یارانه | یارانه تشویقی | واریز یارانه

امشب برای ۶۱ میلیون ایرانی یارانه 2200000 ریالی واریز می‌شود + جزئیات

یارانه تشویقی خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم از امشب به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز می‌شود.

یارانه دهه فجر
ویکی گردی:

علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت که امشب برای 61 میلیون ایرانی هر نفر 220 هزار تومان یارانه واریز می شود. گفتنی است که پیش از این سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک با عنوان طرح فجرانه خبر داده بود که به موجب آن یارانه تشویقی همه خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و خانوارها می‌توانند به مدت سه ماه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت ماه از اقلام کالابرگی خرید کنند. جزئیات بیشتر یارانه را در ادامه بخوانید.

وی گفت: این طرح به مناسبت دهه مبارک فجر از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

زمان جدید و دقیق واریز یارانه نقدی بهمن ماه اعلام شد + جزئیات

به گفته مرتضوی طرح فجرانه فعلا به مدت سه ماه اجرا خواهد شد و افراد در این طرح برخلاف طرح گذشته که باید ۲۰۰ هزار تومان از اعتبار یارانه خود را صرف خرید کالابرگ می کردند تا ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی دریافت کنند، در این مرحله ضرورتی ندارد که تا سقف ۲۰۰ هزار تومان خریداری شود. ۱۱ قلم کالا کد گذاری شده و هر کسی به هر میزانی از میزان معین شده کالابرگ خریداری کند مشمول این یارانه می شود.

وی افزود: به عنوان مثال اگر در این طرح برای سرانه هر فرد در ماه ۲ کیلو برنج تعیین شده است خانوار ۴ نفره می‌تواند در ماه ۸ کیلو برنج خریداری و یارانه‌اش را دریافت کند، مرغ و گوشت و حبوبات هم به همین شکل است.

متقاضیان دریافت وام یارانه و سهام عدالت حتما بخوانند

آنطور که مرتضوی گفته یارانه ۳۰۰ هزار تومانی و ۴۰۰ هزار تومانی خانوار همچنان به قوت خود باقیست و خرید به طور اختیاری صورت می گیرد و این طرح مشمول ۷ دهک اول تا هفتم درآمدی می شود که ۶۱ میلیون نفر را شامل می شوند.

 

منبع: اطلاعات
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر