دسر ساده و خوشمزه با شکلات | دسر های ساده و خوشمزه برای مهمانی | آموزش دسر ساده و خوشمزه

دسر ساده و خوشمزه پودینگ شکلات | دنت شکلاتی خانگی

طرز تهیه دسر ساده و خوشمزه دنت شکلاتی را قدم به قدم در این قسمت مشاهده کنید.

دسر ساده و خوشمز
ویکی گردی:
دسر ساده و خوشمزه دنت شکلاتی یک دسر مقوی است که می توانید از آن به عنوان میان وعده هم استفاده کنید. این دسر ساده و خوشمزه بافتی شبیه به شکلات صبحانه دارد و می توانید برای وعده صبحانه نیز از این دسر خوشمزه استفاده کنید. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله دسر ساده و خوشمزه دنت شکلاتی در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای دسر ساده و خوشمزه دنت شکلاتی

مواد لازم برای ۲ نفر

شیر ۱ پیمانه

خامه صبحانه ۱۲۰ گرم

نشاسته ذرت ۴ قاشق غذاخوری

پودر کاکائو ۴۰ گرم

وانیل ۱ قاشق چایخوری

شکر ۶۰ گرم

طرز تهیه دسر ساده و خوشمزه دنت شکلاتی

مرحله اول

ابتدا شکر را به همراه وانیل، پودر کاکائو و نشاسته ذرت داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و با هم مخلوط می کنیم، سپس شیر و خامه را اضافه می کنیم و مواد را به خوبی با هم مخلوط می کنیم تا کاملا صاف و یکدست شوند.

مرحله دوم

مخلوط کردن مواد خیلی مهم است و باید پس از اینکه مخلوط کردن مواد به پایان رسید هیچ گلوله ای داخل آن نباشد و کاملا صاف و یکدست باشد. حالا قابلمه را روی حرارت بسیار ملایم قرار می دهیم و به صورت متداوم مواد را هم می زنیم.

مرحله سوم

هم زدن مواد را تا جایی ادامه می دهیم که مخلوط مواد سفت شود و به غلظت خوبی برسد. البته غلظت دنت به خودتان بستگی دارد، برخی دوست دارند دنت را سفت سرو کنند و برخی دوست دارند دنت انها کمی حالت مایع داشته باشد.

مرحله چهارم

پس از اینکه دنت به غلظت مورد نظرمان رسید، آنرا از روی حرارت بر می داریم و کنار می گذاریم. صبر می کنیم تا در دمای محیط خنک شود، سپس آنرا داخل ظرف مورد نظرمان می ریزیم و تا زمان سرو در یخچال نگهداری می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر