قیمت مسکن | قیمت مسکن عباس آباد | قیمت مسکن در تهران

قیمت مسکن در محله عباس آباد تهران | واحد ۷۰ متری در عباس آباد چند؟ + جدول

در این بخش از سایت ویکی گردی به بررسی قیمت مسکن در محله عباس آباد تهران می پردازیم. با ما همراه باشید

قیمت مسکن عباس آباد تهران
ویکی گردی:

قیمت مسکن یکی از موضوعات روزانه سایت ویکی گردی است. شما می توانید به صورت روزانه قیمت مسکن در محله های مختلف تهران و سراسر کشور را در قسمت اخبار روز سایت ویکی گردی دنبال کنید. در ادامه با معرفی قیمت مسکن در محله عباس آباد تهران با ما همراه باشید.

عباس‌آباد که در قدیم یکی از روستا‌های سرسبز و بزرگ تهران محسوب می‌شد، اکنون محله‌ای جزو منطقه ۷ است و بخش کوچکی از آن هم در منطقه 6 شهرداری تهران قرار دارد.

با چقدر پول می تونیم اکباتان تهران خونه بخریم؟

عباس‌آباد از سمت شمالی به بزرگراه رسالت، از شرق به خیابان شریعتی، از غرب به محدوده خیابان ولیعصر و منطقه یوسف آباد و از جنوب به خیابان شهید مطهری محدود می‌شود.

خرید آپارتمان در عباس‌آباد به‌دلیل موقعیت و نزدیکی به مرکز شهر و همچنین تجمع واحدهای تجاری و ساختمان‌های اداری از از تقاضای بالایی برخودار است. اما سوال اینجاست که حدود قیمت آپارتمان در محله عباس‌آباد چقدر است؟

قیمت آپارتمان در عباس‌آباد

مشاوران املاک فعال در محدوده عباس‌آباد می‌گویند در این منطقه طیف بالایی از قیمت برای خریداران مسکن وجود دارد. همچنین آنها معتقدند کف قیمت آپارتمان در این محله از حدود متری 65 میلیون تومان آغاز می‌شود و در برخی آپارتمان‌های نوساز و با متراژ بالا تا متری 135 میلیون تومان می‌رسد.

تهران با ۳ میلیارد تومان خونه چند متری میتونیم بخریم؟ + جدول

برای مثال یک آپارتمان نوساز 113 متری در محدوده عباس‌آباد که در آگهی، امکانات آن در سطح «کامل» ذکر شده است، در سقف قیمتی این منطقه قرار دارد و در مجموع صاحب ملک، آن را 15 میلیارد و 250 میلیون تومان ارزش‌گذاری کرده است.

قیمت مسکن

منبع: تجارت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر