دیزاین اتاق | دیزاین اتاق با عکس

دیوار اتاقت رو با عکس دیزاین کن | زیباترین ایده های دیزاین اتاق خواب با عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی ایده دیزاین اتاق با عکس رو براتون آوردم. حتما از این ایده ها استفاده کنین که فوق العاده میشه

دیزاین اتاق
ویکی گردی:

دیزاین اتاق با عکس یکی از راحت ترین راه ها برای زیباسازی دکوراسیون اتاق است. در این مطلب با جدیدترین روش های دیزاین اتاق با عکس های دیواری آشنا خواهید شد که در عین سادگی بسیار تاثیر گذار و زیبا هستند. شاید در ابتدا فکر کنید نمایش عکس بدون فریم کار بیهوده و نامناسبی باشد اما با مشاهده مدل های زیر متوجه خواهید شد که تعدادی عکس بدون فریم را چقدر زیبا و متفاوت می شود به نمایش گذاشت طوری که علاوه بر مورد توجه قرار گرفتن خود عکس ها، دکوراسیون اطراف شان نیز زیباتر جلوه می دهند. درادامه با جدیدترین طرح های دیزاین اتاق با عکس با ما همراه باشید.

در بیشتر روش ها، عکس ها به طور مستقیم به دیوار متصل شده یا در بعضی موارد به چند رشته سیم آویزان می شوند.

اگه می خوای پولدار بشی این گیاه ها رو تو خونت نگهدار!

فارغ از اینکه از کدام روش استفاده کنید، تزیین دیوار اتاق با عکس های خاطره انگیز، کمترین هزینه را در پی خواهد داشت و تنها محدودیت، خلاقیت و تصور شما است. شاید پرکاربردترین مکانی که از این شیوه نمایش عکس استفاده می شود در اتاق های خوابگاه یا دانشجویان در حال تحصیل باشد که علاقه دارند خاطره دوستان دوران دانشجویی خود را برای همیشه کنار خود داشته باشند.

با ظهور شبکه ها اجتماعی و اشتراک عکس مانند اینستاگرام این کار ساده تر از گذشته شده و برای داشتن عکسی زیبا و خاطره انگیز، نیازی نیست حتما خودتان دست به دوربین شوید بلکه  فقط کافی است از عکس های به اشتراک گذاشته شده دوستانتان استفاده کنید، درست مانند مدلی که در شکل زیر توسط همین عکس ها ایجاد شده است. همانطور که مشاهده می کنید چینش مربعی عکس ها کنار یکدیگر در هر ردیف به شیوه ای هنرمندانه انجام شده و در نهایت شکل نهایی مانند یک تابلوی مستطیلی بزرگ بروی دیوار اتاق ظاهر شده است.

جاهای مناسب قرار دادن گیاهان آپارتمانی در خانه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر