هواشناسی | هشدار هواشناسی | بارندگی | وضعیت آب و هوا

هواشناسی هشدار نارنجی صادر کرد! | به این شهرها سفر نکنید!!!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و گفت: هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

هشدار هواشناسی
ویکی گردی:

به نقل از مهر، سازمان هواشناسی با صدور هشدار جدید به رنگ نارنجی توضیحات جدیدی ارائه داد. شما می توانید جهت اطلاع از جدیدترین اخبار هواشناسی به صورت روزانه به سایت ویکی گردی سر بزنید. در ادامه با ما باشید تا به جزئیات جدید هواشناسی بپردازیم.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۱۰۵ هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی و برودت هوا و وزش باد شدید، از امروز تا پایان روز دوشنبه در اکثر استان‌های کشور به ویژه در استان‌های گیلان، مازندران، فارس، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، ایلام، قم، تهران، البرز، اصفهان، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، بوشهر، هرمزگان ضروری است هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت حتماً با اطلاع کامل از شرایط جاده‌ها اقدام به سفر کنند.

احتمال بارش برف بی‌ سابقه در این مناطق + جزئیات

وی افزود: رانندگی در این شرایط نیازمند آمادگی و مهارت‌های بیشتری بوده و توصیه پلیس همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی خودرو و رعایت سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از تصادفات است.

سرهنگ شیرانی بیان داشت: بارندگی‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح معابر شده و خطر واژگونی را افزایش می‌دهد.

وی گفت: پیش بینی افزایش طول زمان سفرها در این شرایط برای همه رانندگان خصوصاً رانندگان ناوگان حمل بار و مسافر ضروری است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر