امکانات هتل های 4 ستاره بندر انزلی | اطلاعات هتل های 4 ستاره بندر انزلی

هتل های 4 ستاره بندر انزلی | بررسی هتل های 4 ستاره بندر انزلی

بندر انزلی شهری است که هر سال گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. اگر قصد سفر به این شهر و اقامت در بهترین هتل های 4 ستاره آن را دارید، در این مقاله هتل های 4 ستاره بندر انزلی به شما معرفی شده اند.

هتل های 4 ستاره بندر انزلی
ویکی گردی:

هتل های 4 ستاره بندر انزلی، با قرار گرفتن در بهترین نقطه این شهر و دسترسی آسان به سواحل و همچنین نبود هتل های 5 ستاره در این شهر، مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرند. بندر انزلی همیشه یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود و معمولا هتل های 4 ستاره بندر انزلی، از شلوغ ترین هتل های این شهر به شمار می روند. هتل های 4 ستاره بندر انزلی، با قرار دادن با کیفیت ترین امکانات در اختیار مسافران، سعی دارند بهترین اقامت را برای مسافران فراهم کنند.

هتل سفید کنار بندر انزلی

هتل ۴ ستاره سفید کنار، همجوار دریای خزر و تالاب بندر انزلی در استان گیلان واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۵۲ در سه طبقه با چشم انداز زیبا به ساحل دریای خزر و جنگل، در کیلومتر ۶ جاده آستارا احداث گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن گردشگری از جمله پل غازیان، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی اشاره نمود. هتل سفید کنار با چشم اندازی کم نظیر، اتاق‌های رو به دریا و رو به جنگل در منطقه‌ای سرسبز پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل های 4 ستاره بندر انزلی

امکانات هتل سفید کنار بندر انزلی

شبکه پخش فیلم، سیستم اطفاء حریق دراتاق، حمام، رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، زمین تنیس، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، فروشگاه

آدرس و تلفن هتل سفید کنار بندر انزلی

آدرس سفید کنار بندرانزلی

بندرانزلی، کیلومتر شش جاده انزلی آستارا

تلفن هتل سفید کنار بندر انزلی 

01344503001

هتل دلفین بندر انزلی

هتل چهار ستاره ساحلی دلفین در شهر زیبای بندر انزلی منطقه ساحل قو در سال ۱۳۹۰ در چهار طبقه افتتاح شده است. دسترسی سریع به ساحل شنی، مرکز شهر و بازار انزلی از دیگر مزیت‌های این هتل می‌باشد. این هتل با چشم اندازی زیبا از دریا در چهار طبقه و ۱۸ باب سوئیت در منطقه ساحل قو واقع گردیده است. این مجموعه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل های 4 ستاره بندر انزلی

امکانات هتل دلفین بندر انزلی

هتل دلفین انزلی امکانات پیشرفته ای را در خود جای داده تا میزان رضایت مندی گردشگران را به اکثریت برساند. این امکانات شامل: اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، سالن بیلیارد، آسانسور، دستگاه فتوکپی، دستگاه فکس و پرینتر و ... می شوند. رستوران هتل دلفین نیز متنوع ترین غذاهای خوش مزه شمالی، ایرانی، فرنگی را نیز طبخ می کند.

آدرس و تلفن هتل دلفین بندر انزلی

آدرس هتل دلفین بندر انزلی

بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا

تلفن هتل دلفین بندر انزلی

013444000-4

هتل بهشت تالاب بندر انزلی

هتل چهارستاره لوکس بهشت تالاب با معماری منحصر به فرد در فضایی سرسبز و آرام با متراژ ۷۰۰۰ متر در سال ۱۳۹۳ در استان گیلان در کنار تالاب بین المللی بندر انزلی در قلب جزیره دکتر بهشتی بنا شده است. اگر به دنبال مکانی دنج به دور از هیاهو و آرامش بخش هستید، بی شک هتل بهشت تالاب انتخاب مناسبی می‌باشد. سازه اصلی هتل در قالب ویلاهای مجزا با طراحی داخلی زیبا با امکانات رفاهی مطلوب بنا شده است. مرداب انزلی، جنگل گیسوم، پارک جنگلی بندر انزلی و قلعه رودخان، جاذبه‌های نزدیک این هتل هستند. هتل بهشت تالاب با فاصله حدودا ۲۵ کیلومتری تا فرودگاه و همچنین فضای سبز دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان خود می‌باشد.

هتل های 4 ستاره بندر انزلی

امکانات هتل بهشت تالاب بندر انزلی

این هتل بندرانزلی با ایجاد امکانات عالی و مرفه سعی بر جلب رضایت هرچه بیشتر مهمانان خود دارد. این امکانات به بهترین شکل در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. از جمله امکاناتی که می توان به آن ها اشاره کرد نظیر صندوق امانات، فضای سبز، وای فای رایگان در لابی، نماز خانه، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، کافی شاپ، خدمات تهیه بلیط، لاندری، تاکسی سرویس، سرویس فرنگی و ایرانی در محوطه، تلویزیون در لابی، خدمات خانه داری، خدمات تور و... می باشند.

آدرس و تلفن هتل بهشت تالاب بندر انزلی

آدرس هتل بهشت تالاب بندر انزلی

بندر انزلی، پل هوایی غازیان ، رو به روی مصلی ، جزیره دکتر بهشتی، کوچه شمیم ۱

تلفن هتل بهشت تالاب بندر انزلی

01344510046

هتل دنیز بندر انزلی

هتل چهار ستاره دنیز بندرانزلی در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است. این هتل در یکی از بهترین نقاط گردشگری به عنوان منطقه آزاد واقع شده است. از بهترین مزیت‌های آن می‌توان به دسترسی آسان به دریا، بازار کاسپین، منطقه آزاد انزلی، بازار پردیس، بازار آسیای میانه و تالاب بین المللی انزلی اشاره نمود. مدیریت و پرسنل این مجموعه در تلاش اند تا شما میهمانان گرامی اقامتی خوش را تجربه نمایید.

همچنین این هتل با استفاده از مدرنترین تجهیزات پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از جمله تونل ضدعفونی کننده ۳۶۰ درجه سعی در اجرای ضوابط پیشگیری از ویروس کرونا را دارد و از طریق سیستم لاندری دو مرحله ای و سیستم ۴۸ ساعت OFF اتاقها، بهترین عملکرد را داشته و محیطی ایمن جهت اقامت میهمانان فراهم نموده است.

هتل های 4 ستاره بندر انزلی

امکانات هتل دنیز بندر انزلی

هتل چهار ستاره دنیز انزلی مدیریت فوق العاده ای دارد و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات جهت رفاه و آسایش میهمانان را فراهم کند تا آن ها اقامتی خوش و راحتی را تجربه نمایند. مدیریت این هتل شیک پرسنل مجربی را به استخدام در آورده تا بهترین سرویس دهی را برای گردشگران با نهایت احترام و ادب ارائه دهند. پرسنل خدماتی نیز به صورت مداوم همه جارا تمیز کرده تا مبادا کوچکترین کثیفی سبب آزار و اذیت میهمانان شود.

هتل دنیز در انزلی امکانات و خدماتی نظیر پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آسانسور، خدمات خانه داری، لابی مجهز، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه اضافه و ... را ارائه می دهد. ضمن اینکه این هتل امکانات تفریحی را هم در خود ایجاد کرده تا گردشگران بتوانند در اوقات فراغت خود از آن ها استفاده کنند. از جمله این امکانات می توان به خدمات ماساژ، جکوزی، سالن بیلیارد، رستوران بام و ... اشاره نمود.

آدرس و تلفن هتل دنیز بندر انزلی

آدرس هتل دنیز بندر انزلی

بندرانزلی، غازیان، بلوار اطباء، بعد از ساحل قو

تلفن هتل دنیز بندر انزلی

01813225448

هتل یاس بندر انزلی

مجتمع اقامتی یاس بندرانزلی در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. این مجموعه در کیلومتر ۱۲ جاده انزلی به آستارا در پنج طبقه و ۱۰۰ واحد اقامتی واقع شده است. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل های 4 ستاره بندر انزلی

امکانات هتل یاس بندر انزلی

رستوران و تالار مجلل، سالن صبحانه خوری روف تاپ با چشم انداز دریا، تفریحات ساحلی مانند قایق موتوری، موتور ساحل نورد و جت اسکی، زمین بازی کودکان، زمین ورزش و سرگرمی بزرگسالان، زمین والیبال ساحلی ، اتاق بازی بزرگسالان دارای میز بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت و شطرنج (رایگان)، کافی شاپ ساحلی با چشم انداز دریا و سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم امکانات اسن هتل 4 ستاره هستند.

آدرس و تلفن هتل یاس بندر انزلی

آدرس هتل یاس بندر انزلی

بندرانزلی، کیلومتر ۱۲ جاده انزلی به آستارا، مجتمع اقامتی رفاهی یاس متین

تلفن هتل یاس بندر انزلی

021-47623300

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر