یکتا ناصر | مصاحبه یکتا ناصر | یکتا ناصر منوچهر هادی

(ویدیو) افشاگری یکتا ناصر از پشت پرده فیلم های منوچهر هادی

یکتا ناصر که این روزها با ماجرای جدایی اش از منوچهر هادی مورد بحث قرار گرفته است صحبت های تازه ای راجع به زندگی اش با منوچهر هادی کرد.

ویکی گردی:

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. یکتا ناصر و منوچهر هادی 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب دختری به نام سوفیا شدند، یکتا ناصر و منوچهر هادی سال پیش از یکدیگر جدا شده اند.

یکتا ناصر بازیگر نقش زری در سریال نیسان آبی 2 در ویدئویی که به تازگی از وی در فضای مجازی منتشر شده است به حواشی درمورد اثرگذاری اش در انتخاب بازیگر در فیلم های منوچهر هادی می گوید:

قاب جدید یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در تولد دخترشان

    سالها شنیده بودم که می گفتن تو اجازه ندادی که آقای هادی با ما کار کنه، حالا چه بیشتر خانم ها، در صورتی که نه تنها این نبود.

    خیلی وقت ها اتفاقا مثلا یه آدمی رو دوست نداشتم باهاش کار کنم به هر دلیلی و فکر می کردم بازیگر خوبی نیست که اسمشون پیش اسم من بیاد، حتما (منوچهر هادی) پای حرفشون می ایستادن و برای من هم اتفاقا خوب بود و احساس می کردم ما تونستیم این همکاری رو داشته باشیم.

    مثلا حتی سریال دل، نقشی که خانم ساره بیات بازی کرد، در واقع نقش اول ایشون بود اما نقش من فراز و فرود زیادی داشت و نقشی که خانم بیات بازی کرد، نقش سختی نبود چون خیلی چیزی نداشت، من هیچ وقت نگفتم این نقش رو بده من بیشتر و....

    مثلا نیسان آبی رو فیلمنامه اولیش برام بامزه بود اما بازیم رو دوست نداشتم.

 

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر