آدرس و تلفن هتل پارس کرمان | اطلاعات هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان | هتل 5 ستاره کرمان

کرمان یکی از شهر های گردشگر پذیر ایران و تنها دارای یک هتل 5 ستاره برای اقامت است. در این مقاله با هتل پارس کرمان و امکانات آن آشنا می شوید.

هتل پارس کرمان
ویکی گردی:

هتل پارس کرمان، به عنوان تنها هتل 5 ستاره این شهر، به خوبی انتظار ها را از یک هتل 5 ستاره برآورده کرده است. سطح بالای کیفیت خدمات، قرار گرفتن در زیباترین نقطه شهر و قیمت مناسب آن باعث شده که افراد زیادی آن را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنند. هتل پارس کرمان، از گروه هتل های پارس کشور، سعی در ارائه با کیفیت ترین خدمات به مسافران دارد. اگر قصد اقامت در هتل پارس کرمان و آشنایی با امکانات این هتل 5 ستاره را دارید، این مقاله را دنبال کنید.

هتل پارس کرمان

هتل بین المللی پارس کرمان در سال ۱۳۸۱ و در زمینی معادل ۳۲۰۰۰ متر مربع و نیز با زیر بنایی معادل ۲۴۰۰۰ مترمربع تاسیس گردید که شامل ۸ طبقه به انضمام پارکینگ و پیلوت می‌باشد. با ورود به هتل پارس کرمان، قدم به یکی از مجهزترین ، زیباترین و کامل‌ترین هتل‌های ایران گذاشته اید، اتاق‌ها دارای امکانات کامل و هتل دارای بهترین رستوران‌ها و کافی شاپ می‌باشد، اگر در زمان سفر شما موسیقی پاپ زنده که در قسمت عقبی لابی نواخته می شود وجود داشته باشد، خستگی سفر را فراموش خواهید کرد.

اتاق های هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان دارای 197 واحد اقامتی است که هر کدام سبک و سلیقه متفاوتی را پوشش می دهند. امکانات این واحد های اقامتی دربرگیرنده همه نیازهای اقامت کنندگان هستند و در طول مدت حضورشان در این واحد ها بهترین خدمات را به آنها ارائه می کنند.

اتاق دو تخته رو باغ، با ظرفیت 3 نفر، امکاناتی مانند نمای باغ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، شبکه فیلم داخلی، صندوق امانات،قفل الکترونیک درب اتاق، تلفن و کارت هوشمند اتاق دارد.

اتاق دو تخته توئین، اتاقی با متراژ 18 متر مربع از اتاق های ارزان و به صرفه هتل پارس کرمان است. سیستم اطفا حریق، آباژور، اینترنت، حمام از امکانات این اتاق ها هستند.

پنجره اتاق دو تخته دبل رو به باغ، به سمت باغ هتل پارس کرمان باز می شود. 

اتاق دو تخته پارس از متراژ بیشتری نسبت ه سایر اتاق ها برخوردار است و امکاناتی همانند اتاق های دیگر و یک  ظرفیت اضافه دارد.

سوئیت ارگ برای دو نفر دارای یک کاناپه تخت شو می باشد. این اتاق متراژِ به اندازه 44 متر مربع دارد و امکانات آن آشپزخانه، حمام، سیستم اطفا حریق، نمای باغ، سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند.

سوئیت یک خوابه پارس، آپارتمان یک خوابه آریا و سوئیت لوکس دو خوابه از دیگر واحد های اقامتی این هتل هستند.

هتل پارس کرمان

رستوران ها و کافی شاپ های هتل پارس کرمان

رستوران ستاره و رستوران آینه از جمله رستوران های این هتل هستند که با ارائه بهترین غذاها سعی در راضی نگه داشتن اقامت کنندگان دارند. افرادی که در خود شهر کرمان زندگی می کنند نیز می توانند از خدمات این دو رستوران بهره مند شوند. در داخل این رستوران ها پرسنلی حرفه ای وجود دارد که درسریع ترین زمان ممکن برای شما غذا سرو می کنند. توجه داشته باشید که صبحانه و نهار و شام به صورت بوفه سلف سرویس خواهد بود.

رستوران باغ تابستانی، بافضایی دلنشین و سرسبز در باغ تابستانی هتل، بهترین تجربه را در مدتی که در آن حضور دارید برایتان به جا می گذارد.

کافی شاپ های هتل نیز به 2 دسته تقسیم می شود که یکی کافی شاپ داخل لابی و دیگری کافی شاپ کارمانیا است. در کافی شاپ های این هتل 5 ستاره کرمان انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه با میان وعده های سبک به میهمانان ارائه می شود. پخش موسیقی سبب شده تا فضایی خاطره انگیز ایجاد شود.

هتل پارس کرمان

امکانت هتل پارس کرمان

امکانات آبی و ورزشی

در این هتل کرمان یک استخر زیبا، جکوزی، سونای خشک و بخار طراحی شده تا میهمانان خستگی راه را از تن خود بیرون کنند. ضمن این که یک سالن تناسب اندام در هتل طراحی شده تا میهمانان بتوانند بدن خود را همیشه روی فرم نگه دارند. لازم به ذکر است به دلیل بازسازی فعلا سالن بدنسازی و مجموعه آبی غیر فعال می باشد.

امکانات عمومی 

فروشگاه و غرفه، دستگاه ATM، آرایشگاه زنانه و مردانه، تاکسی سرویس، تراس عمومی، نمازخانه، صندوقا امانات، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، عربی و فرانسه، نمای شهر، نمای فضای سبز، اتاق بازی، اتاق سینما، کافی نت از امکانات هتل 5 ستاره پارس کرمان هستند.

هتل پارس کرمان

سالن های مراسم هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان، به عنوان تنها هتل 5 ستاره کرمان، دارای چندین سالن و تالار مختلف است که شما می توانید هر نوع میهمانی مورد نظر خود را در آنها برگزار کنید.

سالن آمفی تئاتر، محلی برای برگزاری تئاتر های شهر کرمان است و علاوه بر مسافران، مردم شهر کرمان نیز برای دیدن تئاتر می توانند به این سالن مراجعه کنند.

هتل پارس کرمان دارای چنیدن سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق میهمانی و جلسات کاری است و امکان برگزاری جلسات رسمی، همایش ها و کنفرانس ها به بهترین نحو د آنها وجود دارد.

این هتل همچنین دارای یک تالار عروسی است که در آن می توانید عروسی ها و جشن های خود را برگزار کنید. 

هتل پارس کرمان

قوانین هتل پارس کرمان

 قوانین کنسلی هتل

رایط کنسلی هتل پارس کرمان: از لحظه رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود میهمان مبلغ 20% یک شب در محدوده بین 48 ساعت تا 24 ساعت قبل از ورود میهمان مبلغ 50% یک شب در محدوده بین 24 ساعت تا ساعت 9 صبح روز ورود مبلغ 70% یک شب از ساعت 9 صبح روز ورود تا ساعت 12 همان روز مبلغ کل یک شب کسر می گردد. شرایط کنسلی در ایام نوروز متفاوت می باشد.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 6 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

اطلاعات مهم دیگر

پذیرش خانم تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر بلامانع می باشد.

پذیرش صیغه نامه محضری بهمراه کارت شناسایی معتبر ( شناسنامه ) بلامانع می باشد.

مجموعه آبی واقع در طبقه همکف می باشد.

قابل توجه مهمانان گرامی، حداکثر مدت زمان اقامت در اتاق هایی که به صورت ساعتی می باشند، فقط 6 ساعت است که در بازه زمانی 8:00 الی 18:00 قابل رزرو می باشند و تحت هیچ شرایطی امکان اقامت بعد از ساعت 18:00 وجود ندارد. همچنین این اتاق ها فاقد صبحانه و هرگونه خدمات هتل می باشند.

آدرس هتل پارس کرمان

کرمان - بلوار جمهوری اسلامی - چهارراه فرهنگیان

تلفن هتل پارس کرمان

32119301

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر