بهترین هتل های 4 ستاره قم | رزرو هتل های 4 ستاره قم

لیست هتل های 4 ستاره قم | تلفن و آدرس هتل های 4 ستاره قم

شهر قم به عنوان یکی از شهر های زیارتی ایران، هتل های 4 ستاره متعددی دارد که امکانات مختلفی را در اختیار زائران حرم حضرت معصومه(س) قرار می دهند.

هتل های 4 ستاره قم
ویکی گردی:

هتل های 4 ستاره قم، با نزدیک بودن به حرم حضرت معصومه (س)، این فرصت را در اختیار زائران قرار می دهند تا با اندکی پیاده روی به آرامگاه مطهر حضرت معصومه (س) برسند. یکی از فاکتورهای مورد نظر مسافران نیز برای انتخاب هتل در قم، همین موضوع نزدیکی به حرم است. هتل های 4 ستاره قم، علاوه بر قرار گرفتن در موقعیتی مناسب نسبت به حرم حضرت معصومه (س)، دارای خدماتی با کیفیت و کم نظیر نسبت به هتل های دیگر این شهر می باشند. اگر قصد اقامت در یکی از چند هتل 4 ستاره قم را دارید؛ بهتر است قبل از رزرو این هتل ها، با اطلاعات آنها آشنا شوید. ما در این مقاله به معرفی هتل های 4 ستاره قم برای شما پرداخته ایم. 

هتل پارسیا قم

هتل چهار ستاره بزرگ پـارسیا بزرگترین و مجلل ترین هتل شهر مقدس قم می‌باشد که در سال ۱۳۹۰ با ملکیت موقوفه خانواده حسینی اردهالی، تجـهیز و پس از استاندارد سازی افتتاح گردید. هتل بزرگ پارسیا در ۹ طبقه بنا شده و دارای ۴۲ باب اتاق و سوئیت با معماری زیبا و مدرن می‌باشد. این مجموعه در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) واقع و با برخورداری از امکانات و تجهیزات استاندارد از جمله تالارهای چند منظوره با گنجایش های مختلف و رستوران های مجلل و قرار گیری در مسیر ارتباطی ۱۷ استان کشور و دسترسی مناسب به معابر اصلی شهر قم، با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای شما میهمانان ارجمند می‌باشد.

هتل های 4 ستاره قم

امکانات هتل پارسیا قم

دوتالار با ظرفیت ۳۵۰ نفری جهت انجام مراسم و سمینارها شما و رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفری با چشم اندازی زیبا، ۳ طبقه ۱۴ اتاق شامل اتاقهای: یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت رویال که مجهز به تهویه مطبوع، کلید الکترونیکی ، تلویزیون LCD،حمام با وان ، توالت فرنگی ، گاوصندوق درون اتاق ( صندوق سیف باکس) کف موکت ضد آلرژی ، لابی در هر طبقه با نمای کوه و شهر، کافی شاپ از ساعت ۹ الی ۲۳ سرویس دهی می نماید 

آدرس هتل پارسیا قم

قم، انتهای بلوار محمد امین، میدان ارتش، هتل بزرگ پارسیا

تلفن هتل پارسیا قم

۳۲۶۰۳۰۵۰ 0۲۵

هتل کریمه قم

هتل کریمه قم با زیربنایی به مساحت 5100 مترمربع در نزدیک ترین فاصله از حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرار دارد.این هتل از هتل های تازه ساخت شهر قم می باشد که از سال 1390 فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به زائرین حضرت معصومه آغاز کرده است.برخورداری از امکانات رفاهی باکیفیت و نیز دارا بودن پرسنلی کارآزموده، اخلاق مدار و مجرب موجب شده تا این هتل در کسب رضایت مهمانان خود به بهترین نحو ممکن عمل کند.

هتل کریمه در 5 طبقه ساخته شده و مجموعا دارای 57 واحد اقامتی است که شامل اتاق های یک تخته،دو تخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت های یک خوابه می باشد. اتاق ها مجهز به نور پردازی خاص و زیبایی هستند و احساسی سرشار از آرامش را القا می کنند.

هتل های 4 ستاره قم

امکانات هتل کریمه قم

هتل کریمه قم دارای امکاناتی همچون لاندری یا همان خدمات خشکشویی، نمازخانه، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ است. تمامی این امکانات موجب شده تا زائران در مدت زمان اقامت خود در این هتل قم، بتوانند از آن ها بهترین بهره را ببرند. در رستوران این هتل قم انواع غذاهای سنتی و ایرانی سرو می شود که از نظر کیفیت بسیار مناسب بوده و می توان با خاطری آسوده از غذاهای رستوران این هتل قم نوش جان کرد.

آدرس هتل کریمه قم

قم، میدان آستانه، جنب حرم مطهر

تلفن هتل کریمه قم

02537840611

هتل استقلال قم

هتل مجلل استقلال نامی آشنا در میان مردم شهر قم و شهرهای مجاور است که سال ۱۳۸۹ با مدیریت و مالکیت قبلی کار خود را آغاز کرد. هتل استقلال دارای ۹ طبقه و ۲۷ سوئیت و اتاق می باشد. این هتل پس از یک دوره ۲ ساله رکود کاری، فصل جدیدی از فعالیت های خود را تحت مالکیت و مدیریت جدید آغاز نموده است.

مجموعه پذیرایی هتل استقلال قم این بار با رونمایی از رستوران قصر استقلال، ثبت و ابداع سینی مزه های ویژه مهمان، بازسازی و طراحی در دو طبقه تالار مجزی همراه کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی در محیطی روح بخش افتخار میزبانی میهمانان، مسافران، تورهای زیارتی و گردشگری، همایشات تخصصی ادارات و سازمان های دولتی و همچنین ارگان های خصوصی را با گنجایش ۵۰۰ نفر دارد.

هتل های 4 ستاره قم

امکانات هتل استقلال قم

فکس، صرافی، فتوکپی، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، خودپرداز، خدمات تور، خدمات باربری از امکانات هتل استقلال قم هستند. 

آدرس هتل استقلال قم

قم، ۵۵ متری عماریاسر، ابتدای تونل الغدیر، نبش کوچه ی نهم

تلفن هتل استقلال قم

0253194

هتل المپیک قم

هتل المپیک قم در سال 1386 در خیابان معلم فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 9 طبقه و 41 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت می باشد که چشم اندازی بی نظیر رو به شهر دارد. لابی بزرگ و مجلل این هتل محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان و صرف انواع نوشیدنی ها است. رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، تالار ویژه آقایان و بانوان، کافی شاپ واقع در لابی برای سرو انواع نوشیدنی ها و فست فود، برخی از امکانات هتل چهار ستاره المپیک قم به شمار می رود.

هتل های 4 ستاره قم

امکانات هتل المپیک قم

هتل المپیک قم دارای 1 رستوران و 2 تالار است که از نظر زیبایی و لوکس بودن شهره شهر هستند. در رستوران های این هتل قم متنوع ترین غذاهای ایرانی سرو می شود که البته از نظر کیفیت هم فوق العاده خوب می باشند. کافی شاپ این هتل قم از دیگر مکان های محبوب هتل المپیک است که برای قرارهای اداری و صرف یک عصرانه دلچسب، عالی ترین مکان است. 

فروشگاه و غرفه، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن صبحانه خوری، سالن تشریفات، سالن همایش، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و عربی، پذیرش بیست و چهار ساعته، خدمات بیدار باش، اتاق چمدان از امکانات این هتل 4 ستاره می باشد. 

آدرس هتل المپیک قم

قم، چهارراه شهدا، خیابان معلم

تلفن هتل المپیک قم

02537831881

هتل بین المللی قم

هتل بین المللی قم در بلوار زائر این شهر واقع شده است. این هتل جهت سرویس دهی به زائران حرم حضرت معصومه (س)، در سال 1380 شروع به فعالیت کرد. هتل بین المللی دارای 3 طبقه، 80 باب اتاق و یک طبقه منفی می‌باشد. از دیگر امکانات هتل چهار ستاره بین المللی قم می‌توان به رستوران، کافی شاپ و سالن کنفرانس جهت برگزاری نشست‌های کاری و برخی امکانات ورزشی اشاره کرد. لازم به ذکر است این هتل عضو گروه هتل‌های آریا می‌باشد.

هتل های 4 ستاره قم

امکانات هتل بین المللی قم

امکانات هتل بین المللی قم پله اضطراری، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، فتوکپی، فروشگاه، نمازخانه، اتاق چمدان، چایخانه سنتی، کافی شاپ و چندین نوع امکانات دیگر هستند. 

آدرس هتل بین المللی قم

قم، خیابان ارم، نبش میدان آستانه

تلفن هتل بین المللی قم

025-37719209

هتل خورشید قم

هتل چهار ستاره خورشید در قلب استان قم و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) با موقعیت جغرافیایی عالی و کمترین فاصله تا حرم مطهر کریمه اهل بیت، مقابل صحن حضرت جواد الائمه واقع گردیده است. هتل خورشید دارای ۶۳ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان لوکس با چشم اندازی منحصر بفرد رو به حرم حضرت معصومه می‌باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی هتل، به ویژه مجاورت با بافت تجاری مرکز شهر و بازار بزرگ قم امکان دسترسی سریع و آسان به خیابان‌های اصلی، مراکز خرید، ارگان‌های دولتی و غیردولتی، بیمارستان‌ها، سینماها، تالارها، بناهای تاریخی و موزه فراهم می‌باشد. هتل خورشید قم با محیطی آرام و عالی قصد دارد تا بهترین خاطره از اقامت را به میهمانان ارجمند هدیه دهد.

هتل های 4 ستاره قم

امکانات هتل خورشید قم

هتل ۴ ستاره خورشید قم از امکانات بسیار خوبی مانند تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات ترانسفر، دستگاه خودپرداز، خدمات خشک شویی، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه و ... بهره مند می باشد که برای راحتی مسافران در نظر گرفته شده است. با اقامت در این هتل ۴ ستاره قم تجربه ای فوق العاده از سفر خواهید داشت

آدرس هتل خورشید قم

قم، انتهای خیابان امام خمینی، بعد از چهارراه غفاری، نبش سه راه خورشید

تلفن هتل خورشید قم

02536500040

هتل الزهرا قم

هتل الزهرا قم با صد متر فاصله از حرم، از هتل‌های نزدیک به حرم حضرت معصومه به‌شمار می‌رود. این هتل 4 ستاره در سال 1364 ساخته و در سال 1387 بازسازی شده است و از جدیدترین هتل‌های شهر قم است. این هتل با 50 اتاق در دو ساختمان پنج طبقه آماده پذیرایی از مهمانان و زائران شهر قم است.

با رزرو هتل الزهرا قم نه تنها به حرم در هر ساعتی از شبانه‌روز، بلکه به بازار سنتی قم و بازار الغدیر هم نزدیک هستید و می‌توانید پیاده به آن دسترسی داشته باشید.

هتل های 4 ستاره قم

امکانات هتل الزهرا قم

از مهم ترین امکانات هتل الزهرا قم می توان به سالن همایش آن اشاره کرد که برای برگزاری سمینارها عالی می باشد. رستوران هتل نیز با سرو بهترین غذاهای ایرانی و عربی، آماده خدمت رسانی می باشد. کافی شاپ هتل هم با ارائه نوشیدنی های سرد و گرم مکانی دنج برای گپ های دوستانه است.

پارکینگ یکی دیگر از امکانات تعبیه شده در هتل است که گردشگران بدون هیچ دغدغه ای می توانند خودروی خود را پارک نمایند. اینترنت در لابی، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، روم سرویس 24 ساعته، تاکسی سرویس و ... از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل قم وجود دارند.

آدرس هتل الزهرا قم

قم، بلوار بهار، پلاک 198 

تلفن هتل الزهرا قم

02577440040

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر