اجاره ماشین | اجاره ماشین در کیش

شرایط اجاره ماشین مازراتی در کیش | اجاره ماشین مازراتی گیبلی در کیش

یکی از تفریحات محبوب جزیره کیش، امکان اجاره ماشین در آن است. اجاره مازراتی در کیش یکی از بزرگ ترین دغدغه های کسانی است که علاقه به ماشین های لوکس دارند و می خواهند رانندگی با این ماشین گران قیمت را تجربه کنند.

اجاره مازراتی در کیش
ویکی گردی:

اجاره ماشین مازراتی در کیش نیازمند گذراندن مراحل و داشتن شرایطی است تا شما اجازه داشته باشید با این ماشین گران‌قیمت رانندگی کنید. مازراتی یکی از گران‌ ترین خودروهای قابل اجاره در کیش است و در میان خودروهایی که اجاره داده می شوند جزو محبوب ترین ها نیز به شمار می روند. اما با نادیده گرفتن لذتی که سواری در ماشین های لوکس دارد باید این نکته را در نظر گرفت که اجاره ماشین مازراتی در کیش کاری خطرناک نیز به شمار می رود و هر گونه آسیب جزئی به ماشین می تواند باعث دردسر شما شود. با این همه اگر در میان تفریحات محبوبی که در این جزیره وجود دارند قصد اجاره ماشین مازراتی در کیش دارید، در این مقاله اطلاعاتی برای آشنایی بهتر شما جمع آوره شده اند.

اجاره مازراتی در کیش

اجاره مازراتی در کیش با شرایط آسان و قیمت بسیار مناسب در شرکت سعادت رنت موجود است. برای اجاره مازراتی شرایط خاصی مورد نیاز نیست و مانند دیگر خودروهای در این جزیره شرایط آسان و یکسانی دارد.مازراتی موجود در کیش مدل گیبلی بوده که جزو یکی از بهترین خودروهای موجود در این جزیره است. این خودرو در رنگ های مختلف برای کرایه موجود است. برای اجاره مازراتی گیبلی در کیش با کارت شناساسی و تنها با ودیعه نقدی یا چک می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام کنید.

اجاره مازراتی در کیش

چگونه در کیش مازراتی اجاره کنیم؟

برای اجاره ماشین مازراتی در کیش نیاز به مراجعه حضوری شما نیست. شما می توانید با تماس ماشین مورد نیازتان را رزرو کنید. مراحل اجاره مازراتی در زیر نام برده شده حتما مطالعه کنید.

تماس با شماره شرکت 

اعلام تاریخ و تعداد روز اجاره ماشین

استعلام قیمت 

ارسال پیش فاکتور در صورت تایید شما

ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو مازراتی در کیش و پرداخت ودیعه 

 تحویل خودروی مورد نظر در زمان و مکان درخواستی و امضای  قرارداد طرفین 

معرفی مازراتی

مازراتی شرکت خودروسازی ایتالیایی و تولیدکننده خودروهای لوکس است که برادران مازراتی در شهر بولونیا ایتالیا آن را راه‌اندازی کرده‌اند. گروه فیات کرایسلر، مازراتی را از سال 1993 خریدند؛ در‌حال‌حاضر دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی آن، در شهر مودنا ایتالیا قرار دارد. در ساختار سازمانی گروه فیات، مازراتی همواره به‌عنوان زیرمجموعه شرکت فراری محسوب می‌شد؛ ولی اخیرا آن را همراه آلفا رومئو، از تولیدات بخش اصلی خودروهای اسپرت فیات می‌شناسند. شرکت آرتاتاک موتور در سال 1389 به‌عنوان نماینده خودروهای مازراتی در ایران معرفی شد و اقدام به واردات تعدادی از مدل‌های گرن کابریو، گرن توریسمو، کواتروپورته و... کرد.

شما می‌توانید با این خودرو با شتاب باورنکردنی پنج ثانیه و حداکثر سرعت 285 یکی از لذت‌بخش‌ترین سواری‌های زندگی خودتان را تجربه کنید.

اجاره مازراتی در کیش

مدل های مازراتی موجود در کیش

مازراتی (Maserati)، شرکت خودروسازی ایتالیایی و تولیدکننده خودروهای لوکس است، که در سال۱۹۱۴ توسط برادران مازراتی، در شهر بولونیا، راه‌اندازی شده‌است. مازراتی از سال ۱۹۹۳ توسط گروه فیات کرایسلر خریداری شده و در حال حاضر دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی آن، در شهر مودنا ایتالیا قرار دارد. مازراتی همواره به‌عنوان زیرمجموعه شرکت فراری محسوب می‌شد، ولی اخیرأ به‌همراه آلفا رومئو، بخش اصلی خودروهای اسپورت فیات را، تولید می‌نماید.

مازراتی Gran Turismo S، کوپه ی دو درب با ظرفیت ۴ سرنشین است که از سال ۲۰۰۷ تا کنون تولید شده و در کلاس خودروهای جی تی قرار می گیرد. این خودروی لوکس زیبا در سه مدل پایه ، گرن توریزمو S و گرن توریزمو Mc تولید میشود که هر سه دارای موتور قدرتمند ۸ سیلندر میباشند که به ترتیب دارای قدرت بیشتری هستند تا جایی که با گرن توریسمو Mc می توانید تا حداکثر سرعت ۳۰۳ کیلومتر بر ساعت برانید. این خودرو از لحاظ ظاهری هم کمی با مدل پایه تفاوت دارد و از نظر ابعادی نیز کمی طویل تر و کوتاه تر است و با حذف صندلی های عقب به خودرویی ۲ نفره و مسابقه ای تبدیل شده است.

اجاره مازراتی در کیش

شرایط اجاره مازراتی در کیش

جهت اجاره مازراتی در کیش ارائه مدارک هویتی و ودیعه به میزان تعیین شده از سوی کافه رنت الزامی است. پس از آن خودرو در اختیار شما قرار داده شده و به ازای هر روز مبلغی از شما دریافت می شود. به یاد داشته باشید که مازراتی یکی از خودروهای منحصر به فرد و لوکس در بازار است؛ به همین سبب قیمت اجاره آن بیشتر از سایر خودروهای خارجی است.

قیمت اجاره انواع مازراتی در کیش

اجاره مازراتی کوارتوپورته

قیمت برای هر 24 ساعت : 3 میلیون تومان

اجاره مازراتی گرنتوریزمو

قیمت برای هر 24 ساعت: 4 میلیون و 500 هزار تومان

اجاره مازراتی گیبلی

قیمت برای هر 24 ساعت: 3 میلیون تومان

اجاره مازراتی لوانته

قیمت برای هر 24 ساعت: 2 میلیون تومان

اجاره مازراتی در کیش

شرایط اجاره ماشین در کیش

جاره خودرو در کیش شرایطی دارد که همه آن‌ها در قرارداد رسمی ذکر می‌شود؛ مثلا پرداخت وجه ضمانت بابت اجاره ماشین که فرد اجاره‌کننده در زمان برگرداندن خودرو می‌تواند آن را پس بگیرد. همه قوانین، شرایط و مبالغ پرداختی و دریافتی در قرارداد رسمی تنظیم می‌شود. قسمت بدنه ماشین تحویل مسافر داده شده و مسئولیت بدنه ماشین با مسافر است. مسئولیت قسمت فنی خودرو را شرکت رنت‌کار برعهده می‌گیرد و مسافر درصورت مشاهده مشکل فنی باید سریعا با شرکت تماس بگیرد. تحویل خودرو بدون هزینه است. مسافت مجاز طی‌شده در یک روز می‌تواند حداکثر 200 کیلومتر باشد. ورود حیوانات به داخل خودرو مشکلی ندارد. همه خودروها پس از کارواش کامل به شما عزیزان تحویل داده می‌شود. همه خودروها فول ایربگ هستند و چک فنی شده‌اند. همه خودروها هر مقدار بنزین داشته باشند؛ همان‌قدر نیز تحویل گرفته می‌شود. مدت زمان اجاره روزانه 24 ساعت است.

ممکن است خودروهای اجاره‌ای در کیش برای تاریخی که شما می‌خواهید موجود نبوده و از قبل رزرو شده باشد. اگر ماشین خاصی موردنظر شما باشد، باید چند روز قبل از سفر آن را رزرو کنید؛ به‌این‌ترتیب با مشکل دردسترس نبودن ماشین مواجه نخواهید شد.

اجاره مازراتی در کیش

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش

اصل گواهینامه دارای اعتبار

کارت‌ملی معتبر

یک فقره چک یا وجه نقد بین دو تا هفت میلیون (بسته به انتخاب نوع خودرو) به‌عنوان‌‌ ضمانت دراختیار شرکت اجاره‌دهنده اتومبیل

مبلغ 300 هزارتومان به‌عنوان ودیعه برای خلافی احتمالی-بازگشت تا سه هفته کاری

برای افراد غیرایرانی:

اصل پاسپورت

گواهینامه بین‌المللی

ضمانت نقدی به دلار یا یورو

اجاره مازراتی در کیش

شرکت اجاره ماشین در کیش

www.kishspeed.ir

تلفن رزرو: 07644458700

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر