امکانات هتل قصر طلایی مشهد | هتل قصر طلایی مشهد

معرفی رستوران ها و کافی شاپ های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد، دارای رستوران هایی با طراحی مدرن و منویی کامل با غذاهایی از سراسر دنیا است.

هتل قصر طلایی مشهد
ویکی گردی:

هتل قصر طلایی مشهد، یکی از لوکس ترین هتل های شهر مشهد است. این هتل در سال 1389 به بهره داری رسید. امکانات هتل قصر طلایی مشهد شامل اتاق ها و سوئیت های متنوع، انواع رستوران های فرنگی و ایرانی و سالن مجالس و همایش است. رستوران های هتل قصر طلایی مشهد، غذاهایی خوشمزه و لذیذ در حد استاندارد های جهانی سرو می کنند. اگر می خواهید با رستوران های این هتل بی نظیر آشنا شوید، این مقاله را دنبال کنید.

رستوران ایرانی ضیافت هتل قصر طلایی مشهد

رستوران  صیافت هتل قصر طلایی مشهد، در طبقه منفی یک این هتل قرار گرفته است. طراحی این رستوران مجلل، برگرفته از طراحی های روز دنیا است. دکوراسیون مجلل با طراحی مدرن این رستوران، آن را به یکی از رستوران های پرطرفدار هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد تبدیل کرده است. رستوران ضیافت ظرفیای به اندازه 500 نفر دارد و شما این امکان را دارید که از آن به عنوان سالنی برای مراسم های خود استفاده کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ایرانی ترنم هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ایرانی ترنم واقع در طبقه اول هتل بین المللی قصر طلایی آماده سرویس دهی به میهمانان مقیم و غیر مقیم هتل می باشد، در روزهای تعطیل رسمی کشور اعم از جمعه ها و اعیاد، بوفه ناهار رستوران  برگزار می گردد. ظرفیت رستوران ایرانی ترنم 600 نفر می باشد. ..

آشپزان ماهر هتل بین المللی قصر طلایی در بوفه ناهار منحصر به فرد رستوران ترنم ، با طبخ انواع غذاهای گوشتی، کبابی، دریایی، محلی ، خانگی، ضیافتی هیجان انگیز را برای تمامی سلایق فراهم می آورد. میز سالاد بار هر روزه به صورت بوفه ارایه می گردد که شامل انواع سوپ ، نوشیدنی سرد و گرم ، سالاد ، دسر ، میوه و . . . می باشد.

هتل قصر طلایی مشهد

 رستوران سنتی ترمه، رستورانی با معماری سنتی

نکته قابل توجه رستوران ایرامی ترمه، در بین رستوران های دیگر هتل قصر طلایی مشهد، معماری سنتی ایرانی با طراحی اسلیمی آن است.  پرسنل با پوشش قدیم ایرانی به همراه موسیقی‌های اصیل ایرانی و پذیرایی در ظروف مسی، گوشه‌ای از زیبایی‌های بی‌نظیر ایران باستان را در کنار هم گرد آورده تا درنگی باشد برای توریست‌های خارجی و نگاه عمیق آن‌ها را نسبت به علم، فرهنگ و تمدن ایران زمین جلب نماید.

رستوران ترمه ضمن طبخ غذاهای محلی و سنتی اصیل ایرانی و با پخت نان تازه، بوفه انواع سالادها و ارائه منویی استثنایی رضایت سالم‌ترین ذائقه ها را فراهم می‌آورد.

هتل قصر طلایی مشهد

رستوران پنج قاره زوشا، رستوران غذاهای بین المللی

رستوران پنج قاره زوشا، از دیگر رستوران های خاص هتل قصر طلایی مشهد است. ویژگی ای که این رستوران را منحصر به فرد می کند، منوی غذایی آن است که غذاهایی از سراسر جهان در آن قابل سرو می باشد. دکوراسیون آرام، مدرن و سبک طراحی خاص این رستوران فضای شیک و ویژه ای ایجاد کرده‌است که محیطی ایده‌آل برای صرف غذا می‌باشد. آشپزان ماهر با استفاده از مهارت و خلاقیت و الهام از تنوع غذاهای بین‌الملل، انواع منوهای غذایی مشهور پنج قاره مختلف دنیا را در این رستوران به شما ارائه می‌دهند تا رضایت شما را جلب نمایند. 

هتل قصر طلایی مشهد

رستوران تابستانی بارگاه

یکی از بهترین رستوران های هتل قصر طلایی مشهد، بدون شک رستوران تابستانی بارگاه آن است. ویژگی ای که این رستوران را در بین رستوران های دیگر هتل قصر طلایی خاص می کند؛ اشراف آن به حرم امام رضا(ع) است. شما در این رستوران می توانید در عین اینکه غذای خود را میل می کنید، از دیدن حرم مطهر امام رضا (ع) لذت ببرید. این رستوران در طبقه دوم هتل قصر طلایی مشهد قرار گرفته است و ظرفیت آن نیز 60 نفر می باشد.  

هتل قصر طلایی مشهد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر