وام ازدواج | دریافت وام ازدواج | اخبار وام ازدواج

کدوم بانک زودتر وام ازدواج میده؟ + لیست بانک ها

بانک های زیادی برای تسهیلات زوجین باز هستن و وام ازدواج رو ارائه میدن. اینجا می تونین لیست بانک های وام ازدواج رو ببینین.

وام ازدواج
ویکی گردی:

به نقل از اقتصاد آنلاین، وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص پرداخت وام ازدواج اعلام کرد: از مجموع ۶۱۸ هزار و ۷۷۹ نفر دریافت کننده وام ازدواج در ۹ماهه سال جاری از شبکه بانکی، ۵۴۰ هزار و ۱۷۵ نفر این افراد وام ازدواج خود را از بانک‌های دولتی و بانک‌های اصل چهل و چهاری دریافت کرده‌اند.

وام ازدواج

کدام بانک برای وام ازدواج بهتر است؟

در حال حاضر، همه بانک هایی که بالاتر ذکر شده است تسهیلات ازدواج ارائه می کنند. در طرح ضربتی هم 11 بانک وام را سریعتر و زودتر ارائه می کنند. اما در پاسخ به سوال : کدام بانکی برای وام بهتر است؟ یا برای تسهیلات ازدواج کدام بانک ها بهتر است باید گفت که معیار مشخصی برای بهتر بودن بانک ارائه کننده تسهیلات شروع زندگی مشترک زوجین وجود ندارد.

 اما در بین بانک های طرح ضربتی، مسکن جزو بانک هایی است که هم وام ازدواج را سریعتر می دهد و هم در گروه بانک هایی است که در کوتاه مدت به واجدین شرایط تسهیلات مختلف اعطا می کند. بانکهای رفاه و سپه نیز اعلام کرده اند که شرایط پرداخت وام های ازدواج یک روزه برای زوج های جوان فراهم کرده اند.

نحوه پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی + تصویر

آدرس سامانه بانک وام ازدواج

سامانه وام ازدواج به نشانی ve.cbi.ir برای ثبت نام این تسهیلات راه‌اندازی شده است. سریع‌ترین راه برای دریافت و مشاهده بانک‌ وام ازدواج مراجعه به این وب‌سایت است. متقاضیان ابتدا می‌بایست به سامانه مراجعه کرده و با تکمیل فرم، درخواست خود برای دریافت تسهیلات را به صورت اینترنتی ارسال کنند. در این سامانه اطلاعات بسیار زیادی در مورد نحوه ارسال درخواست و شرایط دریافت ارائه شده است. از طریق این وب‌سایت امکان مشاهده شرایط، بانک‌ها و دستورالعمل‌ها، نحوه پیگیری و زمان دریافت تسهیلات نیز وجود دارد.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر