وام | وام بازنشستگان | افزایش وام بازنشستگان

وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ افزایش می یابد؟

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اشاره به پیشنهاد افزایش مبلغ وام بازنشستگان این سازمان در هیئت امنای تأمین اجتماعی توضیحاتی ارائه داد، که در ادامه می توانید بخوانید.

وام بازنشستگان
ویکی گردی:

به نقل از برنا، علی دهقان‌ کیا در ارتباط با افزایش وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: این موضوع در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی مطرح شده است. وی افزود: در حال حاضر مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی 20 میلیون تومان است که انتظار می‌رود این رقم در سال آینده به بیش از 30 میلیون تومان برسد، البته همانطور که گفته شد این موضوع باید در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی به تصویب برسد. جزئیات بیشتر وام بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران افزود: در صورتی که وام بازنشستگان افزایش پیدا کند این افزایش از سال آینده عملیاتی خواهد شد.

دهقان‌کیا ادامه داد: امسال قرار بود 500 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور از این تسهیلات برخوردار شوند که تا امروز حدود 50 درصد از بازنشستگان وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند و تا پایان سال نیز تعدادی شاید وام اشاره شده را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: امسال تامین اجتماعی 10 هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته بود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران همچنین در خصوص پرداخت عیدی به بازنشستگان گفت: در این ارتباط هنوز صحبتی نشده است.

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر