آنتالیا یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای فصل تابستان به شمار می‌رود. وجود سواحل زیبا و آفتابی و تفریحات آبی این شهر را به مقصدی جذاب و تماشایی برای گردشگران تبدیل می‌کند. اگر قصد سفر به این شهر ساحلی ترکیه را دارید در هتل های آنتالیا بسیاری از تفریحات آبی برایتان فراهم است. برخی از هتل‌ها علاوه بر استخر و امکانات تفریحی دارای پارک آبی نیز هستند که می‌تواند جذابیت سفر به این مقصد را برای خانواده‌ها و فرزندان آنها بیشتر کند. اما بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدامند؟ با مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید و ۱۴ تا از بهترین پارک های آبی آنتالیا بشناسید.

در این مطلب از فلای تودی می‌خوانید... پنهان
1. ۱۴ تا از برترین پارک های آبی آنتالیا

۱۴ تا از برترین پارک های آبی آنتالیا

پارک‌ های آبی همیشه پرطرفدار هستند، به خصوص در فصل تابستان لذت تفریح در این پارک‌ها دوچندان می‌شود. در ادامه شما را با بهترین پارک آبی آنتالیا آشنا خواهیم کرد.

پارک آبی لند آو لجندز | Land of Legends Theme Park

اگر بخواهیم پرطرفدارترین پارک های آبی آنتالیا معرفی کنیم، بدون شک همه اول نام پارک تفریحی لند آو لجندز را به زبان خواهند آورد. این پارک آبی معروف آنتالیا در هتلی با همین نام قرار گرفته است. هتل لند آو لجندز در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد و خیلی زود توانست راه خود را در میان برترین هتل‌ های آنتالیا قرار بگیرد.

پارک آبی و پارک تفریحی لند آو لجندز یک محیط وسیع با ۴۰ سرسره آبی و ۶ استخر بزرگ روباز است و افرادی که در هتل لند آو لجندز کینگدام (Kingdom Hotel) یا مجموعه هتل‌ های ریکسوس اقامت داشته باشند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه از تفریحات این پارک استفاده کنند.

پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

تفریحات پارک آبی لند آو لجندز عبارتند از:

  • شهر بازی برای کودکان
  • پارک آبی
  • برنامه‌های تفریحی نمایش و موسیقی
  • مرکز خرید

علاوه بر اینها، این مجموعه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب به روی عموم باز است، اما باید پیش از مراجعه برای ورود به این پارک آبی آنتالیا و استفاده از امکانات آن بلیط تهیه کنید. هتل لند آو لجندز و مجموعه تفریحی آن در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87 %D9%87%D8%A7%DB%8C %DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C %D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7 لیست کامل جاهای دیدنی آنتالیا

پارک آبی هتل پالوما اورندا | Paloma Orenda Hotel

پالوما اورندا ریزورت یک هتل پنج ستاره در منطقه سیده (side) آنتالیا است که یک پارک آبی با ۱۰ سرسره آبی و چند استخر و تفریح آبی دیگر دارد. کسانی که رزرو هتل Paloma Finesse را انجام داده‌اند، به صورت رایگان می‌توانند از این پارک آبی استفاده کنند.

این ریزورت آنتالیا با یک ساحل اختصاصی، اتاق‌هایی ارائه می‌دهد که در میان باغی پر از گل و فضایی سرسبز قرار گرفته‌اند و همین مسئله لذت اقامت در این هتل را دوچندان می‌‎کند. این هتل بهترین هتل آنتالیا برای کودکان به شمار می‌رود، چرا که تفریحات کافی برای اعضای خانواده از بزرگ تا کوچک را در خود جای داده است.

پارک آبی هتل پالوما اورندا

پارک آبی هتل ریکسوس سانگیت | Rixos Sungate

هتل ریکسوس سانگیت یکی از برترین هتل های پنج ستاره آنتالیا است که در دل کوه‌های تائوروس در منطقه کمر (Kemer) قرار دارد. در واقع این هتل یکی از بهترین هتل های منطقه کمر آنتالیا است که دور تا دور آن را درختان نخل زیبا و سرسبز احاطه کرده که مناظر تماشایی برای اتاق‌های هتل فراهم می‌کند.

علاوه بر تمام زیبایی‌ها، هتل ریکسوس سانگیت با ۷۵۰ متر ساحل اختصاصی، یکی از بهترین پارک های آبی آنتالیا را نیز در خود جای داده است. علاوه بر اینها، برای تجربه کردن هیجان پارک آبی نیازی نیست از هتل خارج شوید، چرا که این هتل یک پارک آبی با ۱۰ سرسره، استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن بولینگ، زمین بازی تنیس، زمین فوتبال و همچنین برنامه‌های زنده موسیقی و نمایش دارد.

پارک آبی هتل ریکسوس سانگیت

در حقیقت کسانی که در این هتل اقامت دارند برای هیچ کاری نیازی به خروج از هتل نخواهند داشت، چرا که همه چیز مهیاست. رکسوس سانگیت نیز در میان بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی قرار می‌گیرد. اگر در این هتل اقامت ندارید و می‌خواهید از پارک آبی آن استفاد کنید، حتما پیش از مراجعه هماهنگی لازم را انجام دهید. در فصل تابستان و اوج سفرها، این تفریحات برای افرادی که در هتل اقامت ندارند، امکانپذیر نیست.

پارک آبی آکوالند دلفین لند | Aqualand Dolphinland Aqua Park

آکوالند دلفین لند یک پارک آبی در مرکز شهر آنتالیا است که تقریبا ۴۳ کیلومتر از مرکز کمر فاصله دارد. این پارک آبی آنتالیا جزو اولین پارک‌ های آبی آنتالیا محسوب می‌شود که هنوز مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد. این پارک آبی بیشتر مناسب افرادی است که هتل خود را در مرکز شهر آنتالیا رزرو کرده‌اند، چرا که فاصله زیادی تا ریزورت‌های ساحلی دارد.

پارک آبی آکوالند دلفین لند

علاوه بر سرسره‌های آبی مهیج و استخر موج، این مجموعه تفریحی فضایی جداگانه برای تماشای دلفین‌ها و فُک‌ها دارد که می‌تواند برای کودکان جذاب باشد. ورود به این پارک آبی برای کسانی که در هتل سو (Su Hotel) آنتالیا اقامت دارند، رایگان خواهد بود.

پارک آبی آنتالیا دولوسو پارک | Dolusu Park

دولوسو پارک یکی از بهترین پارک های آبی آنتالیا به شمار می‌رود که در منطقه کمر قرار دارد. با وجود تفریحات و سرگرمی‌های متعددی که در این پارک آبی وجود دارد، گذر زمان را احساس نخواهید کرد. ۳۲ وسیله بازی و سرگرمی مهیج در یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی در انتظار شماست.

پارک آبی آنتالیا دولوسو پارک

دسترسی به این پارک آبی در آنتالیا با اتوبوس و از مرکز کمر  به راحتی امکانپذیر می‌شود. استفاده از تفریحات و امکانات این پارک آبی برای کسانی که در هتل دایمابیز (Daima biz) آنتالیا اقامت دارند، رایگان است.

پارک آبی واتر پلنت | Water Planet Water Park

هتل واتر پلنت در آلانیا قرار دارد که یک منطقه‌ توریستی در نزدیکی آنتالیا است. هتل های آلانیا نسبت به سواحل و ریزورت‌ های ساحلی آنتالیا مقرون به صرفه‌تر و خلوت‌تر هستند. هتل واتر پلنت نیز از جمله هتل‌ های مطرح این منطقه است که یک پارک آبی با ۲۴ سرسره آبی دارد.

برترین پارک های آبی آنتالیا

برخی از بهترین سرسره های پارک های آبی آنتالیا را می‌توانید در این پارک پیدا کنید. اما از سوی دیگر، این سرسره‌ها و تفریحات آبی پارک آنتالیا بر اساس چند کلاس مختلف طرح‌ریزی شده‌اند تا هر فردی با هر سلیقه‌ای بتواند از آن استفاده کند. این پارک آبی سرسره‌های مخصوص کودکان، خانواده و افراد مجرد را به صورت مجزا دارد، از این رو می‌تواند بهترین گزینه هم برای خانواده‌ها و هم برای مجردها باشد.

استارلایت ریزورت هتل | Starlight Resort Hotel

همانند بسیاری از هتل های آنتالیا، هتل استارلایت ریزورت نیز نه تنها ساحل اختصاصی دارد، بلکه تفریحات آبی مهیجی نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. میهمانان این هتل آنتالیا با پارک آبی می‌توانند از ۶ استخر بزرگ روباز و سرپوشیده آن و پارک آبی این هتل با ۱۱ سرسره آبی، استفاده کنند. هتل استارلایت در فاصله ۷۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد. این هتل را می‌توان در میان بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی قرار دارد که امکانات داخل شما را برای خروج از هتل بی‌نیاز می‌کند.

برترین پارک های آبی آنتالیا

آسکا لارا ریزورت- وت اند وایلد پارک | Aska Lara Resort- Wet’n Wild Park

هتل آسکا لارا ریزورت از هتل ‎های منطقه لارا به شمار می‌رود که تفریحات آبی بی‌نظیری برای میهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل پنج ستاره آنتالیا نه تنها در فاصله بسیار کمی از ساحل قرار دارد، بلکه یکی از بهترین پارک های آبی را نیز در خود دارد. پارک آبی هتل آسکا لارا ریزورت برای کودکان و بزرگسالان تفریحات جدا و متنوعی دارد که همین موجب شده اقامتگاه مناسبی برای خانواده‌ها باشد. این هتل در میان بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده قرار می‌گیرد.

تفریحات آبی و سرگرمی‌های این هتل در بخشی با نام وت اند وایلد پارک قرار دارد. اگر مهمانان این هتل نیستید اما می‌خواهید از یکی از بهترین پارک های آبی آنتالیا لذت ببرید، با هماهنگی و رزرو قبلی این امکان برایتان وجود دارد. اما استفاده از امکانات پارک آبی این هتل فقط برای میهمانان آن رایگان است، بقیه افراد برای استفاده از تفریحات این پارک آبی در آنتالیا باید هزینه مجزا پرداخت کنند.

آسکا لارا ریزورت- وت اند وایلد پارک

پارک آبی مونلایت | Moonlight Aquapark

اگر در هتل های منطقه کمر آنتالیا اقامت دارید و هتل شما پارک آبی ندارد، سری به پارک مونلایت بزنید. پارک مونلایت یک مرکز تفریحی در مرکز منطقه کمر است که به خودی خود یک جاذبه دیدنی محسوب می‌شود. این پارک در شهر آنتالیا یک ساحل اختصاصی دارد که با نام ساحل مونلایت شناخته می‌شود و می‌توانید برای شنا کردن و لذت بردن از آفتاب استفاده کنید. اما از جمله تفریحات محبوب این پارک تفریحی، پارک آبی آن است که در ساحل کلئوپاترای قرار گرفته و جایی برای لذت بردن از سرسره‌های آبی و امتحان کردن غذاهای خوش طعم به شمار می‌رود.

علاوه بر این پارک آبی، در مونلایت یک پارک جداگانه با  نام پارک دلفین نیز وجود دارد. اگر سفر به آنتالیا را به همراه خانواده تجربه می‌کنید، بازدید از این سایت می‌تواند بهترین گزینه باشد. ورود به محوطه و قدم زدن کنار ساحل این پارک رایگان است.

پارک آبی مونلایت

سلکتوم لاکچری ریزورت | Selectum Luxury Resort

این ریزورت شیک و لوکس یکی از بهترین پارک های آبی آنتالیا را در خود جای داده که شامل ۱۰ سرسره آبی جذاب و چندین استخر روباز است. همچنین این ریزورت، تفریحاتی مانند زمین تنیس، زمین فوتبال و گلف نیز دارد که علاقمندان به این ورزش‌ها در طول اقامت خود می‌توانند از آن‌ها به صورت رایگان استفاده کنند. ساحل اختصاصی این هتل در آنتالیا نیز تصویری زیبا و رویایی از دریای مدیترانه به میهمانان ارائه می‌دهد.

پارک آبی سلکتوم لاکچری ریزورت

پارک آبی اکوالند آنتالیا | Aqualand

خود را برای تجربه در یکی از مهیج ترین پارک های آبی آنتالیا آماده کنید. این پارک آبی در سال ۱۹۹۴ در منطقه کنیالتی افتتاح شد. وجود سرسره‌های متنوع، انواع استخرها، جامپینگ به درون آب، رفتینگ در رودخانه، دلفین لند باعث شده تا گردشگران یک روز فراموش نشدنی را تجربه کنند. استفاده از آخرین تجهیزات و سرسره‌های استاندارد و ایمن باعث شده تا افراد حس اطمینان از بازی در این پارک آبی آنتالیا داشته باشند.

پارک آبی اکوالند آنتالیا

پارک آبی هتل تایتانیک آنتالیا | Titanic water park antalya

هتل تایتانیک آنتالیا، یکی از هتل های دارای پارک آبی است که با اقامت در آن، می‌توانید یک روز از پرهیجان و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید. این پارک آبی دارای مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر است که دارای نه سرسرره برای بزرگسالان، سه برج آبی، استخر شنا و استخر و سرسره برای کودکان است. بنابراین اگر خانوادگی به آنتالیا سفر می‌کنید، پارک آبی هتل تایتانیک، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

پارک آبی هتل کرملین آنتالیا | Kremlin Palace

هتل کرملین، یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا محسوب می‌شود که طراحی و نمای منحصر به فردی دارد. این هتل در منطقه کندو آنتالیا واقع شده و معماری آن با الهام از کاخ کرملین روسیه انجام شده است. این هتل در کنار خدمات و امکانات رفاهی که ارائه می‌دهد، پارک آبی با شش سرسره برای بزرگسالان و سه سرسره برای کوکان دارد.

پارک آبی هتل کرملین آنتالیا

پارک آبی ددمان آنتالیا | Dedeman Aquapark

یکی دیگر از محبوب ترین پارک های آبی آنتالیا، پارک آبی ددمان نام دارد. این پارک آبی بزرگ دارای ۲۳ سرسره بزرگ، رودخانه مواج و استخرهای متنوع است. وجود درختان سبز و بلند، فضای زیبایی را در این پارک آبی به وجود می‌آورد. اگرچه بیشتر سرسره‌های آن به بزرگسالان اختصاص دارد، اما کودکان نیز می‌توانند در فضای مخصوص بازی و سرسره سواری کنند. از مزیت های این پارک آبی می‌توان به سرویس پارک آبی از آنتالیا اشاره کرد، که به هنگام خرید بلیط آن، باید با متصدی برای استفاده از سرویس پارک هماهنگ کنید.

پارک آبی ددمان آنتالیا

سفر رویایی به آنتالیا را از دست ندهید

چه در هتل های لوکس آنتالیا اقامت کنید یا هتل های ارزان این شهر انتخاب شما باشد، وقتی به این شهر ساحلی ترکیه سفر می‌کنید، گزینه‌های تفریحی متعددی پیش رو دارید. تفریحات آبی این منطقه به ویژه پارک های آبی آنتالیا بسیار پرطرفدار هستند. اگر در فصل تابستان به این شهر بروید، می‌توانید از تمامی امکانات و تفریحات این پارک‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید درباره این شهر ساحلی ترکیه بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای کامل سفر به آنتالیا در مجله گردشگری فلای تودی را مطالعه کنید.

به نظر شما بهترین پارک آبی آنتالیا در کدام هتل قرار دارد؟

بلیط پارک آبی آکوا آنتالیا چقدر است؟

قیمت بلیط آکوا پارک آنتالیا برای بزرگسالان ۵۰ یورو برای کودکان ۴-۱۱ سال، ۴۰ یورو است.

بهترین ماه برای شنا و استفاده از سواحل آنتالیا، چه زمانی است؟

تابستان و ماه آگوست (مرداد) که هوا گرم می‌شود، بهترین زمان برای شنا در آنتالیا است.

چه وسایلی برای پارک های آبی آنتالیا را همراه خود ببریم؟

مایو، عینک آفتابی، ضدآفتاب، کلاه بزرگ آفتابی، حوله استخری و لباس‌های خشک برای تعویض از وسایل مورد نیاز برای پارک های آبی آنتالیا هستند.

بزرگترین پارک آبی آنتالیا کجاست؟

پارک آبی The Land of Legends بزرگترین و مدرن ترین شهربازی و پارک آبی در آنتالیا به شمار می‌رود.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید