مهمان پذیر های اطراف حرم امام رضا (ع) | مهمان پذیر های مشهد

لیست مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا (ع) + عکس

مهمان پذیر ها یکی از پرطرفدار ترین مکان های اقامت مسافران اند. یکی از دلایلش قیمت مناسب و آزادی عمل در مسافرخانه ها است. اگر برای سفر به مشهد قصد اقامت در مسافرخانه های نزدیک حرم را دارید، از لیست ما یکی از مسافرخانه هارا انتخاب کنید.

مهمان پذیرهای اطراف حرم
ویکی گردی:

مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا به نسبت هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع)،امکانات رفاهی نسبی و امکان اقامتی ارزان‌قیمت در شهر مشهد را برای شما فراهم کرده است. با اقامت در مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا(ع)، امکان دسترسی‌به بازارهای اصلی و مراکز دیدنی شهر مشهد را نیز دارید. در صورتی که قصد دارید به شهر مشهد سفر کنید و درعین حال در بودجه خود صرفه‌جویی کنید، پیشنهاد ما به شما رفتن به مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا (ع) است.

مهمان پذیر خلفایی مشهد

یکی دیگر از مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا که هر روزه پذیرای زائران و مسافران زیادی است، مهمان پذیر خلفایی نام دارد. شما می‌توانید با 10 دقیقه پیاده‌روی، به زیارت حرم امام رضا بروید. مهمان پذیر خلفایی مشهد با اتاق‌های 1 الی 3 تخته، شرایط و امکانات مناسبی را برای اقامت مسافران عزیز شهر مشهد ارائه می‌دهد.

آدرس مهمان پذیر خلفایی مشهد:

خیابان امام رضا، امام رضا 5

 

مهمان پذیر اسماعیل زاده مشهد

ازجمله معروف‌ترین مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا، می‌توان به مهمان پذیر اسماعیل زاده اشاره کرد. اکثر واحدهای این مهمانسرا، اصطلاحا یک خواب یا همان دوتخته هستند. درصورتی که به‌دنبال اقامتی ارزان در نزدیکی حرم امام رضا هستید مهمان پذیر اسماعیل زاده مشهد، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. اتاق‌های این اقامتگاه به امکاناتی چون وسایل پخت‌وپز، یخچال، کتری و قوری، حمام و سرویس بهداشتی مجهز است.

آدرس مهمان پذیر اسماعیل زاده مشهد:

خیابان امام رضا، امام رضا۷۲

 

مهمان پذیر هدایتی مشهد

مهمان پذیر هدایتی ازجمله مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا است که تجربه یک اقامت راحت و کم‌هزینه در شهر مشهد را برای شما فراهم می‌کند. مهمانپذیر هدایتی مشهد در فاصله 500 متری حرم واقع شده که به این شکل می‌توانید با صرف کمترین زمان، به زیارت حرم مطهر بروید. این مهمانسرا با انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها درحال خدمت‌رسانی به زائران و مسافران شهر مشهد است. این اقامتگاه همچنین به بازارهای اصلی شهر مشهد ازجمله بازار رضا نزدیک است. پارکینگ اختصاصی و وجود اتاق‌هایی مجهزبه یخچال، کتری و قوری، تلویزیون، گاز، حمام و سرویس بهداشتی و سایر وسایل پخت‌وپز از مهم‌ترین امکانات مهمان پذیر هدایتی مشهد محسوب می‌شود.

 آدرس مهمان پذیر هدایتی مشهد:

خیابان امام رضا

مهمان پذیر ربانی مشهد

ازجمله معروف‌ترین مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا که درحال خدمات‌رسانی به زائران زیادی از سراسر کشور است، مهمان پذیر ربانی نام دارد. شما می‌توانید با اقامت در این مهمانسرا، با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر برای زیارت و بازارهای اصلی شهر مشهد برای خرید سوغاتی بروید. اتاق‌های مهمان پذیر ربانی مشهد با امکانات نسبی چون وسایل پخت‌وپز، یخچال و... مجهز شده است. همچنین وجود آسانسور و اینترنت رایگان ازجمله امکانات مهم این اقامتگاه محسوب می‌شود.

آدرس مهمان پذیر ربانی مشهد:

خیابان امام رضا، امام رضا 5

 

مهمان پذیر مالک اشتر مشهد

مهمان پذیر مالک اشتر، ازجمله بهترین مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا است که مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. این اقامتگاه به‌ویژه برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است، زیرا اکثر واحدهای آن 5 تخت دارد. اتاق‌های این مهمان پذیر مجهزبه آشپزخانه و یخجال بوده که به‌راحتی می‌توانید در آن به پخت‌وپز نیز بپردازید. همچنین در کمترین زمان ممکن می‌توانید به زیارت حرم مطهر و گشت‌وگذار در بازاهای اصلی شهر مشهد بروید.

آدرس مهمان پذیر مالک اشتر مشهد:

خیابان امام رضا، امام رضا ۳۶

 

مهمان پذیر عرفایی مشهد

مهمان پذیر عرفایی ازجمله مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا است که اتاق‌هایی با ظرفیت متفاوت دارد. همچنین اتاق‌های این مهمان پذیر به امکاناتی چون تلویزیون، یخچال، وسایل پخت‌وپز، حمام و سرویس بهداشتی مجهز شده است. درصورتی که قصد دارید یک اقامت جمعی و مقرون‌به صرفه در نزدیکی حرم مطهر امام رضا داشته باشید، مهمان پذیر عرفایی مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. شما می‌توانید بعد از گذشت 3 دقیقه به زیارت حرم مطهر بروید. نزدیکی به بازارهای اصلی مشهد، موزه مردم شناسی، باغ ملی مشهد، گنبد سبز و آرامگاه نادرشاه افشار از جمله مهم‌ترین مزیت‌های اقامت در این مهمانسرا است.

آدرس مهمان پذیر عرفایی مشهد:

خیابان آخوند خراسانی، آخوند خراسانی ۵ 

 

 مهمان پذیر منتظران مهدی مشهد

یکی از معروف‌ترین مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا که به تازگی بازسازی شده است، مهمان پذیر منتظران مهدی نام دارد. این مهمانسرا در فاصله 700 متری ورودی باب الرضا حرم مطهر واقع شده است. همچنین برخی از مکان های دیدنی مشهد ازجمله بازارهای اصلی و سینما هویزه در نزدیکی این اقامتگاه قرار دارند. اتاق‌های مهمان پذیر منتظران مهدی مشهد، مجهزبه امکاناتی چون یخچال، وسایل پخت‌وپز، حمام و سرویس بهداشتی است. در این اقامتگاه یک رستوران برای پذیرایی از مهمانان و مسافران عزیزُ نیز وجود دارد.

آدرس مهمان پذیر منتظران مهدی مشهد:

خیابان امام رضا، کوچه حسنی 

 

مهمان پذیر نوید مشهد

اگر قصد داشتن اقامتی ارزان‌قیمت و راحت در یکی از مهمان پذیرهای نزدیک حرم امام رضا را دارید، مهمان پذیر نوید یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. اتاق‌های این مهمانسرا با ظرفیت‌های 1 الی 6 نفره و امکانات نسبی، پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است. سرویس ایرانی، تلویزیون، یخچال، آشپزخانه مجهز، وسایل پخت‌وپز و... از مهم‌ترین امکانات موجود در اتاق‌های مهمان پذیر نوید مشهد است. شما برای رفتن‌به زیارت حرم مطهر امام رضا، به ده دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. ازجمله مهم‌ترین امکانات مهمان پذیر نوید، ارائه خدمات مربوط‌به حمل‌ونقل به راه‌آهن و فرودگاه است. به این صورت با اقامت در این مهمانسرا، نگران جابه‌جایی خود در سطح شهر مشهد نباشید. این مهمان‌پذیر با پرسنل مجرب، هر روزه آماده خدمت‌رسانی به مسافران شهر مشهد است.

آدرس مهمان پذیر نوید مشهد:

خیابان طبرسی 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر