تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس 28 بهمن

اطلاعیه تعطیلی مدارس شنبه ۲۸ بهمن | مدارس کدام استان ها تعطیل است؟

جهت اطلاع از جزئیات تعطیلی مدارس فردا شنبه 28 بهمن 1402 این گزارش از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید.

تعطیلی مدارس
ویکی گردی:

به دلیل بارندگی های امروز امکان تعطیلی مدارس هست یا خیر؟ تا کنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس فردا اعلام نشده است. جهت اعلام شدن خبری در خصوص تعطیلی مدارس فردا این گزارش از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید.

بارش برف و باران دوباره آغاز شده است. با ورود سامانه جدید بارشی به کشور بسیاری از استان‌ها دوباره سفیدپوش شدند و سیل نیز در بسیاری از استان‌ها جاری شد و جاده و راه‌ها را مسدود کرد. هواشناسی برای بسیاری از استان‌ و شهرها از جمله لرستان و مازنداران هشدار قرمز صادر کرده است.

تعطیلی مدارس ۲۸ بهمن

استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در شنبه ۲۸ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

اخبار هواشناسی ایران

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما در کشور تا سه‌شنبه آینده خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

فردا بارش‌ها در غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق، فارس، کرمان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از استان یزد ادامه دارد.

یکشنبه آینده در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق، نوار شرقی، دوشنبه و سه‌شنبه در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده ادامه دارد.

شنبه و یکشنبه آینده در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی، جنوب و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است که روز شنبه نیمه غربی و یکشنبه در نیمه شرقی به‌ویژه شمال شرق کاهش محسوس دما روی می‌دهد. امروز خلیج‌فارس و تا روز دوشنبه دریای خزر مواج است.

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر