شب های مافیا | مریم مومن و ایمان صفا در شب های مافیا

تیکه سنگین مریم مومن به ایمان صفا در شب های مافیا+فیلم

در قسمت جدید شب های مافیا، درگیری شدیدی بین مریم مومن و ایمان صفا پیش می آید و ایمان صفا جواب خوبی به تیکه مریم مومن می دهد.

شب های مافیا
ویکی گردی:

در بازی شب های مافیا شاهد درگیری های زیادی بین بازیکنان هستیم. این درگیری های لفظی، حواشی زیادی به دنبال دارند. در قسمت جدید شب های مافیا نیز مریم مومن با ایمان صفا بحث میکند و تیکه سنگینی می اندازد؛ البته که ایمان صفا جواب دندان شکنی به او می دهد.

شب های مافیا

شب‌های مافیا یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است. در هر فصل از این مجموعه، ۱۲ شرکت‌کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند و آنها به اتفاق برگزارکننده برنامه، بازی را به صورت واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

نحوه بازی شب های مافیا

در بازی شب‌های مافیا بازیکن‌ها به دو دسته اکثریت شهروند و اقلیت مافیا تقسیم می‌شوند. نقش‌هایی که از ابتدا جز صاحب نقش و گرداننده از نقش‌های دیگران مطلع نیست، گرچه گروه مافیا در شب اول یکدیگر را می‌شناسند. هدف شهروندان در دست گرفتن شهر و پاکسازی از مافیاست و پیروزی مافیا در گروی برابری با تعداد شهروندان است. بازی در ۲ بخش شب‌ها و روزهای متوالی انجام می‌شود.

روزها همه نقش شهروند را بازی می‌کنند و در فرایند اتهام‌زنی دفاع و رای‌گیری تلاش می‌کنند مافیا را کشف و با اکثریت آرا از شهر بیرون نماید. پس روزها نقش واقعی هر کس نباید دیده شود. و بازیکنان فقط سعی بر متهم کردن مافیا واقعی و دفاع از خود دارند. در روز نقش گنجی در جیب بازیکن است. دانستن آن توسط بازیکن دیگر یا فهمیدن نقش دیگری در شب با تقلب یا هر گونه اطلاق نقش، بازی را بی‌هدف می‌کند و باعث اخراج بازیکن توسط گرداننده می‌شود. در گفتگوهای روز نقش برای هیچ‌کس اهمیت ندارد، و فقط تعیین گروه شهروندی یا مافیایی در کلمات و رفتارهای بازیکنان حائز اهمیت است. هر روز پس گفتگو با راُی‌گیری دور اول بازیکنانی که بیشترین راُی اتهام را دریافت کرده‌اند از خود دفاع می‌کنند، و با راُی‌گیری دور دوم که در خواب نیمروزی و چشمان بسته انجام می‌شود یک نفر از بازی خارج می‌شود. در دور دوم راُی‌گیری هر کس یک انتخاب دارد.

در بخش شب به فرمان گرداننده گروه مافیا از خواب بیدار شده و به صورت پنهانی لحظاتی را به مشورت می‌نشینند، که کدام شهروند را مورد هدف قرار دهند. پس از آن گرداننده برخی شهروندان نیز برای اجرای نقش‌های شب خود بیدار می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر