ایران خودرو | محصولات ایران خودرو | فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی 2 خودروی محبوب ایران خودرو به قیمت کارخانه + لینک ثبت نام

ثبت نام اقساطی ایران خودرو با عرضه خودروهای سمند سورن و پژو ۲۰۷ آغاز شد، جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

ایران خودرو
ویکی گردی:

به نقل از اقتصاد آنلاین، فروش اقساطی ایران خودرو  ویژه سمند سورن XU۷P  و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای آغاز شد. در ادامه جزییات جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو و شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی را بخوانید.

بر اساس اطلاعیه جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو، ثبت نام سمند سورن XU۷P  و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز شده است. متقاضیان باید کل مبلغ را به صورت یکجا واریز کنند. همچنین امکان ثبت نام اقساطی ایران خودرو نیز فراهم شده است. سند خودرو واگذار شده تا زمان تسویه چک‌های اقساط، در رهن شرکت ایران خودرو باقی خواهد ماند.

در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی باید تایید شود. جزییات را در تصاویر ادامه بخوانید.

ایران خودرو

ایران خودرو

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. زمان شروع ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی این طرح از روزیکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

  • هریک از متقاضیان ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی واجد شرایط مجاز به ثبت نام یک خودرو است.
  • حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه و سایر خودروسازان ۲۴ ماه است.
  • گفتنی است: ، شرکت ایران خودرو اطلاعیه شرایط فروش فوق العاده اختیاری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضیان عادی خودرو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال گردیده است را منتشر کرده است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر