وام | وام مسکن | پرداخت وام مسکن | وام نهضت ملی

مبلغ اقساط وام نهضت ملی مسکن اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام کاهش نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن میزان اقساط ماهیانه وام نهضت ملی مسکن را اعلام کرد.

وام مسکن
ویکی گردی:

مبلغ قسط ماهیانه وام نهضت ملی مسکن چقدر است؟ هادی عباسی درباره اقساط وام نهضت ملی مسکن اظهار کرد: علاوه بر تثبیت و کاهش نرخ سود وام نهضت ملی مسکن ، میزان اقساط تا دوسال 5 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است.

کاهش نرخ سود وام نهضت ملی مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد:در ادامه، قرارداد سپرده گذاری 2 میلیارد دلار بین بانک مسکن و صندوق توسعه ملی مسکن منعقد شد و این اقدام گام مهمی برای تثبیت کاهش نرخ سود از 23 به 18 درصد بود.

پرداخت وام ودیعه مسکن به کجا رسید؟ + توضیحات

اقساط پلکانی وام نهضت ملی مسکن

این مقام مسئول تاکید کرد:گام بعدی در بهبود وضعیت متقاضیان نهضت ملی مسکن، پلکانی کردن اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن است. طبق این برنامه، افرادی که تمایل دارند به صورت پلکانی اقساط خود را پرداخت کنند، شرایط خاصی برای آنها طراحی شده است. به طوری که در دو سال اول، اقساط این وام پنج میلیون و 900هزار تومان می باشد و از سال سوم به بعد، قسط ها افزایش می‌یابد.

چه کسانی از دریافت وام بانکی محروم شدند؟ + جزییات

در پایان، عباسی بیان کرد:در حال حاضر پرداخت هزینه‌ها به گونه‌ای است که کارگرانی که نهضت ملی مسکن را دریافت می‌کنند، بتوانند اقساط آن را پرداخت کنند و این گام بسیار بزرگی بود که در سیستم بانکی انجام شد.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر