نکات غذایی بعد و قبل از رابطه جنسی | نقش خوراکی ها در رابطه جنسی

قبل و بعد از رابطه جنسی چی بخوریم؟ | متاهلین بخوانند

آیا تا به حال به نقش خواکی هایی که مصرف میکنید روی رابطه جنسی فکر کرده بودید؟ برای آشنا شدن با خوراکی هایی که باید قبل و بعد رابطه زناشویی مصرف کنید با ما همراه باشید.

رابطه جنسی
ویکی گردی:

شاید تا بحال به تاثیر مواد غذایی روی رابطه جنسی فکر نکرده اید اما یکی از عوامل مهم در رابطه جنسی موفق مواد غذایی است که مصرف می کنید. بنابراین باید در انتخاب خوراکی ها قبل و پس از رابطه جنسی دقت کنید. زیرا رابطه جنسی راهی برای لذت جویی برای شما و همسرتان محسوب می شود .

قبل و بعد رابطه جنسی چی بخوریم بهتر است؟

زنجبیل:  

زنجبیل ادویه ای با طعم تند و طبع گرم است و علی رغم خواص ویژه ای که دارد ازجمله تسکین درد معده و هضم غذا مصرف آن را در پیش از برقراری رابطه جنسی توصیه می کنند . 

هندوانه: 

این میوه تابستانه حاوی آمینواسیدی به نام سیترولین است که در طی فعالیت های جنسی مفید عمل کرده و به افزایش اکسید نیتریک ، ماده ای که به رگ های خونی کمک می کند تا جریان خون را افزایش دهد می انجامد افزایش جریان خون به حساسیت و روان شدن واژینال کمک کند.

خیار:

 خیار میوه ای سرد است و آب بسیار زیادی دارد وچون در طی رابطه جنسی بدن فرد دچار تعریق شده و آب بدن کاهش می یابد مصرف آن کمبود آب را جبران خواهد کرد. 

شکلات تلخ: 

به عنوان یکی دیگر از خوراکی های پر طرفدار می توان شکلات تلخ را نام برد که به دلیل فنتیلامین و تریپتوفان موجود درآن به تقویت میل جنسی در طول رابطه کمک می کند. 

موز: 

بر خلاف بسیاری از میوه ها، موز خیلی فروکتوز و سوربیتول ندارند هر دو اینها ممکن است موجب گاز معده شود اما غنی از پتاسیم است که امکان دارد سدیم را خنثی کند. 

روغن نارگیل: 

روغن نارگیل علاوه برچرب و روان کردن موضع و جلوگیری از زخم و بریدگی اگر با غذا ترکیب شود به بدن انرژی می دهد البته حاوی مقدار زیادی کالری است و برای افرادی که اضافه وزن یا رژیم دارند توصیه نمی شود. 

مغزها: 

مغزها غنی از روی و امگا3 هستند و خواص گوناگونی دارند هم چنین کیفیت اسپرم را بهبود و حرکت ، شکل ، انرژی اسپرم را بالا می برند که با تولید دوپامین باعث پاسخ جنسی مناسب می شود به همین دلیل می توانید برای بالا بردن قدرت باروری ، مغزها را در رژیم غذایی بگنجانید.

خوردن چه چیزی قبل و بعد رابطه جنسی بدن را تقویت می کند؟

توت فرنگی و تمشک: 

این میوه ها غنی از روی هستند که برای زنان و مردان در برقراری رابطه جنسی ضروری است اگر زنان مقدار کافی روی در بدن داشته باشند راحتر برای رابطه جنسی آماده می شوند در مردان روی تستوسترن را کنترل می کند که مسئول تولید اسپرم هستند ، بسیار حائز اهمیت است که مردان روی کافی در بدن داشته باشند زیرا روی در طول رابطه جنسی کاهش می یابد . 

آوکادو: 

آوکادو حاوی مقدار زیادی اسید فولیک و ویتامین ب 6 است که هردوی آن چنانچه در بخش سلامت نمناک پیش از این هم در بررسی خواص آوکادو گفته شد برای تحریک میل جنسی ضروری بشمار می رود ، اسید فولیک انرژی بدن را تامین درحالیکه ویتامین ب 6 هورمون ها را متعادل می کند. 

بادام: 

بادام ها حاوی آرجنین هستند که گردش خون و رگهای خونی را بهبود می دهدآمینواسید موجود در بادام به حفظ نعوظ کمک می کند. 

تخم مرغ: 

تخم مرغ حاوی آمینواسید ، آرجنین است که مشکلات نعوظ را بهبود می دهد بنابراین مصرف آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید. 

آب : 

همیشه بدن به آب نیاز دارد ولی بعد از رابطه از اهمیت بیشتری برخوردار است در حین رابطه آب زیادی را از دست می دهید که باید جایگزین شود . 

غذاهایی که باید قبل و بعد رابطه از خوردن آن پرهیز کنید

1. کلم، کلم پیچ و دیگر سبزیجات از گروه کلم ها :بدن زمان زیادی را برای هضم آن ها نیاز دارد، به خصوص وقتی خام باشند. 

2. سس سویا:هر چیزی با مقدار زیادی نمک می تواند باعث تجمع آب شود و احساس نفخ ایجاد می کند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر