هتل ولایت | هتل ولایت مشهد | هتل ولایت مشهد طلاب | رزرو هتل ولایت مشهد

معرفی هتل ولایت مشهد | هتل ولایت مشهد + عکس و آدرس

هتل ولایت مشهد، هتلی تک ستاره در مشهد است که تعداد کم ستاره های آن، محدودیتی در کیفیت امکانات و خدمات آن ایجاد نکرده است.اقامت در هتل ولایت مشهد تجربه ای نو و بی نقص برای شما خواهد بود.

هتل ولایت مشهد
ویکی گردی:

هتل ولایت مشهد با قرار گرفتن در فاصله 100 متری از حرم امام رضا(ع)، یکی از شلوغ ترین هتل های مشهد به شمار می رود. این هتل خدمات ویژه ای را برای گروه خاصی از افراد در نظر گرفته است. هتل ولایت مشهد به عنوان یک هتل یک ستاره، امکانات خوبی را در اختیار اقامت کنندگان قرار می گیرد. اگر در شهر مشهد به دنبال یک هتل ارزان قیمت ولی با کیفیت هستید، هتل ولایت مشهد از بهترین گزینه هاست.هتل  ولایت مشهد، در محله پایین خیابان مشهد و خیابان شهید شوشتری 9 واقع شده است.

میهمانان این هتل،عموم طلاب (خواهر و برادر) دارای پرونده فعال در مرکز خدمات حوزه های علمیه هستند.

این مجتمع یکی از شانزده هتل در محله پایین خیابان مشهد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان امام هادی، نقاره خانه، مجموعه موزه های آستان قدس رضوی و مجتمع تجاری آرمان و همچنین خانه تاریخی داروغه، بازار امین، هتل معین، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و رستوران قصر العماره قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان داده‌اند می‌توان گفت این مجتمع یکی از هتل‌های خوب این منطقه می‌باشد.

هتل ولایت مشهد

 

شرایط هتل ولایت مشهد برای طلاب

  1.     اولویت در پذیرش و رزرو (به ویژه در ایام پیک) به ترتیب اولویت مخاطبین و بر اساس کمترین میزان استفاده آنها صورت می گیرد.
  2.     استفاده از سهمیه برای هر فرد در هر دو سال یکبار امکان پذیر می باشد.
  3.     اگر میهمان در ابتدای ورود زمان کمتری را اعلام نموده و بعد درخواست تمدید کند، در صورت امکان، تا سقف مدت یادشده با همان نرخ پایه قبلی، رزرو صورت می پذیرد.
  4.     زمان اقامت در ایام ماه مبارک رمضان می تواند ده روز باشد.
  5.     پذیرش میهمان صرفاً با ارائه اصل شناسنامه و یا دفترچه بیمه برای تمامی افراد و ارائه معرفی نامه (درصورت نیاز) امکان پذیر است.
  6.     ساعت ورود میهمان ساعت 14 و خروج ساعت 10 صبح می باشد.
  7. استفاده از مجتمع ولایت هر 2 سال یکبار براساس نرخ پایه امکان پذیر بوده و در صورت استفاده مجدد، براساس یک نرخ بالاتر اقدام می گردد.

 

امکانات هتل ولایت مشهد

مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت در فاصله 200 متری از حرم مطهر رضوی، با 253 سوئیت، اتاق و گنجایش 1000 نفر، در سال 1392 به بهره‌برداری رسید و آماده خدمت‌رسانی به میهمانان محترم می‌باشد. این هتل دارای 5 سالن غذاخوری با ظرفیت پذیرایی حدود 1000 نفر در هر وعده است. هتل ولایت مشهد به عنوان هتلی یک ستاره، امکانات خوبی را در اختیار اقامت کنندگان قرار می دهد. از امکانات مختلف این هتل می توان به: کافی شاپ با انواع دمنوش ها و نوشیدنی های طبیعی و ...، فروشگاه با عرضه سوغات مشهد از قبیل زرشک، زعفران و محصولات خوراکی، تنقلات، اسباب بازی، محصولات بهداشتی، البسه روحانیت و … و مشاوره خدمات طب سنتی اشاره کرد.

هتل ولایت مشهد

برنامه‌های شاد و متنوع آموزشی با مفاهیم دینی در قالب بازی و مسابقه، ویژه پسران 3 تا 8 سال و دختران 3 تا 11 سال، ارائه کتاب به صورت امانی با موضوعات متنوع از قبیل: خانواده، تربیت فرزند، گردشگری، کودک و نوجوان و … جهت مطالعه در ایام اقامت از دیگر امکانات این هتل هستند. مجتمع فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد دارای ۵ سالن غذاخوری با ظرفیت حدود ۱۰۰۰ نفر و با سرو انواع غذاهای خوش عطر و طعم ایرانی که از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تهیه شده اند میزبان مسافران  تور مشهد می باشد .سنت سرای مجتمع فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد با انواع دمنوش و نوشیدنی های طبیعی و بستنی های سنتی از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد .

هتل ولایت مشهد

 

واحد های اقامتی هتل ولایت مشهد

اهتل ولایت مشهد، بیشتر با نام هتل آپارتمان ولایت مشهد شناخته می شود زیرا دراین هتل واحد های از اتاق های معمولی بزرگتر هستند و متراژی شبیه به آپارتمان دارند. آپارتمان یک خوابه چهار نفره، آپارتمان یک خوابه 5 نفره، اتاق دو تخته و اتاق سه تخته از واحد های اقامتی این مجموعه هستند. روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان رخت آویز ، تلفن در اتاق ، حمام، اینترنت در اتاق، لوازم بهداشتی ، دمپایی ، صندوق امانات در اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق در اتاق، تلویزیون در اتاق ، سیستم گرمایش و سرمایش امکانات اتاق های این مجموعه را تشکیل می دهند.

 

قوانین رزرو اتاق در هتل ولایت مشهد

  • ظرفیت هر سوئیت 5 نفر است.
  • هزینه اقامت برای افراد زیر 5 سال رایگان  است.
  • پخت و پز و سرو غذا در داخل اتاق ها اکیداً ممنوع می باشد.
  • هزینه اقامت در سوئیت به ازای هر شب  3.000.000 ریال است.(این قیمت مربوط سال ۱۴۰۱ است، جهت اطلاع دقیق از قیمت رزرو هتل ولایت مشهد، با هتل تماس بگیرید.)
  • تحویل سوئیت به کارمند در ساعت 14:00 و خروج از سوئیت در ساعت 10:00 اتفاق می افتد.
  •  ارائه مدارک شناسایی معتبر، شناسنامه و یا دفترچه بیمه برای تمامی افراد در هنگام پذیرش در هتل الزامی می باشد.

مدیریت این هتل ولایت مشهد به نظرات مسافران احترام گذاشته و حتی الامکان این نظرات را در جهت بهبود وضعیت هتل بکار می برد. لازم است بدانید که به مانند سایر مراکز اقامتی، ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 اعلام شده که در صورت عدم رعایت، با جریمه مواجه خواهید شد.

 

سایت رزرو هتل ولایت مشهد

شما می توانید با ورود به سایت درج شده اطلاعات مربوط به رزرو هتل ولایت مشهد را مشاهده و جهت رزرو اقدام نمایید.

www.velayathotel.ir

رزرو اینترنتی در سامانه رزرواسیون مجتمـع از طریق سامانه سخـا انجام می پذیرد. وارد سامانه زیر شده و جهت رزرو اینترنتی اقدام نمایید:

service.csis.ir

 

آدرس هتل ولایت مشهد

مسیر شماره یک :

- مشهد ، خیابان شهید نواب صفوی 10،بلوار شهید شوشتری ، شهید شوشتری 9

مسیر شماره دو :

- بلوار وحدت، بلوار امیر المومنین، میدان امر به معروف، بلوار شهید شوشتری، بین شهید شوشتری 9 و 11

 

شماره تلفن هتل ولایت مشهد

33159703_051

 

آدرس دفتر مرکزی مجتمع های ولایت

مشهد مقدس ، خیابان شهید نواب صفوی ، خیابان شهید شوشتری ، بین شهید شوشتری 9 و11 ، مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت.

 

شما تجربه اقامت در هتل ولایت مشهد را داشته اید ؟ نظر شما در مورد هتل ولایت مشهد چیست ؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • مهرنوش

    اطلااعات کامل و مفید

  • ..

    من زیاد میرم اونجا و خیلی طرفدار داره بهتون حتما پیشنهاد میکنم برید

  • زهرا

    خیلی عالیه واقعا خدا به آقا سلامتی بده که اونجا رو ساختن
    ولی جدیدا خیلی گرون گرده و برای طلبه ها مقدور نیست

  • مهدی

    سلام . فقط مخصوص طلاب است یا افراد عادی هم میتوانند رزرو کنند

    • علی

      این هتل بیشتر برای طلاب هست تا مردم عادی چون کارتی دارن ک شارژ میشه و فقط باید صرف مسافرت بشه و اون کارت فقط در هتل ولایل یا هتل های چند شهر دیگه اعتبار داره

  • مهدی عابد

    سلام
    مخصوص یه قشر خاص هست
    امکان پخت و پز ندارد و ممنوع است
    قیمت اتاق به ازای هر نفر شبی دویست هزار تومان هست یعنی خانواده چهار نفره شبی هشتصد هزار تومان است برای همان قشر خاص

  • ناشناس

    خیلی گرون

  • ناشناس

    سلام خیلی خوبه خدارو شکر ،یکم گرون شده ولی مونده آقا بطلبه ،یکی هم این که ماه رمضون زیاد نمیزارن قشر یک رفتی باز قشر دورو بری خیلی ناراحت کننده است آدم دلش میخواد ولی قسمت نمیشه