هواشناسی | هشدار هواشناسی | بارش برف | بارش برف در تهران

هشدار برف سنگین به تهرانی‌ ها | وضعیت آب و هوای تهران تا دو روز آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و احتمال یخ زدگی در پایتخت گفت: شهروندان در مصرف حامل های انرژی مدیریت داشته باشند.

هواشناسی
ویکی گردی:

به نقل از مهر، بارش برف دو روزه در تهران تایید شد. سعید بشیری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات تهران و احتمال یخ زدگی گفت: از امروز تا سه شنبه ۸ اسفندماه در سطح شهر تهران بویژه ارتفاعات از جمله واریش و امام زاده داود (ع)، بارش باران، بارش برف، وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، مه گرفتگی، کاهش دید، کاهش محسوس دما، کولاک، احتمال لغزش سنگ و وقوع بهمن در ارتفاعات، اختلال در تردد در جاده‌های کوهستانی، امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی و یخ زدگی تأسیسات و لوله‌های آبرسانی و… پیش بینی شده است.

بشیری افزود: به هموطنان عزیز بویژه ساکنین مناطق مورد اشاره، توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری به ویژه در گردنه‌های برف گیر، پرهیز از کوهنوردی، مجهز بودن خودروها به وسایل زمستانی در مناطق سردسیر، از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان، به شهروندان تهرانی نیز توصیه نمود الگوی صحیح را در مصرف حامل‌های انرژی رعایت نمایند.

وی عنوان کرد: مطابق هماهنگی‌ها دستگاه‌های اجرایی و امدادی آمادگی کامل را داشته و وضعیت معابر توسط دوربین‌های سازمان ترافیک تهران و سطح شهر نیز توسط دوربین‌های نظارت تصویری ویژه برف مرکز EOC سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران رصد می‌شود.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر