختلف آن اوقات بیکاری خود را در هتل پر کنید. دو عدد پلی استیشن 5 که جدیدترین محصول شرکت سونی میباشد با مجموعه نسل نهم کنسول بازی که از نظر سخت افزار و همینطور ظاهر و حتی دسته، دارای تغییرات زیادی بوده است. لذت بازیِ PS5  را در تلویزیون های بزرگ 50 اینچی با رزولوشن 4k  در مجموعه گیم سنتر هتل پرشین پلازا تجربه کنید.

همچنین فوتبال دستی که از بازی های نوستالژی و محبوب عموم مردم است از نوع ایستاده آن در کلاسِ حرفه ایی و با کیفیت، از نظر اندازه بدنه و کیفیت دستگیره ها لذت یک بازی دوست داشتنی را به شما هدیه می دهد.

قطعا بیلیارد برای افراد با ضریب هوشی بالا و با استعداد، ورزش و بازیِ مفرحی محسوب میشود و بسیاری آنرا جهت ایجاد تعادل و تمرکز بهتر برای کار و موفقیت شغلی می پسندند.

هتل پرشین پلازا تهران

تالار های مراسم، غرفه سوغات، آرایشگاه مردانه و تاکسی سرویس نیز از دیگر خدمات و امکانات هتل پرشین پلازا می باشند.

رزرو هتل پرشین پلازا تهران

برای رزرو هتل پرشین پلازا تهران می توانید از طریق سایت اصلی هتل پرشین پلازا و یا سایت های دیگر رزرو هتل اقدام کنید.

سایت اصلی هتل پرشین پلازا: www.persianplazahotel.com

www.iranhotelonline.com

آدرس هتل پرشین پلازا تهران

تهران، سهروردی شمالی، چهارراه کیهان، خیابان میرزایی زینالی شرقی، پلاک ۴۲

تلفن هتل پرشین پلازا تهران

021-88434697

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر