تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات فردا | تعطیلی ادارات اردبیل

(ویدیو) ادارات دولتی این استان فردا تعطیل شد

جهت اطلاع از جزئیات کامل تعطیلی ادارات فردا 25 دی 1402 با ما همراه باشید.

ویکی گردی:

تعطیلی ادارات اردبیل 25 دی تایید شد. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در خصوص تعطیلی ادارات گفت گفت: ادارات دولتی در شهرستان اردبیل و در روز دوشنبه ۲۵ دی تعطیل می‌باشد. بانک‌ها با دو ساعت تأخیر اقدام به خدمات‌دهی به مردم خواهند کرد. تا کنون خبری مبنی بر تعطیلی ادارات دیگر شهر ها اعلام نشده است.

محور مواصلاتی آستارا به اردبیل و گردنه کوهستانی حیران به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده از شب گذشته مسدود شده بود با تلاش کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باز شده است. آخرین وضعیت گردنه حیران در پی بارش سنگین برف را ببینید.

تصویب افزایش 20 درصدی حقوق شاغلان و کارمندان دولت + جزئیات

با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه ۲۵ دی، همه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و آغاز به کار بانک‌ها نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

وی افزود: هم‌چنین آغاز به‌کار همه ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و مشکین‌شهر با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل ادامه داد: این اطلاعیه شامل مراکز امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیست و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به‌طور عادی خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر