واژگونی اتوبوس | واژگونی اتوبوس در سمنان | واژگونی اتوبوس در زنجان | واژگونی اتوبوس در تبریز

3 حادثه واژگونی اتوبوس در 3 استان امروز 4 بهمن 1402 + تصاویر

جهت اطلاع از جزئیات کامل حادثه واژگونی اتوبوس در استان سمنان، تبریزو زنجان این گزارش از سایت ویکی گردی را بخوانید.

واژگونی اتوبوس
ویکی گردی:

صبح امروز 4 بهمن 1402 با 3 حادثه واژگونی اتوبوس آغاز شد! این حادثه های واژگونی اتوبوس در استان های سمنان، زنجان و تبریز رخ داده است. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی می توانید جزئیات کامل واژگونی اتوبوس در این سه استان را بخوانید.

واژگونی اتوبوس در سمنان

ایرنا نوشت: واژگونی اتوبوس در محور سمنان - مهدیشهر ۲ فوتی و ۲۵ مصدوم داشت. مجتبی اقوامی پناه فرماندار مهدیشهر : واژگونی اتوبوس حامل کارگران یک شرکت تولیدی در محور سمنان - مهدیشهر ۲ فوتی و ۲۵ مصدوم داشت. این حادثه واژگونی اتوبوس حدود ساعت پنج و ۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) رخ داد و نیروهای اورژانس، هلال احمر و پلیس به سرعت در محل حضور یافتند.

واژگونی اتوبوس

تمامی ۲۵ مصدوم حادثه به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند و حال برخی مصدومان مساعد نیست.

به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، این اتوبوس از مبدأ سمنان به مقصد یکی از شرکت‌های تولیدی کفش و پوتین در شهر مهدی‌شهر در حرکت بود که در این مسیر واژگون شد.

واژگونی اتوبوس

شهردار سمنان در دقایق اولیه حادثه در محل واژگونی اتوبوس حاضر شده است.

با اعلام شهرداری سمنان، این اتوبوس به علت لغزندگی جاده، در 10 کیلومتری محور سمنان به مهدی‌شهر واژگون شد.

آن گونه که شهردار سمنان اعلام کرده است؛ این حادثه تاکنون یک فوتی و 27 نفر  مصدوم بر جا گذاشته است.

واژگونی اتوبوس تبریز به تهران / مصدومیت ۲۸ نفر

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان، از وقوع یک حادثه رانندگی در آزادراه تهران به زنجان خبر داد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با مهر، با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس در ساعت ۴ و ۶ دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه ۴ دی‌ماه) در لاین شمالی آزادراه تهران به زنجان مابین هیدج و صائین‌قلعه واژگون شد، افزود: در پی این حادثه ۲۸ نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند.

وی با یادآوری این ۱۰ کد آمبولانس به محل وقوع این سانحه رانندگی اعزام شدند، تصریح کرد: مصدومان حادثه پس از ارزیابی اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان‌های بوعلی و الغدیر انتقال داده شدند.

نقی لو با یادآوری اینکه با توجه به وسعت حادثه، دو تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمال‌غرب و دو تیم دیگر نیز از پایگاه امدادی صنعتکار شهرستان ابهر برای امدادرسانی اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این شش تیم اعزام شده متشکل از ۱۲ نجاتگر به همراه سه خودروی نجات با دستگاه‌های ست نجات هیدرولیک و سه آمبولانس در این حادثه حضور داشتند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان با اشاره به اینکه این اتوبوس مسافربری با ۳۱ سرنشین از تبریز به تهران در حال تردد بود، اظهار کرد: از هم‌وطنان انتظار داریم به محض گرفتار شدن در حوادث و سوانح، باشم اه ۱۱۲ ندای امداد تماس حاصل کنند.

واژگونی اتوبوس در آزادراه زنجان - قزوین ۲۸ مصدوم برجا گذاشت

داریوش تقیلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۴:۶ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس استان گزارش شد.

وی اضافه کرد: به محض دریافت این گزارش،‌نیروهای امدادرسانی از پایگاه های اطراف به محل حادثه اعزام شدند.

تقیلو افزود: در این حادثه ۱۹ مصدوم به وسیله اورژانس و هفت مصدوم دیگر توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستانهای بوعلی و الغدیر ابهر منتقل شدند و ۲ نفر دیگر از انتقال به مراکز درمانی امتناع کردند.

این مسوول با بیان اینکه استان زنجان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود،‌ روزانه شاهد تصادفات جرحی و فوتی است،‌ افزود: همین موضوع،‌ ضرورت آمادگی نیروها و تجهیزات امدادی اورژانس استان را برای امدادرسانی به موقع به مصدومان و آسیب دیدگان حوادث دوچندان می کند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: اورژانس استان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریتهای شهری و جاده ای این استان مطابق با متوسط کشوری است و تلاش می‌شود این میزان ارتقا یابد.

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر