بازی ایران و ژاپن | جام ملت های آسیا | پیش بینی برد ایران مقابل ژاپن | ایران و ژاپن

پیش‌ بینی جالب از بازی ایران و ژاپن | دلایل احتمال باخت ژاپن در مقابل ایران

عضو هیات‌ رئیسه فدراسیون فوتبال می‌ گوید تیم ملی فوتبال ایران می‌ تواند برنده بازی ایران و ژاپن باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

بازی ایران و ژاپن
ویکی گردی:

بازی ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا امروز ساعت 15 شروع می شود. برد ایران در مقابل سوریه بازی ایران و ژاپن را رقم زد. تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ های جام ملت‌ های آسیا در قطر روز چهارشنبه ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) موفق شد در ضربات پنالتی تیم ملی فوتبال سوریه را شکست دهد و به دور بعدی رقابت‌ ها راه یابد. در ادامه چند پیش بینی در خصوص بازی ایران و ژاپن را بخوانید.

به نقل از خبر آنلاین؛ احسان اصولی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: در بازی کار سخت شد اما به هر حال با نتیجه خوب تمام شد. خیلی نمی‌خواهم وارد مسائل فنی وارد بشوم ولی ما هم مثل مردم دچار فشار و استرس شدیم. این بازی به تاریخ پیوست و الان دیگر با بازی با ژاپن فکر می‌کنیم چون برد ژاپن مسیر ما را برای قهرمانی باز می‌کند. ما بهترین شرایط را برای کسب عنوان قهرمانی داریم.

ساعت و تاریخ بازی ایران مقابل ژاپن مشخص شد

او افزود: ما ۱۰۰ درصد می‌توانیم ژاپن را شکست بدهیم. ژاپن رقیب دیرینه ماست و می‌دانم تیم انگیزه ویژه‌ای برای این بازی دارد. ما همیشه با رویکرد دیگری برابر ژاپن بازی می‌کنیم. شور و حال خوبی در میان هواداران وجود دارد و فکر می‌کنم در این بازی سکوها به سود ما باشد.

به نقل از ایسنا، خبرنگار یوکوهامای ژاپن، گفت‌وگویی انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

نظر شما درباره دیدار یک‌چهارم نهایی با ایران چیست؟ تیم شما چه شرایطی در این بازی دارد؟

تیم ما تا الان در این تورنمنت خوب نبوده است. البته بازی به بازی بهتر شدیم و فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل ایران داشته باشیم.

با اینکه در مرحله گروهی ایرادهای زیادی داشتید اما در بازی با بحرین مدل‌های مختلف تهاجمی به نمایش گذاشتید. با این حال همچنان مشکلات دفاعی خصوصا در مورد سوزوکی، دروازه‌بان تیم‌تان، دارید. او اشتباه بزرگی روی گل بحرین انجام داد. به نظرتان این موضوع مشکلاتی برای شما در بازی با ایران ایجاد نمی‌کند؟

نمودار مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا 2023 + آخرین نتایج و تغییرات

این سوال سختی است. سوزوکی دروازه‌بان جوانی است و در تیم المپیک ما هم بازی می‌کند. او نیاز به انجام بازی‌های زیاد برای کسب تجربه دارد. او در حال پیشرفت است. به همین دلیل ما باید صبور باشیم.

مهدی طارمی مقابل سوریه اخراج شد و بازی با ژاپن را از دست داد. ما حساب زیادی روی این بازیکن باز کرده بودیم. به نظرتان ایران در نبود او به مشکل می‌خورد یا بازیکنان دیگر توانایی جبران نبود طارمی را دارند؟

واقعا امیدوار بودیم که بهترین تیم‌های ایران و ژاپن مقابل هم قرار بگیرند. بنابراین، این موضوع (نبود طارمی) ناامیدکننده‌ است. البته این خوش‌شانسی ماست. من بازیکنان جایگزین طارمی را نمی‌شناسم اما شما سردار آزمون را دارید که مهاجم قدرتمندی است.

پیش‌بینی شما از بازی چیست؟ چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد؟

۲-۱ ژاپن.

ما بیرانوند را داریم و او سوپراستار ضربات پنالتی است و می‌تواند پنالتی‌های زیادی را در تیم‌ ملی برای ما مهار کند. به نظرتان اگر بازی به پنالتی کشیده شود، چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؟ ژاپن شانس بیشتری دارد یا ایران؟

ایران. چون ما تجربه بدی از پنالتی داریم. ما در یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در ضربه‌های پنالتی به کرواسی باختیم. بنابراین فکر نمی‌کنم به نفع ما باشد که بازی به پنالتی برود. بنابراین امیدوارم که حداکثر در ۱۲۰ دقیقه برنده بازی بشویم.

فکر می‌کنید برنده این بازی می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود؟

من فکر می‌کنم برنده این بازی شانس بیشتری برای قهرمانی این جام نسبت به تیم‌های سمت دیگر جدول حذفی دارد. فکر می‌کنید برنده بازی قهرمان جام می‌شود؟

بله. ایران و ژاپن می‌توانند برنده جام شوند اما استرالیا، کره و قطر هم هستند که تیم‌های مطرح جام به حساب می‌آیند. با این حال ژاپن و ایران قدرت‌های اصلی آسیا محسوب می‌شوند.

خبرهایی درباره تیم شما شنیدیم؛ خصوصا راجع به ایتو (بازیکنی که به اتهام تجاوز از تیم ملی اخراج شد). به نظرتان این موضوع روی تیم شما تاثیر می‌گذارد؟

من فکر نمی‌کنم این فاکتور منفی‌ای در تیم ما باشد چون بازیکنان ما تجربه زیادی در لیگ‌های اروپایی، چمپیونزلیگ و پریمیرلیگ دارند. بنابراین بدون ایتو هم می‌توانیم بازی بعدی را پشت سر بگذاریم.

 

منبع: خبر آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر