سربازی | معافیت سربازی

ساکنان این شهرها از سربازی معاف شدند!+ جزئیات

بنابر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، طرح معافیت یک فرزند ذکور ساکنان ۶ جزیره خلیج فارس به اجرا در می‌آید.

خرید سربازی
ویکی گردی:

به نقل از تسنیم، شهروندان کدام شهرها معافیت سربازی میگیرند. عبدالرسول دریایی مدیرکل عمران جزایر استانداری هرمزگان در خصوص معافیت سربازی گفت: شش جزیره تابعه شهرستان بوموسی شامل تنب بزرگ، تنب کوچک، بوموسی، سیری، فارورکوچک و فارور بزرگ و جزایر هندورابی، لاوان و لارک مشمول این مصوبه هستند. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری را در مورد معافیت سربازی بخوانید.

مدیرکل امور عمران جزایر هرمزگان پیگیری برای ابلاغ این مصوبه را یکی از موارد مهم مطرح شده در سفر چند روز پیش وزیر کشور به هرمزگان عنوان کرد.

مدت سربازی این افراد یک ماه کاهش یافت!!

دریایی گفت: شرط استفاده از این مصوبه نیز آن است که هر فردی که 12 سال در این جزایر از گذشته تاکنون یا به بعد سکونت داشته باشد یکی از فرزندان ذکور یا سرپرست خانواده از خدمت سربازی معاف خواهد شد.

شرط های خرید بیمه سربازی اعلام شد + لینک سایت

به گزارش تسنیم، برابراعلام معاونت نیروی انسانی فراجا و برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شده خانواده هایی که از تاریخ تصویب (1402/05/15) به مدت 12 سال در جزایر بوموسی، تنب کوچک و بزرگ، فارسی، لارک، سیری، فارور کوچک و بزرگ، لاوان و هندورابی مستقر در خلیج فارس با تایید مراجع ذی صلاح سکونت داشته باشند، می‌توانند یکی از فرزندان ذکور خانواده یا پدر خانواده از معافیت خدمت دوره ضرورت بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر