ترافیک در جاده چالوس 22 فروردین | قفل شدن جاده چالوس

آخرین وضعیت‌ جاده‌های کشور | تردد در این جاده ها قفل شد!!

در این مطلب از سایت ویکی گردی جزئیات کامل از تردد ممنوع در جاده ها کشور را بخوانید.

تردد ممنوع
ویکی گردی:

به نقل از مهر، تردد ممنوع در کدام جاده های کشور تایید شد؟ از آنجایی که مردم عزیز در تعطیلات عید فطر به سمت شمال حرکت کرده اند و بر اثر ترافیک سنگین تردد ممنوع در برخی از جاده ها اعمال شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری در خصوص تردد ممنوع در جاده های کشور را بخوانید.

تردد از آزادراه شمال - تهران و محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سوراخ سمبه های جاده چالوس که هیچکی تا حالا نرفته! + عکس

همچنین ترافیک در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، سیاه بیشه و هریجان و حدفاصل ولی آباد تا هزارچم و محدوده مرزن آباد، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گیلاوند تا دماوند، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده‌های وانا، بایجان و سه راهی چلاو و محور قدیم تهران - بومهن و آزادراه تهران – پردیس محدوده‌های پل اتوبان بابایی و جاجرود سنگین است.

بنا براین گزارش، تردد در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها همچون آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا حصارک و حدفاصل شهرک صنعتی کاسپین تا محمدیه، آزادراه تهران – ساوه حدفاصل فیروزبهرام تا نسیم شهر، آزادراه تهران – قم حدفاصل بهشت زهرا تا قیصرآباد و محور تهران – شهریار حدفاصل شهرقدس تا شهریار ترافیک سنگین گزارش شده است.

عکس های دیدنی از زیباترین جاده های کوهستانی ایران + معرفی

هم اکنون آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد در برخی از محور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل دارای بارش باران است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر