لی سان کیون | مرگ لی سان کیون

مرگ مشکوک بازیگر معروف خارجی | جنازه ای که در ماشین پیدا شد!!

پیکر بی جان بازیگر مشهور داخل خودرویی در پارک پیدا شد.

مرگ
ویکی گردی:

لی سان کیون بازیگر کره جنوبی که در فیلم «انگل» برنده جایزه اسکار 2020 بازی کرده بود. لی سان کیون در سن 48 سالگی صبح روز چهارشنبه به طرز مشکوکی درگذشت. جسد بی جان لی سان کیون داخل ماشین در پارکی در مرکز سئول پایتخت کره پیدا شد.

خانواده این بازیگر به پلیس اعلام کرده بودند کهی وی یادداشتی برای خودکشی نوشته است و خانه را ترک کرده که از همان موقع پلیس در جستجوی وی بود.

لی سان کیون به تازگی برای مصرف غیرقانونی مواد مخدر توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفته بود. این بازیگر ادعا کرده بود قربانی باج‌گیری شخص دیگری شده و صدها هزار دلار به دلیل اخاذی از دست داده است.

پلیس تاکنون 3 بار این بازیگر مطرح را به اتهام استفاده از ماده مخدر ماری جوانا و سایر مواد مخدر بازجویی کرد و او ادعا کرد که فریب خورده است.

لی سان کیون

بیوگرافی کوتاه از لی سان کیون بازیگر مشهور کره ای

فیلم انگل برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن شد و اولین فیلم کره جنوبی بود که به این افتخار دست یافت.

بازیگران فیلم «انگل» از جمله لی سان کیون، جایزه انجمن بازیگران سینما را برای بازی فوق‌العاده گروه بازیگران یک فیلم سینمایی دریافت کردند.

در فیلم «انگل» لی سان کیون در نقش پارک دونگ‌یک، پدر خانواده‌ای ثروتمندی بازی کرد که بدون اینکه بداند، اعضای خانواده کلاهبردار کیم را برای امور مختلف استخدام می‌کند. وقتی روشن می‌شود چه فریبی خورده توسط کیم کی تاک (سونگ کانگ هو) در جشن تولد دخترش، کشته می‌شود.

لی پس از اینکه با بازی در فیلم «انگل» به شهرت جهانی رسید، در سریال «دکتر برین» برای اپل تی‌وی پلاس بازی کرد. این سریال اولین سریال کره‌ای اپل بود و لی برای آن نامزدی امی را به دست آورد.

این بازیگر یک چهره محبوب سینمای کره بود و در جشنواره کن امسال با فیلم‌های «پروژه سکوت» و «خواب» حضور داشت.

همسر لی سان کیون که بازیگر جئون های‌جین است و 2 فرزندشان بازماندگان این بازیگر هستند.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر