تعطیلی مدارس | تعطیلی ادارات | آلودگی هوا

احتمال تعطیلی مدارس در هفته آینده حقیقت دارد؟

حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت در خصوص تعطیلی مدارس و ادرارت در هفته آینده توضیحاتی ارائه داد.

تعطیلی مدارس
ویکی گردی:

به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات در هفته آینده اظهار کرد: با بروز آلودگی هوا به دلیل اهمیت سلامت مردم ممکن است که تعطیلی مدارس و حتی ادارات تمدید شود. الان مدارس را به دلیل بروز آلودگی هوا و افزایش ذرات معلق تعطیل کرده زیرا نمی شود دانش آموزان را در فضای بسته نگه بداریم زیرا در سن فعالیت و جنب و جوش هستند. جزئیات بیشتر تعطیلی مدارس را در ادامه بخوانید.

وی ادامه داد: افراد مسن، بیماران قلبی و ریوی و مادران باردار همچنین گروه های در معرض خطر در هنگام بروز آلودگی هوا از تردد در فضای باز پرهیز کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت اضافه کرد: میزان آلودگی ذرات معلق در هوا طی یک هفته اخیر در کلانشهرها و به خصوص تهران افزایش پیدا کرده است و وزارت بهداشت متولی سلامت مردم است. اگر میزان آلودگی هوا و ذرات معلق به حدی باشد که سلامتی مردم به خطر بیافتد، اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت تشدید آلودگی هوا جلسه کمیته اضطرار تشکیل می شود و بستگی به شدت آلودگی و غلظت ذرات تصمیم گیری خواهد شد.

فرشیدی همچنین گفت: آگاهی بخشی موضوع مهمی برای کنترل هر بیماری محسوب می شود. معتقدیم که با ارتقای سطح دانش سلامت مردم کنترل بیماری‌ها بهبود پیدا می‌کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر