۲۹ اسفند ۱۴۰۲
به روز شده در: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۰-۱۲-۱۴۰۱
کد ۸۸۲۱۸۰
انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۰-۱۲-۱۴۰۱
تبلیغات

همه ما برای سفر هوایی به مشهد، به دنبال ارزانترین نرخ بلیط هستیم. اما آیا همیشه می‌توانیم بلیط ارزان پیدا کنیم؟ اصلا چه زمانی برای خرید بلیط بهتر است؟ با توجه به اینکه مشهد، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری به حساب می‌آید، روزانه پروازهای زیادی به مشهد انجام می‌شود، بنابراین شما هرزمان که نیاز به بلیط هواپیما داشتید کافی است بلیط لحظه آخری مشهد را جستجو کنید. اما بلیط لحظه آخری چه مزیت هایی دارد و اصلا چرا باید به سراغ این نوع بلیط برویمبا ما باشید تا پاسخ سوال های شما را بدهیم.

خرید بلیط لحظه آخری تهران به مشهد چه مزایایی دارد؟

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست؟

ظرفیت و قیمت بلیط هواپیما توسط شرکت های هواپیمایی اعلام می‌شود. برخی از ایرلاین های از طریق سایتی که دارند، مستقیم به مسافران بلیط می‌فروشند اما تعدادی از صندلی های هواپیماها توسط آژانس های گردشگری پیش خرید می‌شود که به اصطلاح به آنها بلیط های چارتری می‌گویندچارترکننده از طریق سایت اقدام به فروش بلیط به مسافران می‌کند که در بعضی مواقع این نوع بلیط ها ارزانتر و در برخی مواقع گرانتر هستند. البته به این نکته توجه داشته باشید که بلیط چارتری تنها در مقاصد پرطرفدار وجود دارد.

چارترکننده اگر نتواند تمام بلیط ها را بفروشد، برای جبران ضرر احتمالی، هر چه که به روز پرواز نزدیک تر می‌شود، نرخ بلیط خود را کاهش می‌دهند، در این حالت، این نوع بلیط ها را بلیط لحظه آخری می‌گویند. البته باید بگوییم در روزهای منتهی به تعطیلات که تقاضا برای آنها زیاد می‌شود به جای روند کاهش قیمت، روند صعودی در پیش می‌گیرند. بنابراین اگر در آخر هفته یا تعطیلات قصد سفر دارید، حتما از 2-3 هفته جلوتر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

مزایای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

بلیط لحظه آخری همان صندلی های اکونومی هواپیماها هستند. در واقع این نوع بلیط های هیچ تفاوتی به جز قیمت با سایر بلیط های هواپیما ندارند. اگر بخواهیم مزایا خرید بلیط هواپیما لحظه آخری را به شما بگوییم باید ابتدا به قیمت مناسب و ارزان آن اشاره کنیم. البته همانطور که در بالا توضیح دادیم این بلیط به دلیل فروش نرفتن توسط چارترکننده قیمت پایین تری دارند، به همین این همان بلیطی است که اغلب مسافران به دنبال آن هستند.

دومین مزیت این بلیط ها، امکان رزرو در هر زمان است. شما برای خرید این بلیط ها حتما نیازی نیست به دفتر آژانس های مسافرتی حضوری بروید و یا با آنها تماس بگیرید. بلکه کافی است خرید بلیط لحظه آخری مشهد را در اینترنت جست و جو کنید. این بلیط بیشتر مناسب کساین است که آماده سفر هستند و تاریخ برایشان اهمیتی ندارد و همچنین کسانی که سفر ناگهانی برایشان پیش می‌آید.

خرید بلیط لحظه آخری تهران به مشهد چه مزایایی دارد؟

سومین مزیت بلیط لحظه آخری ، ارائه امکانات مشابه سایر بلیط ها است. ارزان بودن این بلیط دلیلی برای متمایز بودن خدمات و امکانات نیست، شما همان خدماتی را دریافت می‌کنید که سایر مسافران دریافت می‌کنند و همانطوری پذیرایی می‌شوید که از سایر مسافران پذیرایی می‌شود، حتی در مقدار حمل بار هم تفاوتی با سایر مسافران نخواهید داشت.

معایب بلیط لحظه آخری

در مورد مزایا بلیط لحظه آخری صحبت کردیم، اما خوب است معایب آن را هم بدانید. این بلیط ها تا زمانی ارزان هستند که متقاضی برای آنها کم باشد، در صورتی که به تعطیلات یا اواخر هفته نزدیک شوید، این بلیط روندی صعودی خواهند داشت.

دیگر معایب خرید این بلیط ها، یکسان بودن قیمت بلیط لحظه آخری برای کودکان است. در بلیط های سیستمی نرخ کودکان بسته به نوع ایرلاین، مبلغی پایین تر از قیمت بلیط بزرگسال دارند، اما در بلیط لحظه آخری این قیمت برای کودک و بزرگسال برابر خواهد بود.

یکی دیگر از معایب بلیط لحظه آخری، پیدا کردن آن است. بلیط های لحظه آخری به دلیل اینکه قیمت پایین تری دارند، در کوتاه ترین زمان ممکن به فروش می‌روند و به همین دلیل پیداکردن آنها بسیار مشکل است و شما باید هر لحظه و هر ساعت را در اینترنت باشید و عبارت بلیط لحظه آخری مشهد را بررسی کرده تا به محض باز شدن ظرفیت اضافه، بتوانید آن را خریداری کنید.

خرید بلیط لحظه آخری تهران به مشهد چه مزایایی دارد؟

حتما شنیده اید که می‌گویند بلیط چارتری، غیرقابل استرداد است. اما در بعضی مواقع و بعضی ایرلاین ها این امکان وجود دارد تا در صورت امکان بلیط را کنسل کنند. برای کنسلی بلیط های چارتر می‌توانید با بخش پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

خرید بلیط لحظه آخری مشهد در فلای تودی

مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار، در طول سال میزبان مسافران زیادی است. با توجه به طولانی بودن مسافت تهران مشهد، خرید بلیط داخلی هواپیما یکی از بهترین و سریع ترین روش های رسیدن به مشهد محسوب می‌شوددر فلای تودی این امکان وجود دارد تا بلیط هواپیما خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

کافی است وارد سایت فلای تودی شوید، و مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ ورود و اگر بلیط رفت و برگشت می‌خواهید، تاریخ خروج را هم وارد کنید، پس از وارد کردن تعداد نفرات و کلاس پروازی موردنظر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده ‌شود.

در کادر بالای صفحه، تمامی ایرلاین های موجود به شما نشان داده خواهند شد و با کلیک روی تقویم قیمتی، می‌توانید ارزانترین قیمت بلیط مشهد تهران در حوالی تاریخ انتخابی خود را مشاهده کنید. با نمایش بلیط ها، می‌توانید نوع پرواز (سیستمی، چارتری یا لحظه آخری) را مشاهده و با توجه به بودجه و ایرلاین مورد نظر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید. همچنین با ثبت نام در سایت فلای تودی، آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما بلافاصله از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. اگر هم بابت خرید، سوالی داشتید، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به شما خواهد بود.

ارسال به دوستان
وبگردی