هتل های 4 ستاره مشهد | اطلاعات هتل ثامن مشهد

آدرس هتل ثامن مشهد │رزرو هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد، با ویژگی هایی مانند آب و هوای تمیز فضای اطراف، امکان گشت و گذار در مکان های تفریحی و بازار ها، ارائه غذاهای با کیفیت و اتاق های مجهز، سفری به یاد ماندنی را برای شما به جا می گذارد.

هتل ثامن مشهد
ویکی گردی:

 هتل ثامن مشهد از جمله هتل های هفتگانه گروه هتل های کوثر است . هتل ثامن مشهد در بین هتل های لوکس مشهد قرار می گیرد. ویژگی های منحصر به فرد این هتل مخصوصا قرار گرفتن آن در منطقه ای خوش آب و هوا و دسترسی آسان به  اماکن تفریحی آن را از گزینه های انتخابی افراد زیادی قرار داده است. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، هتل ثامن مشهد امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

هتل ثامن مشهد در یکی از مناطق خوش آب و هوای مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد و ابتدای جاده طرقبه، واقع‌ شده است. این هتل 3 ستاره با تعداد 41 اتاق و سوئیت در بنایی 2 طبقه، از سال 1387 شروع به کار کرده و در سال 1391 هم بازسازی شد. همچنین فاصله 1 کیلومتری هتل ثامن تا ایستگاه مترو، دسترسی به مرکز شهر نیز از این طریق تسهیل شده است. لازم به ذکر است هتل ثامن از لحاظ موقعیت مکانی در انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. این هتل عضو گروه هتل های کوثر می باشد. موقعیت مکانی این هتل باعث شده است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. طراحی شیک مدرن اتاق های هتل ثامن مشهد توجه اکثر گردشگران تور لحظه آخری مشهد را به خود جلب کرده و از میزان رضایتمندی بالایی در بین میهمانان برخوردار است.

امکانات هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد شامل خدمات و امکاناتی شامل:پارک بازی کودکان در فضای باز، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی(با وسایل استاندارد و محیطی تمیز چیده شده است.)، میز بیلیارد، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، چایخانه ی سنتی(محیطی مناسب برای رفع خستگی و یک دورهمی کوچک)، سرویس حرم، استقبال و بدرقه میهمان، تالار همایش و کنفرانس ها، لاندری، سالن مراسم ضیافت و مجالس نیز با طراحی بسیار زیبا و امکانات کامل در اختیار میهمانان عزیز می باشد.

خدمات هتل ثامن مشهد اسباب راحتی بیشتری را برای اقامت چند روزه میهمانان فراهم می کند. این خدمات شامل: پذیرش 24 ساعته، کانتر گردشگری، سرویس 24 ساعته، روم سرویس، مینی بار، استفاده از wifi رایگان در همه جای هتل، نگهبانی و ... می باشد. میهمانان با ارائه این خدمات هتل می توانند با خیال آسوده تری به رزرو این هتل بپردازند. گشت درون و برون شهری، هافبورد و اینترنت در لابی از امکانات دیگر این مجموعه هستند.

هتل ثامن مشهد

موقعیت مکانی هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد در ابتدای جاده طرقبه قرار گرفته است که باعث دسترسی آن به ییلاقات طرقبه شده است. طرقبه شهری خوش آب و هواست و گردشگران زیادی از سراسر ایران به این شهر سفر می کنند. همچنین دسترسی هتل به مکان های تفریحی از جمله پارک جنگلی وکیل آباد، بند گلستان، باشگاه سوار کاری(برای علاقمندان به هیجان و تفریحات خاص)، انواع رستوران های لوکس و مجلل(کسانی که علاقمند به صرف غذا در مکان های متفاوت و خوب هستند.) و ... بسیار سریع و آسان می باشد. هتل ثامن مشهد همچنین به طبقه ساندیز، روستای کنگ، چالیدره، بازار بین المللی بعثت و .. دسترسی دارد.

طراحی هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد طراحی ساده ای دارد و همانند هتل های 4 ستاره دیگر جلب توجه نمی کند اما فضای سرسبز و درخت کاری شده آن این سادگی در طراحی را جبران می کند. دکوراسیون و طراحی بخش های داخلی هتل ثامن مشهد مانند لابی، اتاق ها و سوئیت ها و رستوران و کافی شاپ ها بی شباهت به هتل های 4 ستاره دیگر نیست. در ین بخش ها از وسایل لوکس و مدرن استفاده شده است.

اتاق ها و سوئیت های هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد دارای 41 باب اواحد اقامتی است که در مجموع 99 تخت دارند. هر کدام از این اتاق ها امکانات خاصی را در اختیار مسافران قرار می دهند. اتاق دو تخته با ظرفیت حداکثر 3 نفر و امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی بار، یخچال، حمام، تلفن در حمام، سشوار است. اینترنت بی سیم، تلویزیون، چای ساز، سرویس بهداشتی فرنگی از دیگر امکانات این اتاق ها هستند.

آپارتمان رویال با ظرفیت حداکثر 6 نفر و امکانات تهویه مطبوع، مینی بار، یخچال، حمام، سشوار، وان حمام، لویزیون، آشپزخانه، چای ساز از دیگر اتاق ها هتل ثامن مشهد هستند. 

اتاق های دو تخته تویین رویال، دو تخته دابل رویال، سوئیت دو تخته ماه عسل نیز در این مجموعه اجاره داده می شوند.

هتل ثامن مشهد

رستوران ها و کافی شاپ های هتل ثامن مشهد

رستوران هتل ثامن مشهد با کیفیت ترین و متنوع ترین غذا هارا طبخ نموده و برای میهمانان خود سرو می نماید. طراحی چیدمان میز و صندلی های رستوران هتل ثامن ظاهر زیبایی را به آن بخشیده است. طوری که هنگام ورود به تمیزی و سبک طراحی آن غبطه خواهید خورد. طراحی رستوران های هتل ثامن مشهد ساده و برگرفته از طراحی ایرانی است و تجملات خاصی در آن به کار نرفته است.

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد

فاصله هتل ثامن مشهد تا مکان های مهم

فاصله تا حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)  25 دقیقه با ماشین (20.3 کیلومتر)

فاصله تا حرم مطهر (ورودی باب الجواد)  24 دقیقه با ماشین (19.2 کیلومتر)

فاصله تا حرم مطهر (ورودی شیرازی)  23 دقیقه با ماشین (18.4 کیلومتر)

فاصله تا حرم مطهر (ورودی باب الرضا)  23 دقیقه با ماشین (19.0 کیلومتر)

فاصله تا بیمارستان هاشمی نژاد  27 دقیقه با ماشین (25.0 کیلومتر)

فاصله تا بیمارستان قائم (عج)  18 دقیقه با ماشین (14.6 کیلومتر)

فاصله تا بیمارستان جوادالائمه  25 دقیقه با ماشین (20.4 کیلومتر)

فاصله تا بیمارستان امید  18 دقیقه با ماشین (15.0 کیلومتر)

فاصله تا مجتمع قضایی شهید بهشتی  10 دقیقه با ماشین (8.2 کیلومتر)

فاصله تا مجتمع قضایی انقلاب  18 دقیقه با ماشین (14.7 کیلومتر)

جاذبه های نزدیک هتل ثامن مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد: 3 دقیقه با خودرو

پارک شادی: 5 دقیقه با خودرو

ییلاق طرقبه:14 دقیقه با خودرو

پارک کوهسنگی:21 دقیقه با خودرو

قوانین هتل ثامن مشهد

پذیرش خانم تنها، در صورت غیر بومی بودن و فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، در صورت دارا بودن تابعیت ایرانی و ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

بانوان نمی توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

نظرات کاربران درباره هتل ثامن مشهد

نظرات افرادی که تجربه رزرو این هتل را داشته اند متفاوت است اما در مجموع این هتل نمره متوسطی را از نگاه کاربران دریافت کرده است. خوشرویی و رفتار کارکنان، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت، موقعیت مکانی و دسترسی، کیفیت غذا و پذیرایی از معیار هایی هستند که امتیاز نسبتا خوبی گرفته اند.

رزرو هتل ثامن مشهد

برای رزرو اتاق در هتل ثامن مشهد می توانید به سایت  www.iranhotelonline.com مراجعه کنید.

آدرس هتل ثامن مشهد

استان خراسان رضوی، مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده طرقبه، سمت چپ

تلفن هتل ثامن مشهد

051-35510900

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر