هواشناسی | هواشناسی فردا | بارش برف | وضعیت آب و هوا

پیش‌ بینی بارش برف و بارندگی در استان‌ ها فردا 25 دی

در این مطلب به جزئیات تکمیلی هواشناسی از وضعیت هوای فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

هواشناسی
ویکی گردی:

به نقل از ایسنا، جزئیات هواشناسی فردا دوشنبه 25 دی اعلام شد. رئیس مرکز ملی پیش‌ بینی هواشناسی و مدیریت بحران مخاطرات، با اطلاعاتی جدید، درباره وضعیت هوا در امروز (۲۴ دی) در بسیاری از استان‌ها از جمله آذربایجان غربی، کردستان، گلستان و البرز، خبر داد و از بارش برف و بارندگی، کولاک برف، رعد و برق، و وزش باد شدید موقت در این مناطق خبر داشت. تضیحات بیشتر سازمان هواشناسی را در ادامه بخوانید.

وضعیت آب و هوای فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

در ادامه مطلب “وضعیت هوای فردا دوشنبه ۲۵ دی” صادق ضیاییان، در توضیحات خود، به جزئیات بارش هواشناسی پرداخت و اعلام کرد که استان‌هایی چون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، گیلان و مازندران به بارش برف و بارندگی، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت دچار خواهند شد. همچنین، بیان کرد که بیشترین بارش برف در برخی استان‌ها به ویژه جنوب غرب آذربایجان و البرز مرکزی مترتب است.

فردا مدارس کدام استان ها تعطیل است؟

وضعیت هوای فردا و بارش پراکنده در کشور

با اشاره به روزهای آینده و در ادامه مطلب “وضعیت هوای فردا دوشنبه ۲۵ دی” رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات اطلاعاتی را ارائه داد و گفت: “دوشنبه (۲۵ دی) در برخی مناطق شمال غرب و غرب، سه‌شنبه (۲۶ دی) در شرق و چهارشنبه (۲۷ دی) در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.” او همچنین به افزایش ابر و بارش در نواحی مختلف کشور در روزهای آتی اشاره کرد.

وضعیت هوای فردا تهران: نیمه‌ابری و بارش پراکنده

در ادامه مطلب “وضعیت هوای فردا دوشنبه ۲۵ دی” ضیاییان به وضعیت جوی تهران اشاره کرد و گفت: “آسمان تهران در فردا (۲۵ دی) نیمه‌ابری و وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. در روز سه‌شنبه (۲۶ دی) نیز کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد متوقع است.”

(ویدیو) ادارات دولتی این استان فردا تعطیل شد

دریای خزر و خلیج فارس مواج می شوند

در ادامه مطلب “وضعیت هوای فردا دوشنبه ۲۵ دی” ضیاییان به شرایط دریاها اشاره کرد و اظهار کرد: “از امروز تا پیش از ظهر فردا دریای خزر مواج خواهد بود. این شرایط امروز در شمال خلیج فارس و سه‌شنبه و چهارشنبه در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج مورد انتظار است.” به همراه اطلاعات درباره دمای گرمترین و سردترین مناطق کشور در ایام آینده پایان داد.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر