قیمت طلا | قیمت طلا 18 عیار | قیمت سکه

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ | جدیدترین قیمت طلا در بازار امروز اعلام شد

قیمت سکه و طلا در بازار امروز شنبه 12 آذر ماه 1401 اعلام شد.

قیمت طلا
ویکی گردی:

قیمت طلا جهانی اعلام شد! در بازار آزاد  قیمت طلا ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و 577300 هزار تومان تعیین شد. در ادامه جهت اطلاع از جدیدترین قیمت طلا با ما همراه باشید. 

قیمت طلا پس‌از انتشار خبرهای مثبت درمورد نرخ اشتغال ماهانه در آمریکا به محدوده 1700 دلار بازگشت. اما قیمت این فلز گرانبها در معاملات آتی به‌خاطر احتمال آرام‌تر شدن روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، هنوز هم 1800 دلار است.

آغاز فروش فوری محصول خاص ایران خودرو بدون قرعه‌کشی + جزئیات

 درواقع قیمت طلا یک کاهش روزانه را ثبت کرده، اما طی هفته گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است. تحولات قیمت طلا درست مطابق پیش‌بینی‌ها صورت‌گرفته است. دو عامل اصلی بر قیمت این فلز گران‌بها تأثیر گذاشته‌اند، یکی اطلاعات اشتغال آمریکا و دیگری روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی این کشور در آینده.

 قیمت هر اونس طلا امروز با 0.30 درصد کاهش به 1797 دلار و 63 سنت رسید.

 متخصصین بازار عقیده دارند اگر قیمت نقدی طلا زیاد از مرز 1800 دلار فاصله نگیرد، می‌تواند تا 1821 و 1842 دلار بالا رود.

 قیمت طلا پس‌از 15 هفته‌ای که در محدوده 1700 دلار و پایین‌تر از آن باقی‌مانده بود، به‌خاطر کاهش تورم و رشد اشتغال در آمریکا که احتمال آرام‌تر شدن روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی این کشور را در این ماه افزایش می‌دهد، در روز پنجشنبه به بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته یعنی بیش‌از 1800 دلار در هر اونس رسید.

فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شد | جزئیات و جدول طرح جدید فروش فوری سایپا

 

 بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگه‌داری فلزات گرانبها از جمله طلا را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

 جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه گفت این بانک از میزان افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر می‌کاهد، اما سیاست‌های سخت‌گیرانه پولی ادامه خواهد داشت چون تورم هنوز هم بالاتر از حد انتظار است.

قیمت نقره امروز با 1.79 درصد افزایش به 23 دلار و 25 سنت رشید، اما پلاتین با 2.47 درصد کاهش 1019 دلار و 11 سنت معامله می‌شود.

قیمت طلا

سود سهام عدالت به چه کسانی تعلق می گیرد؟ | سهامداران حتما بخوانند

 

قیمت طلا

قیمت طلا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر