هتل آرامیش کیش | امکانات هتل آرامیس کیش | هتل های 4 ستاره کیش

هتل آرامیس کیش | معرفی هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش، یکی از هتل های 4 ستاره کیش است. این هتل با اینکه در رتبه بندی هتل های 4 ستاره قرار می گیرد؛ امکاناتی در حد هتل های 5 ستاره کیش ارائه می کند.

هتل آرامیس کیش
ویکی گردی:

در میان هتل های 4 ستاره کیش، هتل آرامیس کیش در جایگاه خوبی قرار می گیرد. این هتل که در میدان پردیس کیش قرار گرفته است؛ از سال 1381 فعالیت خود را آغاز نمود. موقعیت مکانی مناسب هتل آرامیس کیش آن را به یکی هز هتلهای پرطرفدار در بین هتل های 4 ستاره کیش تبدیل کرده است. فاصله این هتل تا سوحل نیلگون دریای خلیج فارس به قدری کم است که شما با چند دقیقه پیاده روی به آن می رسید. با اقامت در هتل آرامیس کیش سفری راحت و در عیم حال کم هزینه را تجربه می کنید.

امکانات رفاهی و خدمات هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس، دارای امکانات و خدمات بسیاری بوده، تا بتواند آرامش و آسایش مسافران خود را تامین کند.

اتاق ها و لابی هتل دارای اینترنت پر سرعت می باشد و شما می توانید در صورت تمایل از آن استفاده کنید. همین‌طور که اگر با خودرو شخصی به کیش سفر کرده باشید، استفاده از پارکینگ هتل  برای شما آزاد است. با درخواست قبلی می شود به ترانسفر فرودگاهی هم دسترسی داشت. از بابت لباس‌ های تان خیالتان راحت باشد، زیرا خشک شویی هتل آرامیس، خدمات با کیفیتی را در اختیارتان قرار می دهد. راهنمای گردشگری هتل، سفرتان را کامل می کند و با همراهی راهنما، شما با تمام مکان های تفریحی و طبیعی جزیره کیش آشنا می شوید. 

هتل آرامیس کیش

اتاق های هتل آرامیس کیش

بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای یک هتل خوب در نظر می گیرند، کیفیت و امکانات اتاق های آن است. کیفیت اتاق های هتل آرامیس به قدر بالاست که شما با هزینه یک هتل 4 ستاره، اتاقی مانند اتاق های یک هتل 5 ستاره رزرو کرده اید. تنوع اتاق های هتل آرامیس کیش، در حد دیگر هتل های 5 ستاره جزیره کیش نیست ولی امکانات و کیفیت همین اتاق ها به قدری خوب است که شما هرگز متوجه کم بودن تنوع اتاق های این هتل نخواهید شد. طراحی اتاق های هتل آرامیس کیش ساده و به دور از هر گونه تجمل گرایی است. این هتل اتاق هایی مرتب و امکانات کامل در اختیار شما قرار می دهد.  خدمات مشتری  برای تمامی اتاق ها یکسان است که شامل کمد لباس، آباژور، دراور، رخت آویز، اسپیلت، سیستم اطفاء حریق، سیستم اعلان حریق، شبکه های دیجیتال (استانی)، شبکه داخلی پخش فیلم، تلویزیون معمولی، تلویزیون LCD، شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس اتاق ها، یخچال، تلفن داخلی، مبلمان، صندوق امانات، قفل درب کارتی، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، سرویس فرنگی، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، شامپو، مسواک، خمیر دندان، صابون، دمپایی حمام و مینی کافه غیر رایگان، می باشد.

هتل آرامیس کیش

فاصله هتل آرامیس کیش تا مکان های مهم

• فاصله هتل تا فرودگاه کیش: 15 دقیقه

• فاصله هتل تا بازار پردیس: 10 کیلومتر

• فاصله هتل تا بازار عربها: 12 کیلومتر

• فاصله هتل تا پلاژ بانوان: 3.6 کیلومتر

• فاصله هتل تا بازار پانیذ: 500 متر

• فاصله هتل تا دریا: 2 کیلومتر

قوانین هتل آرامیس کیش

تمام هتل های جزیره کیش دارای قوانین منحصر به فرد خود هستند. هتل آرامیس کیش نیز به عنوان یک هتل 4 ستاره قوانینی دارد که اگر قصد انتخاب آن را به عنوان اامتگاه دارید بد نیست که با آن ها آشنا باشید

1. ساعت ورود به هتل 14 و ساعت خروج 12 می باشد.

2. ورود و نگهداری از حیوانات خانگی ممنوع است.

3. برای پذیرش، به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر لازم است.

4. اقامت کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از خدمات) رایگان می باشد.

5. صیغه نامه معتبر مورد قبول است. 

آدرس و تلفن هتل آرامیس کیش

آدرس هتل آرامیس کیش

کیش- میدان پردیس

تلفن هتل آرامیس کیش

076-44423830

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر