تعطیلی مدارس | تعطیلی ادارات | آلودگی هوا

مدارس این استان فردا 22 آذر 1402 تعطیل شد

جهت اطلاع از آخرین اخبار در خصوص تعطیلی مدارس فردا 22 آذر 1402 این گزارش از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید.

تعطیلی مدارس
ویکی گردی:

به نقل از فارس، تعطیلی مدارس اصفهان حقیقت دارد؟ منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اشاره به مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس خبر داده و گفت: باتوجه به سکون جو، وارونگی دما و افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر غیرحضوری خواهد بود. جزئیات بیشتر تعطیلی مدارس را در ادامه بخوانید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی در مناطق ذکر شده تعطیل است و افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند و مادران شاغلی که فرزند مقطع ابتدایی و زیر شش سال دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از شرایط دورکاری و مرخصی بهره مند شوند.

 شیشه فروش خاطرنشان کرد: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده ها گردد از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی همچنان مورد تأکید کارگروه است.

 وی درخصوص اجرای طرح زوج و فرد، متذکر شد: طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج وفرد فردا نیز در اصفهان از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اجرایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

شیشه فروش رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک را برای همه افراد ضروری دانست و عنوان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضاهای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودروهای شخصی و پرهیز از ورزش در فضای باز از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

وی تصریح کرد: با عبور امواج ناپایدار از بعدازظهر فردا به تدریج شاهد کاهش غلظت آلاینده‌ها و به تدریج بارش در سطح استان خواهیم بود.

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر