قیمت مسکن | قیمت مسکن اکباتان | قیمت مسکن در تهران

با چقدر پول می تونیم اکباتان تهران خونه بخریم؟

در این مطلب از سایت ویکی گردی به بررسی قیمت مسکن در اکباتان تهران می پردازیم. با ما همراه باشید

قیمت مسکن
ویکی گردی:

به نقل از اقتصاد آنلاین، در این مطلب به قیمت مسکن در تهران می پردازیم. اکباتان به خاطر موقعیت خاص مکانی دسترسی آسان‌ تری به مرکز شهر دارد و اتوبان‌هایی که در نزدیکی این شهرک قرار گرفته‌اند و همچنین دسترسی‌های حمل و نقل عمومی باعث شده تا مردم با خیال راحت‌تری در آن زندگی کنند. قیمت مسکن در اکباتان را در ادامه برایتان قرار داده ایم. شما ی توانید جدیدترین اخبار قیمت مسکن را در سایت ویکی گردی دنبال کنید.

واحد آپارتمان دیگری در همین شهرک با زیربنای ۱۴۷ متر و سنی حدود ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین اگر قصد خرید خانه‌ای برای سکونت در شهرک اکباتان را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۲۵ ساله با متراژ ۱۷۸ متر و ۳ اتاق خواب را به قیمت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

تهران با ۳ میلیارد تومان خونه چند متری میتونیم بخریم؟ + جدول

واحد آپارتمان ۳۰ ساله دیگری در همین منطقه با متراژ ۱۷۶ متر و ق اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمتی معادل ۱۳ میلیارد تومنان معامله شده است.

واحد آپارتمانی دیگر در منطقه اکباتان تهران با متراژ ۱۷۶ متر و سنی معادل ۲۸ سال و ۳ اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمتی معادل ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین واحد آپارتمانی دیگر در منطقه اکباتان تهران با متراژ ۲۰۷ متر و سنی معادل ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب را میتوانید با بودجه‌ای معادل ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در همین شهرک با متراژ ۱۳۵ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد، قیمتی معادل ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

تازه ترین قیمت مسکن در تهران | از آزادی و ستارخان تا شهرک غرب

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر