وام فوری | وام ازدواج | وام ودیعه مسکن | وام بدون ضامن

متقاضیان دریافت وام بخوانند | جزئیات و مبلغ اقساط وام قرض الحسنه 200 میلیونی

افرادی که خواهان دریافت وام قرض الحسنه هستند می‌توانند به وب سایت بانک رسالت مراجعه کرده و از تسهیلات جدید آن بهره مند شوند. مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.

وام
ویکی گردی:

وام گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

افرادی که خواهان دریافت وام قرض الحسنه هستند می‌توانند به وب سایت بانک رسالت مراجعه کرده و از تسهیلات جدید آن بهره مند شوند. مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک رسالت هستند باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

۱۰ روز پس از تکمیل مدارک وام ازدواج بگیر!! | وام فوری ازدواج

افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند باید سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. افراد برای دریافت این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط به آن 2 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز با توجه به معدل حساب تعیین می‌شود اما حداکثر به 60 ماه می‌رسد

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 636 هزار و 364 تومان است. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن 224 میلیون تومان خواهد بود.

آشنایی با نحوه ارائه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف ترویج بانکداری اسلامی و به منظور تعداد تسهیلات به سپرده گذاران و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی کار خود را آغاز کرد. این مجموعه اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور است که سعی در ارائه خدمات نوین بانکی دارد. پرداخت انواع وام‌های خرد، ازدواج، مشاغل و کسب و کارها و از جمله خدمات این بانک تاکنون هستند.

مبلغ نهایی حقوق کارمندان اعلام شد! | افزایش حقوق نهایی شد؟

 

افرادی که مایل به افتتاح حساب و دریافت تسهیلات این بانک هستند لازم است از طریق سایت این مجموعه تمامی فعالیت‌های مربوط به افتتاح حساب و گرفتن وام را انجام دهند. تمامی مراحل درخواست خدمات این بانک به صورت الکترونیکی بوده و برای گذران آن‌ها کافی است مراحل ثبت در سایت این بانک انجام شود./ کاماپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • Alishwa

    منم گول همین حرفها را خوردم و حساب باز کردم
    بعدش فهمیدم موقعی که وامو میگیری تا زمان پرداخت آخرین قسط، همه مبلغ سپرده بلوکه میشه
    واسه همین سریع حسابمو خالی کردم

    لطفا گول نخورید