متولدین هر ماه | روز شانس متولدین هر ماه | طالع بینی متولدین هر ماه

رنگ، روز و عدد شانس متولدین ماه‌ ها در سال ۱۴۰۳

در این مطلب از سایت ویکی گردی می خوام بهتون بگم که متولدین هر ماه برای سال جدید روی کدام رنگ، روز و عدد تمرکز کنند تا براشون خوش شانسی بیاره.

متولدین هر ماه
ویکی گردی:

بر اساس طالع بینی، متولدین هر ماه مختلف در برخی از روزها خوش شانس‌تر هستند و رنگ و عدد شانس خود را دارند. اگر خواهان دانستن روز، رنگ و عدد شانس متولدین هر ماه در سال ۱۴۰۳ هستید، این بخش را بخوانید. توجه داشته باشید مطالب متولدین هر ماه سایت ویکی گردی صرفا جنبه سرگرمی دارند.

زنان و مردان متولد فروردین

فروردین ماهی ها افرادی پرجنب و جوش، جاه طلب، سخاوتمند، مستقل، فعّال، لایق و کاردان، عاشق قدرت هستند، جمعه، شنبه و سه شنبه روزهای خوش شانسی آنها بوده و اعداد 6،8 و 9 اعداد شانسی شان و آبی و سبز آبی رنگ های خوش شانسی فروردینی ها می باشد.

زنان و مردان متولد اردیبهشت

اردیبهشت ماهی‌ها اکثراً افرادی جذاب و ستودنی، خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، اهل اعتدال، با محبّت هستند و جمعه روز خوش شانسی برای اردیبهشتی هاست و اعداد شانسشان 6، 5 و 8 بوده و صورتی لوتوس، سبز و سفید رنگ های خوش شانسی آنها است.

زنان و مردان متولد خرداد

خرداد ماهی‌ها انسان‌های شاداب و سرزنده‌ای هستند و کنجکاوی زیادی برای کشف محیط اطرافشان دارند و پرانرژی، مشاور خوب و باسیاست هستند. چهارشنبه و پنجشنبه روزهای خوش شانسی، 3و 5 اعداد شانس و زرد و سبز رنگ های خوش شانسی خرداد ماهی ها است.

زنان و مردان متولد تیر

متولدین تیر افرادی با احساس، دارای قلبی صاف و زلال بوده و بسیار دوست داشتنی، دلسوز، درونگرا و حیله‌گر و زیرک هستند. یکشنبه و دوشنبه روزهای خوش شانسی، اعداد 2، 7، 9 اعداد شانس و سفید، کرم، قرمز و زرد رنگ های خوش شانسی زنان و مردان متولد تیر است.

زنان و مردان متولد مرداد

متولدین مرداد مهره مار ذاتی دارند و افراد مختلفی را به خودشان جذب می‌کنند و قابل اعتماد، مهربان و توانمند هستند، سه شنبه و چهارشنبه روزهای خوش شانسی، 1،4، 5، 9، 6 اعداد شانس و رنگ های خوش شانسی زنان و مردان متولد مرداد نارنجی، قرمز و طلایی است.

زنان و مردان متولد شهریور

زنان و مردان شهریوری اهل عمل، کمک و یاری رسانی های بی دریغ هستند، آنها خوش فکر بوده و مهارت حل مسئله و مشکل در آن‌ها بسیار بالاست. روزهای خوش شانسی زنان و مردان متولد شهریور چهارشنبه، اعداد شانسشان 3، 5، 2، 7، 6 بوده و رنگ های خوش شانسی آنها سبز، سفید و زرد است.

زنان و مردان متولد مهر

افراد متولد مهرماه عاقل، استراتژیست، خوش بین، اجتماعی و جذاب هستند. یکشنبه و دوشنبه روزهای خوش شانسی و 2، 4، 1، 7 اعداد شانس آنها و نارنجی، سفید و قرمز رنگ های خوش شانسی زنان و مردان متولد مهر است.

زنان و مردان متولد آبان

افرادی که در ماه آبان متولد شده اند جذاب و قوی هستند، اما در مورد هیچ موضوعی در زندگی با دیگران سازش نمی کنند.یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه روزهای خوش شانسی آنها بوده و اعداد 3، 9، 2، 1، 4، 7 اعداد شانس شان و زرد، قرمز، نارنجی و کرم رنگ های خوش شانسی آبانی ها می باشد.

زنان و مردان متولد آذر

آذر ماهی‌ها افرادی دارای انرژی مثبت و عاشق کشف کردن و سفر کردن هستند،آنها روشنفکر، مستقل و پرحرف و بیش از حد اعتماد به نفس دارند. چهارشنبه و جمعه روزهای خوش شانسی، عددهای 6، 5،3، 8؛ اعداد شانس و سفید، کرم، سبز، نارنجی و آبی روشن رنگ های خوش شانسی زنان و مردان متولد آذر می باشند.

زنان و مردان متولد دی

متولدین دی ماه افرادی با خصوصیات اخلاقی بسیار جذاب و قابل توجه بوده و بسیار جاه‌طلب، سخت‌کوش و دوراندیش، خودخواه و بی‌اعتماد هستند و جمعه، سه شنبه و شنبه روزهای خوش شانسی و اعداد شانس دی ماهی ها 6،9،8 بوده و رنگ های سفید، قرمز و آبی، رنگ های خوش شانسی زنان و مردان متولد دی می باشند.

زنان و مردان متولد بهمن

زنان و مردان متولد بهمن بسیار جذاب بوده و شنوای خوبی هستند و با ایده ها و انجام اقداماتی می کوشند تا دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند.روزهای خوش شانسی بهمن ماهی ها، پنجشنبه و جمعه و اعداد شانسشان 2،3،7، 9 بوده و زرد، قرمز، سفید و کرم رنگ های خوش شانسی آنها هستند.

زنان و مردان متولد اسفند

متولدین اسفند ماه رمانتیک‌ترین افراد بوده، به طوری که برای هر کسی هر کاری که از دست شان بربیاید را انجام می‌دهند.آنها بسیار ماهر، دارای طبیعت خوب، خجالتی و کمی بی ثبات بوده و پنجشنبه، سه شنبه و یکشنبه روزهای خوش شانسی و عددهای 1، 4، 3، 9 اعداد شانس و رنگ های خوش شانسی آنها قرمز و زرد، رز و نارنجی است.

منبع: برترین ها
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر