هتل استقلال تهران | عکس های هتل استقلال

عکس های هتل استقلال تهران | معماری هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تهران است که از دو برج شرقی و غربی تشکیل شده است و معماری منحصر به فردی دارد. این هتل یکی از هتل های مورد علاقه سیاست مداران و افراد مهم است.

هتل استقلال تهران
ویکی گردی:

هتل استقلال تهران یکی از هتل های 5 ستاره تهران است که زحمت یکی از این ستاره ها بر دوش معماری و طراحی بی نظیر  آن است! علت محبوبیت هتل استقلال تهران تنها به امکانات ویژه و با کیفیت آن ختم نمی شود. این هتل از طراحی حرفه ای و زیبایی برخوردار است که جذابیت آن را دو چندان می کند. 522 اتاق هتل استقلال تهران با آراستگی و مهارت در کنار هم طراحی شده اند. هتل استقلال تهران در تاریخ 8 آذر 1341 افتتاح گردید.علاوه بر معماری هتل استقلال تهران، دکوراسیون و چیدمان بخش های مختلف داخلی آن، نگاه ها را به خود جلب می کند.

برج های شرقی و غربی هتل استقلال تهران

اولین چیزی که در نگاه اول توجه ها را به سوی هتل استقلال تهران جلب می کند، دو برج شرقی و غربی آن است. این دو برج به فاصله 10 سال در کنار یکدیگر ساخته شده اند. برج شرقی کمی جلوتر از برج غربی ساخته شده است و هر دو برج دارای 30 طبقه هستند. طبقات زیاد هتل استقلال محدودیتی در طراحی آن ایجاد نکرده است.

هتل استقلال

دکوراسیون داخلی هتل استقلال تهران

به عنوان یک هتل 5 ستاره، هتل استقلال تهران دکوراسیون داخلی منظم و به روزی دارد. طراحی پست مدرن دکوراسیون داخلی اتاق نمونه با بهره گیری از نقوش هنر ایرانی در هم نشینی با متریال های مدرن حس مطلوبی از اقامت در یک هتل ایرانی را برای مسافران به همراه دارد. بکارگیری تنالیته های مختلف رنگ زرد و آبی در فضا به جهت ایجاد نوعی هارمونی حاصل از تلفیق بصری رنگ ها، فضایی آرام و دلنشین را ایجاد کرده است. حداکثر بهره گیری از فضا ی اتاق با در نظر گرفتن استاندارد های طراحی اتاق های هتل پنج ستاره از دیگر موارد قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نمونه این هتل بوده است.

عکس های هتل استقلال تهران

عکس های هتل استقلال تهران

هتل استقلال

اتاق های هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران دارای اتاق های فراوانی است که هر کدام دکوراسیون منحصر به خود را دارند. اتاق های برج شرقی و غربی ظاهری متفاوت اما اساسی مشابه دارند. سوئیت معمولی برج شرقی،  ظاهری شبیه یک اتاق خواب معمولی دارد و ایده خاصی در آن به کار نرفته است. از طرف دیگر در سوئیت های رویال این برج که انواع مختلفی دارند، طراحی هایی با ایده های مختلف به کار رفته است؛ برای مثال سوئیت رویال برج شرقی ظاهری مجلل و تابلوهایی سنتی دارد که بر دیوار آن خود نمایی می کنند.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران

طراحی رستوران ها و کافی شاپ های هتل استقلال تهران

رستوران و کافی شاپ های هتل استقلال تهران، طراحی مدرن اما در عین حال ساده دارند. فضای سرسبز و درختکاری شده رستوران فصلی سرسبز، نیاز آن را به هر گونه وسایل تزئینی لوکس و مجلل از بین می برد و فضایی گرم و صمیمانه به وجود می آورد. در رستوران رز بر خلاف رستوران فصلی سرسبز از امکانات تجملاتی مانند میز های چند نفره، صندلی هایی با طرح سلطنتی و .. استفاده شده است. کافی شاپ لابی هتل استقلال تهران نیز، از طراحی بی نظیر آن بی بهره نمانده است.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران

سالن های هتل استقلال تهران

طراحی مجلل سالن های هتل استقلال تهران، آنها را به مکانی مناسب برای برگزاری مجالس مختلف تبدیل کرده است. سالن دریای نور، با دکوراسیون داخلی شلوغ اما منظم از زیباترین سالن های هتل استقلال تهران به شمار می رود. ترکیب نور و رنگ منحصر به فرد این سالن، طراحی آن را از یکنواختی بیرون می آورد. سالن های یاس 1 و 2 هم با ظاهری شاد و تزئیناتی خاص بیشتر برای مراسم شادی مناسب هستند. 

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر