عیدی عیدی نیمه شعبان | شرایط دریافت عیدی نیمه شهبان

عیدی ۲۰ میلیونی به مناسبت نیمه شعبان + لینک ثبت نام

در قالب طرح ملی «عید تا عید» ویژه کالا و فروش فوق العاده، ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید برای همه مردم درنظر گرفته شده است.

عیدی کارگران
ویکی گردی:

به نقل از صدا و سیما، ماجرای عیدی نیمه شعبان چیست؟ مهدی صفوی در خصوص عیدی نیمه شعبان افزود: طرح ملی فروش فوق‌ العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌ مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش کالا، اجرایی می‌شود. جزئیات بیشتر و لینک ثبت نام عیدی نیمه شعبان را در ادامه قرار داده ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا مطابق توافق با برخی بانک‌ها، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای عموم مردم درنظر گرفته شده است که می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه از سوی بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود با تضمین بانک نسبت‌به فروش مدت‌دار در اسفندماه سال‌جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت سال آینده انجام دهند.

(ویدیو) دلیل واریز نشدن یارانه بهمن 1402 اعلام شد

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با بیان اینکه عموم مردم می‌توانند با ورود به سامانه مربوط به نشانی اینترنتی eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند، گفت: این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت به عنوان طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌های کشور خواهد بود.

منبع: صدا و سیما
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر