هتل های 5 ستاره اصفهان | اطلاعات هتل های 5 ستاره اصفهان

معرفی هتل های 5 ستاره اصفهان + عکس

اصفهان، محبوب ترین شهر توریستی ایران، دارای 3 هتل 5 ستاره می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی این 3 هتل 5 ستاره پرداخته ایم.

هتل های 5 ستاره اصفهان
ویکی گردی:

هتل های 5 ستاره اصفهان، هتل عباسی و هتل پارسیان کوثر اصفهان، هتل هایی با معماری با شکوه، دکوراسیونی منحصر به فرد و امکاناتی بی نظیر هستند. این هتل های اصفهان، که در توریستی ترین شهر ایران قرار گرفته اند، هر نوع سلیقه ای را در انتخاب اقامتگاه پوشش می دهند. هتل های 5 ستاره اصفهان به علت زیاد بودن مسافرانی که هر ساله به این شهر سفر می کنند از شلوغ ترین هتل های اصفهان به شمار می روند. اگر قصد اقامت در هتل های 5 ستاره اصفهان را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان با معماری باشکوه و اصیل ایرانی، عنوان دار کهن ترین هتل جهان است. در سال 1128 این مجموعه با هدف ساخت مدرسه ای به نام مادر شاه، به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و به مادر شاه پیشکش گردید. در سال 1336 با خرید این بنا توسط شرکت سهام بیمه ایران، تبدیل به مهمانخانه شد و نام آن به مهمانسرای شاه عباسی تغییر پیدا کرد. در حال حاضر این بنا یکی از زیباترین جاذبه های توریستی ایران می باشد که با تجهیز شدن آن، امکان اقامت مهمانان در هتل پنج ستاره عباسی فراهم شده است. هتل عباسی دارای 225 واحد اقامتی است، که همه واحدها با امکانات اقامتی مناسب در اختیار مهمانان گرامی قرار گرفته اند. بعضی از اتاق های هتل عباسی اصفهان مشرف به باغ هستند و نمای بسیار زیبایی از گنبد مدرسه چهارباغ را به مهمانان خود هدیه می دهند. وجود 11 تالار و رستوران هتل عباسی را به گزینه ای مناسب جهت میزبانی از مراسم و میهمانی ها تبدیل کرده است.

معماری هتل عباسی اصفهان

در دوره صفـوی ، شهر اصفهان از چنان عظمت و شکوهی بهرمند شد که نصف جهانش نامـیدند . در میان آثار معماری بازمانده از عصر صفوی مجموعـه مدرسـه و بازارچه و کاروانسـرایـی برجـای مانـده است که در کنـار خیـابان چـهارباغ اصفهان چون گوهری یگانه می درخشد . این مجموعه به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و آن را به مادر خویش پیشکش کرد.

در طبقه اول دو تابلوی آینه کاری محدب طاووس و سرو و شکوفه ،‌شکوه خاصی به سرسرای بزرگ وروری بخشیده است . در تزیین سقف طبقه فوقانی ، سبک ابداعی جدیدی به کار رفته که ترکیبی است از گچبری و آینه کاری محدب رنگین . برای تهیه قطعات آینه محدب سقف ، شانزده هزار قرابه رنگین در کوره مخصوص که به همین منظور ساخته شد ، تهیه گردید . این قرابه ها را ابتدا از داخل با جیوه اندوده و به صورت آینه در آورده اند . سپس قرابه ها را شکسته و دویست هزار آینه محدب رنگی را که در گچبری سقف به کار رفته است ،‌ قطعه قطعه بریده اند.

سطح گچبری طبقه همکف که تا زیر پلکان مارپیچ سرسرا ادامه یافته و در آن محل بهتر می توان به ظرافت و دقت خیره کننده آن پی برد ، این گچبری بیش از 300 متر مربع است . قطعات چوبی که همه با دست بریده شده و روی آینه ستونها و دیوارها نصب گردیده است ، جمعا 80 متر مربع ، و طول قطار بندیهای چوبی بالای ستونها و روی دیوارها 75 متر است. نرده چوبی پلکان مارپیچ سرسرای ورودی از چوب چنار پنجاه ساله و با الهام از نرده های کاخ هشت بهشت ساخته شده است و حکایت از ظرافت و مهارت استادانه سازنده دارد.

هتل های 5 ستاره اصفهان

اتاق های هتل عباسی اصفهان

مهمانسرای عباسی دارای 225 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق های

معمولی یک تخته و دو تخته، چشم انداز و پردیس، سوئیت های معمولی، قاجار، صفوی،سبز و نیز

آپارتمان دو و سه خوابه بوده و همگی اتاق ها مجهز به سیستم های ایمنی و مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشند.

اتاق های استاندارد، اتاق های چشم انداز، اتاق های لوکس، سوئیت پردیس و چندین نوع اتاق دیگر از اتاق های هتل های عباسی اصفهان هستند.

هتل های 5 ستاره اصفهان

امکانات هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان، از بهترین هتل های 5 ستاره ایران به شمار می رود. امکانات بی نظیر این هتل، انتظارها را به عنوان یک هتل 5 ستاره برآورده می کنند. 

سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، اتاق میهمانی و جلسات کاری، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، سالن های ورزشی و خدمات سلامتی تنها تعداد کمی از امکانات بی شمار این مجموعه را تشکیل می دهند.

هتل های 5 ستاره اصفهان

قوانین هتل عباسی اصفهان

زمان تخلیه اتاق ساعت 12 و تحویل ساعت 14 می باشد.

تخلیه اتاق از ساعت 12 الی 17 مشمول پرداخت 50 درصد از هزینه اتاق می گردد و پس از آن معادل یک شب کامل محاسبه خواهد شد

 هزینه اقامت کودکان 5 تا 10 سال در صورت عدم استفاده از تخت، 50 درصد مبلغ سرویس خواب اضافه می باشد

هزینه سرویس خواب اضافه 3.740.000 ریال است.

سایت رزرو هتل عباسی اصفهان

www.abbasihotel.ir

آدرس  و تلفن هتل عباسی اصفهان

آدرس: اصفهان ،چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه ، مهمانسرای عباسی، متعلق به بیمه ایران

تلفن: 0313222601019

هتل مجلل چهارباغ اصفهان

هتل 4 باغ اصفهان

جدیدترین و مدرنترین هتل پنج ستاره ی شهر اصفهان است. این هتل در دل بافت تاریخی چهارباغ عباسی قرار گرفته است. این مجموعه ی اقامتی بسیار زیبا در نزدیکی شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری از جمله سی و سه پل، میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ و کاخ هشت بهشت قرار دارد.

هتل مجلل چهارباغ، در ۴ طبقه و با ۱۳۸ واحد اقامتی شامل اتاقهای یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاقهای کانکت ، مینی سوییت ، جونیور سوئیت و رویال سوییت آماده ارایه خدمات به میهمانان گرامی میباشد.

امکانات هتل 4باغ اصفهان

هتل مجلل چهارباغ، با برخورداری از دو رستوران و یک بام سبز (روف گاردن)،کافی شاپ، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان، اتاق بازیهای رایانهای، خشکشویی، مرکز اسپا شامل سالنهای ماساژ، آرایشگاه، پیرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم، تمامی امکانات و تجهیزات ویژه ی هتل پنج ستاره را دارا است.

آدرس هتل 4باغ اصفهان : استان اصفهان، اصفهان، ابتدای خیابان شیخ بهایی

تلفن: ۵۵۰۵۴-۰۳۱

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل های 5 ستاره اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان یک هتل ۵ ستاره است که در مجموعه هتل های پارسیان قرار دارد. آدرس دقیق هتل سی و سه پل، بلوار ملت است که به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید. مجموعه هتل های پارسیان در دسته اولین و البته بزرگترین مجموعه هتل های کشورمان هستند که فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۷۴ بطور رسمی آغاز گردند. این گروه در مجموع تعداد ۲۱ عدد هتل ۳، ۴ و ۵ ستاره در تمام شهرهای مختلف ایران را مدیریت می کنند.

هدف این مجموعه قوی و پرتلاش این است که بتوانند خدماتی در سطح جهانی و استاندارد در حوزه های اقامتی، گردشگری، تفریحی، ورزشی و پذیرایی را به گردشگران و مهمانان مراجعه کننده ارائه دهند. این مجموعه متعلق به سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی متعلق به بنیاد مستضعفان می باشد. مجموعه پارسیان در شهرهای دیگر ایران مانند تهران، شیراز، چالوس، رامسر، بم، یزد و اصفهان نیز فعالیت داشته و هتل های خود را توسعه داده اند. ناگفته نماند که این هتل اولین هتی است که توانسته نشان استاندارد ملی را نیز کسب کند.

کلنگ زنی هتل پارسیان کوثر اصفهان بطور دقیق در سال ۱۳۴۷ رسما در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع و درست در حاشیه زنده رود زاینده رود و در همسایگی ۳۳ پل که پلی است جا مانده از گذشتگان برای ما، انجام شد و درست بعد از ۴ سال در سال ۱۳۵۲ رسما فعالیت خود را در شهر اصفهان رسما آغاز کرد. در شروع کار این هتل تنها ۱۳۰ واحد اقامتی داشت و با نام هتل شرایتون فعالیت خود را آغاز کرد که زیر نظر مجموعه هتل های شرایتون بود. یک سال گذشت و نام هتل به هتل کوروش تغییر یافت. هتل پارسیان کوثر اصفهان تنها تا سال ۱۳۵۷ زیر نظر مجموعه هتل های شرایتون بود و بعد از پیروزی انقلاب، نام آن به هتل قدس تغییر یافت. بعد از گذشت یک سال نیز نام خود را به کوثر تغییر داده و فعالیت خود را با این نام ادامه داد.

اتاق های هتل پارسیان کوثر اصفهان

در هتل پارسیان کوثر اصفهان شم با چند دسته واحد اقامتی مختلف روبرو هستید. اتاق هایی که برای مهمانان مختلف با سلیقه های مختلف آماده شده‌اند و بدون شک تمامی نظر و سلیقه ها را راضی خواهد کرد. اتاق های یک تخته، دو تخته، سوئیت نرمال، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و اتاق های اقامتی ساختمان فیروزه شامل اتاق های یک تخته فیروزه، اتاق های دو تخته فیروزه، سوئیت نرمال فیروزه و سوئیت رویال فیروزه که هر کدام تجهیزات و امکانات خواص خود را دارند. در اتاق های بیشترین امکانات رفاهی برای مهمانان لحاظ شده تا از اقامتی مناسب و آرامشی فراوان برخوردار شوند.

در اتاق ها و فضای اقامتی هتل پارسیان کوثر اصفهان تلویزیون، صندوق امانات، روم سرویس، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام، اینترنت و یک مینی سرویس مجهز قرار داده شده است تا شما بدون هیچ زحمتی تمامی امکانات لازم را در اختیار داشته باشید. تحویل اتاق در ساعت ۱۴ و ترخیص اتاق در ساعت ۱۲ انجام خواهد شد. هزینه کودک زیر ۶ سال رایگان بوده و برای کودکان بالای ۶ سال، یک نفر اضافه در نظر گرفته می‌شود. پذیرش بانوان مجرد نیز تنها با کارت ملی و شناسنامه امکان پذیر است. حداقل ۱ شب و حداکثر ۳۰ شب می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

هتل های 5 ستاره اصفهان

امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان

همانگونه که از یک هتل 5 ستاره انتظار می رود، هتل پارسیان کوثر اصفهان امکانات کاملی را در برمی گیرد. امکانات این مجموعه شامل شامل کلوپ ورزشی، بیزینس سنتر، خشکشویی، رستوران هایی با غذاهای بین المللی  و سنتی، کافی شاپ های مدرن و سالن هایی برای برگزاری جشن ها، میهمانی ها و جلسات رسمی می شود.

کلینیک دندانپزشکی، غذای بیرون بر، فضای سبز، مسیر پیاده روی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی از دیگر امکانات ویژه هتل پارسیان کوثر اصفهان هستند.

هتل های 5 ستاره اصفهان

قوانین هتل پارسیان کوثر اصفهان

پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی نامه از اداره اماکن، کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین و تایید اداره اماکن، امکان پذیر است.

قابل توجه میهمانان گرامی:

مجموعه آبی هتل واقع در طبقه دوم ساختمان فیروزه (شیفت بانوان: هر روز از ساعت 9:00 الی 13:30، شیفت آقایان هر روز از ساعت 15:00 الی 22:30)

حداکثر مدت زمان اقامت در اتاق هایی که به صورت ساعتی می باشند، فقط 8 ساعت است که در بازه زمانی 10:00 الی 18:00 خروج قابل رزرو می باشند و تحت هیچ شرایطی امکان اقامت بعد از ساعت 18:00 وجود ندارد. همچنین این اتاق ها فاقد صبحانه و هرگونه خدمات هتل می باشند.

سایت رزرو هتل پارسیان کوثر اصفهان

www.hotelkowsar.com

آدرس و تلفن هتل پارسیان کوثر اصفهان

آدرس: اصفهان - سی و سه پل – بلوارملت

تلفن: ۰۳۱۳۵۰۴۵۰

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر