قیمت نان | افزایش قیمت نان

تغییرات ناگهانی قیمت نان | قیمت نان در کدام استان ها گران شد؟

رئیس اتحادیه نانوایان از تغییرات و متناسب‌ سازی قیمت نان خبر داد.

قیمت نان
ویکی گردی:

به نقل از اقتصاد آنلاین، سید صالح کیوانی رئیس اتحادیه نانوایان اهواز در واکنش به افزایش قیمت نان در استان خوزسنتان اعلام کرده علت افزایش قیمت نان «همسان‌سازی» بوده که به دلایلی با تاخیر همراه شده است. جزئیات بیشتر قیمت نان را در ادامه بخوانید.

به گفته رئیس اتحادیه نانو شرایط بد آب و هوایی و سختی کار این همسان سازی در شهر خوزستانایان اهواز با همسان‌سازی صورت گرفته درباره قیمت نان در این شهر، قیمت نان تافتون و لواش از روز گذشته در خوزستان متناسب با استان‌های دیگر از پنج هزار ریال به شش هزار و ۵۰۰ ریال افزایش یافته است.

صالح کیوانی علت تاخیر در همسان‌سازی قیمت نان در استان خوزستان را شرایط بد آب و هوایی و سختی کار همسان‌سازی در این استان عنوان کرده است.

افزایش ناگهانی قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو + جدول

رئیس اتحادیه نانواهای اهواز از افزایش قیمت مواد اولیه و دستمزد کارگران خبر داده است و تاکید کرده باید به همین نسبت قیمت نان تعیین شود و حمایت از نانوا در کاهش کم فروشی و افزایش کیفیت نان اثرگذار است.

افزایش قیمت نان در بیش از ۱۵ استان

۱۶ مرداد امسال سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در صحن علنی مجلس عنوان کرد: متأسفانه برخی از دولتمردان ما این موضوعات را تکذیب می‌کنند اما در بیش از ۱۵ استان ما شاهد افزایش بیش از ۴۰ درصدی قیمت نان هستیم که این موضوع مردم را بسیار ناراحت کرده است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه گفت: بنده خبر دارم که ریاست مجلس به صورت مکرر موضوع افزایش قیمت نان، دارو و شیرخشک را پیگیری می‌کند چرا که این موضوع تبدیل به بحران شده است.

این اظهارات در حالی مطرح شد که مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تاکید بر تشدید نظارت بر نانوایی‌های سراسر کشور، عنوان کرد: امسال، ما هیچ‌گونه تغییری نه در وزن چانه نان و نه در قیمت نان نداشته‌ایم، دولت به این صنف یارانه پرداخت می‌کند؛ بنابراین هیچ نوع گران‌فروشی قابل قبول نیست. هیچ مجوزی هم برای افزایش قیمت صادر نشده است و با هرگونه گران فروشی و کم فروشی برخورد خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر