جان سینا | اینستاگرام جان سینا | همسر جان سینا

واکنش جالب و عجیب جان سینا به غذای ایرانی + عکس

جان سینا در گفت‌ و گوی اخیری که با لوگان پاول داشته اشاره جالبی به غذای ایرانی کرده است.

جان سینا
ویکی گردی:

جان سینا یکی از چهره های سرشناس دنیای کشتی کج است و در دنیای هالیوود نیز شاهد درخشش او در فیلم‌ های سینمایی هستیم. با وجود اینکه رفت و برگشت بین هالیوود و WWE و البته بالا رفتن سن، باعث شده تا جان سینا کشتی گیر سرسخت سابق نباشد، با این حال بدون تردید در همین وضعیت نیز جان سینا یکی از محبوب ترین افراد دنیای کشتی حرفه ای است.

ازدواج جان سینا با شهرزاد شریعت زاده که اصالتا ایرانی است نیز به شدت مورد توجه بوده و این دو که زندگی جذابی را پشت سر می‌گذارند به سختی از  موفق به فرار از دست پاپاراتزی‌ها می‌شوند.

سینا بارها درباره ازدواج خود با شهرزاد صحبت کرده، با این حال در گفت‌وگوی اخیرش با لوگان پاول، از زاویه دیگری به این موضوع پرداخته است.

جان سینا و غذای ایرانی

در بخشی از این گفت‌و گو لوگان پاول با اشاره به یکی از پست‌های اینستاگرامی اخیر جان سینا که در آن وی تصویری از یک خرس بزرگ و چاق را به اشتراک گذاشته، از سینا پرسید که علت پست کردن این تصویر از سوی او چه بوده است، پستی که حدود 700 هزار لایک در اینستاگرام دریافت کرده است. جان سینا در پاسخ گفت:

     من یه هفته تو ونکوور پیش خانواده بودم و تو این یه هفته فقط و فقط غذای چرب ایرانی خوردم و در آستانه ترکیدن بودم. این خرس که میبینی در واقع خودمم، یه هفته بعد از اینکه فقط غذای چرب ایرانی خوردم!

جان سینا

جان سینا

 

منبع: سرخ نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر