تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس 25 دی

فردا مدارس کدام استان ها تعطیل است؟

جزئیات کامل تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه 1402 منتشر شد. جهت اطلاع این گزارش را مطالعه کنید.

تعطیلی مدارس
ویکی گردی:

به نقل از اقتصادآنلاین، اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۵ دی اعلام شد. امروز مدارس اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و گیلان تعطیل بود. همچنین بارش برف ادارات اردبیل را نیز تعطیل کرد. بر اساس اطلاعیه رسمی آموزش و پروش درباره تعطیلی مدارس فردا، به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد. جزئیات بیشتر تعطیلی مدارس را در ادامه بخوانید.

 هم چنین آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان فردا برای دومین روز تعطیل است. به این ترتیب فردا مدارس ابتدایی و متوسطۀ اولِ کلیبر و خداآفرین و تمام مدارس شهرستان‌های اهر، هوراند، ورزقان و مرند غیرحضوری است.

(ویدیو) ادارات دولتی این استان فردا تعطیل شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز گفت: مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان به دلیل بارش شدید برف غیرحضوری برگزار خواهد شد.

در همین راستا آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان چالدران، روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

*در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان‌ها این گزارش به روز می‌شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر