جاسوسی در واتساپ | تنظیمات پنهان کردن پیام ها در واتساپ

نذار کسی به واتساپت نفوذ کنه! | حریم خصوصی در واتساپ

اگر پیام هایی در واتساپ دارید که نمی خواهید کسی بدون اجازه آن هارا بخواند، به راحتی با انجام چند کلیک ساده می توانید آن ها را از چشم دیگران پنهان کنید.

واتساپ
ویکی گردی:

اگر نگران هستید که افراد نزدیکتان در چت‌های واتساپ شما جاسوسی کنند، یک راه آسان برای محافظت از چت ها در برابر چشمان کنجکاو وجود دارد. واتساپ در ماه‌های اخیر مجموعه‌ای از تغییرات را ایجاد کرده که به منظور تقویت حریم خصوصی کاربران طراحی شده است. با رفتن به تنظیمات واتساپ، می‌توانید پیام‌های خود را پشت یک تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت در آیفون قفل کنید. این به این معنی است که چت‌های شما از چشم دیگران محافظت می‌شود حتی زمانی که قفل آیفون شما باز است، بعضی از چت های واتساپ دیده نمی شود.

علاوه بر تغییر دادن برخی تنظیمات که در این مطلب به آن اشاره می کنیم، می توانید با استفاده از برخی اپلیکیشن ها، آیکون واتساپ را در گوشی خود محو کنید و اینگونه فقط خودتان می توانید به واتساپ گوشی تان دسترسی داشته باشید اما ما استفاده از این اپلیکیشن ها را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

برای تنظیم  تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت به تنظیمات واتساپ خود بروید. 

روی حساب > حریم خصوصی > قفل صفحه، ضربه بزنید. از اینجا می‌توانید Touch ID یا Face ID را روشن کنید.

همچنین از این تنظیمات می توانید زمانی که نیاز است تا دوباره قفل واتساپ فعال شود را مشخص کنید و اینگونه اگر گوشی را کنار بگذارید مدت کوتاهی بگذرد، باز هم کسی نمی تواند در واتساپ شما سرک بکشد.

با وجود اینم تنظیمات، وقتی واتساپ را باز کنید، برای دسترسی به چت‌هایتان، از شما پرینت یا اسکن چهره‌تان خواسته می‌شود و اگر تلفن خود را به کسی تحویل دهید، می‌توانید مطمئن باشید که او به طور حیله‌گرانه از چت‌های شما جاسوسی نمی‌کند.

اگر گوشیتان دست کسی باشد و پیامی برایتان ارسال شود، به راحتی می توان پیام را روی صفحه گوشی دید. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید پیش‌نمایش پیام‌ها را در تنظیمات دستگاه خود غیرفعال کنید.

این که آیا گزینه قفل کردن چت های خود در پشت Face ID یا Touch ID به شما داده می‌شود به مدل آیفونی که استفاده می‌کنید، بستگی دارد.  Face ID در هر مدلی بعد از آیفون ایکس ۲۰۱۷ در دسترس است، در حالی که مدل‌هایی که قبل از آن عرضه شده‌اند از Touch ID استفاده می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر